fallback

Carrera S или Corvette Stingray?

Екстрите на германската машина струват колкото базов Corvette

Снимка: DRIVE / YouTubeПилотът и водещ на специализираното предаване DRIVE Крис Харис направи сравнителен тест на два нови спортни автомобила, които са колкото близки, толкова и различни. Става дума за новите поколения на Chevrolet Corvette Stingray и Porsche 911 Carrera S. Харис подчертава, че това не е истински сравнителен тест, а по-скоро представяне на двата автомобила. Пилотът дава оценки на Carrera S и Corvette Stingray, но се въздържа да обяви победител. Що се отнася до Corvette Stingray, Крис Харис е категоричен - "Отличен автомобил за цената си". Отлична оценка получават двигателят и поведението на асфалта, а за трансмисията, която в случая е автоматична, препоръката е да се избере ръчната предавателна кутия. Шасито също получава добра оценка, въпреки че според Харис, амортисьорите могат да бъдат една идея по-твърди и прецизни. "Безспорно по-добрата кола в този тест с Porsche 911 Carrera S. Това, което Corvette не може, Porsche прави с лекота", казва изпитващият. Трансмисията - 8-степенен автоматик, работи светкавично, двигателят е невероятен, шасито е по-стегнато, а окачването по-прецизно. Харис уточнява, че при преминаване през неравност амортисьорите на Corvette Stingray уравновесяват колата след второто заклащане, докато при 911 Carrera S това става мигновено. Тестът е поведен на писта, като оценката по обществените пътища е аналогична. Но с уговорката, че окачването на Corvette Stingray работи отлично по тези пътища. Ето и заключението: "Corvette Stingray не бива да бъде сравняван с Porsche 911 Carrera S. Американският автомобил предлага толкова много за толкова малко пари. Porsche 911 Carrera S прави всичко, което Corvette не може. Да, това е по-добрата спортна кола. Но за тези пари, няма как да не бъде". Тестваният Corvette Stingray струва 60 000 долара. А цените на германската кола в САЩ започват от почти 100 000 долара. Въпросният екземпляр на 911 Carrera S е натоварен с екстри, които добавят още 60 000 долара към крайната сума - колкото един цял Corvette. Видео от теста на Крис Харис може да видите ТУК Характеристики: Chevrolet Corvette Stingray Двигател: V8, 6.2 литра Мощност: 455 к.с. Въртящ момент: 609 Нм Обща маса: 1496 кг. Цена в САЩ: от 51 000 долара Porsche 911 Carrera S Двигател: 6-цилиндров, 3.8 литра Мощност: 400 к.с. Въртящ момент:  440 Нм. Обща маса: 1395 кг. Цена в САЩ: от 98 900 долара Снимки: Chevrolet / Porsche

fallback
  • #38
    Анонимен ( преди 10 години )
    Barka6 kolega,dori za voziata kaza,4e na Porscheto e po-meka.Niama pokazatel koito 911 da ne e nomer edno
  • #37
    speedart ( преди 10 години )
    Крис Харис каза че автомата на Поршето е интелигентен спрямо този на *** , двигателя *** Порша го предпочитал както и управлението за което каза че имал чуството че някой е навъртял милиони километри с Поршето да го направи толкова перфектно...а *** возел по-меко ...до тук от казаното единствения въпрос е за какво искат 60 бона за ***
  • #36
    IT ( преди 10 години )
    Брутални са и 2та автомобила ! :) Аз също пих предпочел к-УРвет това е перфектният спортен автомобил за простосмъртни :) А новото поколение за мен е най-доброто до сега...страхотна визия истински мъжкарски автомобил :)...Разбира се Порша и е Порш но той е за по- "тлъсти батковци" ;)))
  • #35
    Анонимен ( преди 10 години )
    Za6to kazva6 na GTR Reno, to si e 4ista Da4ia toz varel
  • #34
    Анонимен ( преди 10 години )
    Maikooo Porscheto,kolko e krasivo osobeno v tova jalto,prosto nastrahnah
  • #33
    Анонимен ( преди 10 години )
    Do6ke kato izleze ZO6,niama da se izpravi sre6tu Carrera S,a sre6tu nai-velikia sporten avtomobil praven niakoga a imenno Porsche 911 GT3
  • #32
    бъчваря ( преди 10 години )
    @каца, пускам червейчето за такива като теб.
  • #31
    до Дошо ( преди 10 години )
    Падали му фаровете. Хаха. Нещо им пада отзад в панталона на японските фенчета като видят Порше, че нали прехваление GTR ускорява за 2.7 до 100, а Авентадора (2.9) и Turbo S (3.1) някак си го мачкат много лошо. И 5 лаунч контрола да му сложат, Реното по-бърже от 3.5 не може се напъне
  • #30
    бъчваря ( преди 10 години )
    Не мога да разбера, как 90% от коментарите са твърдо за едната или другата кола. На мен лично от клипа, който гледах, КУРвет ми хареса като визия и саунд. Поршето изгеждаше по-стабилно дори при дрифт. Честно казано, при мен би надделял веосмака на КУРвет, но би ми било все тая, коя кола ще имам.
  • #29
    До Дошо ( преди 10 години )
    ... и това троше няма да го бъде. Доше, сещаш ли се, че и за GT-R Nismo така оревахте целия форум, че само да излезе и ще спука Порше 918 на Ринга. И излезе, де. И е по-бавен с 11 секунди от Поршето. Хейтъри и мачкани хора, които се чудят на къде да си излеят злобата от все по-лошо прецакващия ги живот.
fallback
Последни