fallback

Carrera S или Corvette Stingray?

Екстрите на германската машина струват колкото базов Corvette

Снимка: DRIVE / YouTubeПилотът и водещ на специализираното предаване DRIVE Крис Харис направи сравнителен тест на два нови спортни автомобила, които са колкото близки, толкова и различни. Става дума за новите поколения на Chevrolet Corvette Stingray и Porsche 911 Carrera S. Харис подчертава, че това не е истински сравнителен тест, а по-скоро представяне на двата автомобила. Пилотът дава оценки на Carrera S и Corvette Stingray, но се въздържа да обяви победител. Що се отнася до Corvette Stingray, Крис Харис е категоричен - "Отличен автомобил за цената си". Отлична оценка получават двигателят и поведението на асфалта, а за трансмисията, която в случая е автоматична, препоръката е да се избере ръчната предавателна кутия. Шасито също получава добра оценка, въпреки че според Харис, амортисьорите могат да бъдат една идея по-твърди и прецизни. "Безспорно по-добрата кола в този тест с Porsche 911 Carrera S. Това, което Corvette не може, Porsche прави с лекота", казва изпитващият. Трансмисията - 8-степенен автоматик, работи светкавично, двигателят е невероятен, шасито е по-стегнато, а окачването по-прецизно. Харис уточнява, че при преминаване през неравност амортисьорите на Corvette Stingray уравновесяват колата след второто заклащане, докато при 911 Carrera S това става мигновено. Тестът е поведен на писта, като оценката по обществените пътища е аналогична. Но с уговорката, че окачването на Corvette Stingray работи отлично по тези пътища. Ето и заключението: "Corvette Stingray не бива да бъде сравняван с Porsche 911 Carrera S. Американският автомобил предлага толкова много за толкова малко пари. Porsche 911 Carrera S прави всичко, което Corvette не може. Да, това е по-добрата спортна кола. Но за тези пари, няма как да не бъде". Тестваният Corvette Stingray струва 60 000 долара. А цените на германската кола в САЩ започват от почти 100 000 долара. Въпросният екземпляр на 911 Carrera S е натоварен с екстри, които добавят още 60 000 долара към крайната сума - колкото един цял Corvette. Видео от теста на Крис Харис може да видите ТУК Характеристики: Chevrolet Corvette Stingray Двигател: V8, 6.2 литра Мощност: 455 к.с. Въртящ момент: 609 Нм Обща маса: 1496 кг. Цена в САЩ: от 51 000 долара Porsche 911 Carrera S Двигател: 6-цилиндров, 3.8 литра Мощност: 400 к.с. Въртящ момент:  440 Нм. Обща маса: 1395 кг. Цена в САЩ: от 98 900 долара Снимки: Chevrolet / Porsche

fallback
  • #28
    BMW M5 ( преди 10 години )
    Само дете измисля такива имена какато Дошо е направил Порше-Строше.Тоест си правете изводите , голям човек няма да се занимава да пише простотии с които да се прави на интересен а всъщност изглежда като *** "Строше"...Има един друг факт."Безспорно по-добрата кола в този тест с Porsche 911 Carrera S."А Carrera S е най-слабия (след Carrera)модел на порше, а след него идват големоте му братчета Тurbo и Turbo S.Смятайте сами "Трошета"
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    Corvette, това е колата!
  • #26
    Komentara na denia ( преди 10 години )
    Той Дошо знаеш ли кога ще разбере какво си му написал с това 6.57? Никога. Той не се интересува от мнението на хората които са карали двете коли, той няма нужда от факти, той затваря очи, напъва се като за голяма нужда и започва да си представя, коя кола как върви и така си прави изводите. Това е единствения начин да не се хвърли под релсите заради комплекса си за малоценност, представя си че хубавите коли са много по-лоши от 30 годишния му трошляк и така се спасява от самоубийство.
  • #25
    фсб ( преди 10 години )
    мартони, относно коментара ти се сетих за една статия в автобилд, сравняваха новото порше 911 с новия SL, направи ми впечатление следното изказване - "новия SL вече навлиза в зоната на Порше 911" - прави си изводите :)
  • #24
    fsb ( преди 10 години )
    поршето си е порше, това е... и *** си е добър, но и спортния жърналист си го казва - поршето си е порше! дошо да говори каквото си иска, никой не го слуша и без това...
  • #23
    KKK ( преди 10 години )
    Специално Крис Харис е един от най- компетентните журналисти и мисля, че ако човек изгледа видеото, няма какво да се добави. 911 е уникален автомобил и не мисля, че някой (и аз в това число) може да си представи що за кола е без да е карал бързо последната версия. Интересното е, че въпреки цялата електроника 911 е 100 кила по-леко. Аз, лично, никога обаче не бих доплатил 100 000, ако мога да си карам *** :)
  • #22
    пора ( преди 10 години )
    Доше, ако внимателно беше гледал видеото щеше да чуеш разликата в обезшумяването на 2-те купета в полза на поршето и по меката возия пак при поршето...ама какво ти се обясняваме - ти си типичен хейтър - само едно и също повтаряш като папагал...
  • #21
    martony ( преди 10 години )
    А що бе, ако съм паралия може и Mercedes SLC или SLS
  • #20
    Karacho ( преди 10 години )
    Хубави са и двете ,спор няма че трошето е добро,проблема е ,че Бг ги карат комлексари -новобогаташчета дошли от провинцията,е те там е разликата.Хората на запад фамилия аристократи от преди 200 години ,виден лекар ит.н.а тука наш *** чопнал колкото може ,взел неколко куфарчета от комунистите,комисионни и са е големия аристократ-какъв аристократ-крадец-комисионер по им отива на тях.И като видите такива с Поршета ,не си мислете ,че честно са ги изкарали тези хилядарки.
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бугати, Бентли, Ролс, Ламбо
fallback
Последни