fallback

Carrera S или Corvette Stingray?

Екстрите на германската машина струват колкото базов Corvette

Снимка: DRIVE / YouTubeПилотът и водещ на специализираното предаване DRIVE Крис Харис направи сравнителен тест на два нови спортни автомобила, които са колкото близки, толкова и различни. Става дума за новите поколения на Chevrolet Corvette Stingray и Porsche 911 Carrera S. Харис подчертава, че това не е истински сравнителен тест, а по-скоро представяне на двата автомобила. Пилотът дава оценки на Carrera S и Corvette Stingray, но се въздържа да обяви победител. Що се отнася до Corvette Stingray, Крис Харис е категоричен - "Отличен автомобил за цената си". Отлична оценка получават двигателят и поведението на асфалта, а за трансмисията, която в случая е автоматична, препоръката е да се избере ръчната предавателна кутия. Шасито също получава добра оценка, въпреки че според Харис, амортисьорите могат да бъдат една идея по-твърди и прецизни. "Безспорно по-добрата кола в този тест с Porsche 911 Carrera S. Това, което Corvette не може, Porsche прави с лекота", казва изпитващият. Трансмисията - 8-степенен автоматик, работи светкавично, двигателят е невероятен, шасито е по-стегнато, а окачването по-прецизно. Харис уточнява, че при преминаване през неравност амортисьорите на Corvette Stingray уравновесяват колата след второто заклащане, докато при 911 Carrera S това става мигновено. Тестът е поведен на писта, като оценката по обществените пътища е аналогична. Но с уговорката, че окачването на Corvette Stingray работи отлично по тези пътища. Ето и заключението: "Corvette Stingray не бива да бъде сравняван с Porsche 911 Carrera S. Американският автомобил предлага толкова много за толкова малко пари. Porsche 911 Carrera S прави всичко, което Corvette не може. Да, това е по-добрата спортна кола. Но за тези пари, няма как да не бъде". Тестваният Corvette Stingray струва 60 000 долара. А цените на германската кола в САЩ започват от почти 100 000 долара. Въпросният екземпляр на 911 Carrera S е натоварен с екстри, които добавят още 60 000 долара към крайната сума - колкото един цял Corvette. Видео от теста на Крис Харис може да видите ТУК Характеристики: Chevrolet Corvette Stingray Двигател: V8, 6.2 литра Мощност: 455 к.с. Въртящ момент: 609 Нм Обща маса: 1496 кг. Цена в САЩ: от 51 000 долара Porsche 911 Carrera S Двигател: 6-цилиндров, 3.8 литра Мощност: 400 к.с. Въртящ момент:  440 Нм. Обща маса: 1395 кг. Цена в САЩ: от 98 900 долара Снимки: Chevrolet / Porsche

fallback
  • #48
    до PRE ( преди 10 години )
    Ей фес, на турски можеш да пишеш в къщи при родата си. Относно това кой е тъпия, аз предлагам първо да поразучиш моделите и после да плямпаш простотии щото е смешно да търсиш *** другаде освен в огледалото. Та на въпроса 2л7 сек. е ускорението на Нисан ГТ-Р модел 2012г. И това не е стария модел а настоящия. През 2014г. ще излиза модел Низмо, но още не е излязъл. Така, че настоящия модел на ГТ-Р го перат като мече у дерек. Другия път вместо да показваш тъпота, вземи се пообразовай малко.
  • #47
    RRE ( преди 10 години )
    Muhahahahahahahaha, typ germanski fen golfadjia. Ne te li e sram da si tolkova tap? Za6to dava6 starite GTR, ta novia GTR 2014 e 2,7 sek., a ot tezi,koito dava6 v klip4etata minaha 2 dorabotki po nai-byrzata kola na planetata Nissan GTR.Niama germanska kola po-byrza ot krasaveca Nissan GTR. Da e govorim s 6 cilindrov motor muhahahahahahahahaha
  • #46
    До PRE ( преди 10 години )
    Първо, второ пето... Порше в гамата си е по-бърз от ГТ-Р:
  • #45
    До PRE ( преди 10 години )
    Първо,второ пето... Авентадоре е по-бърз от ГТ-Р:
  • #44
    RRE ( преди 10 години )
    Pyrvo Aventador e italianska kola, vtoro ne e po-byrza ot GTR. GTR i neia ia bie po byrzina. PO-byrza ot iaponskata kola niama. A Porsche niama model v gamata si po-byrz ot GTR.
  • #43
    speedart ( преди 10 години )
    До долния капацитет , вземи помоли някой средноинтелигентен образован човек да ти го преведе клипа....после коментирай и плачи...
  • #42
    Анонимен ( преди 10 години )
    Cenata na bazov Vette v Evropa e to4no 69 hiliadi evro.Napalno podkrepiam dolnoto mmenie
  • #41
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като е толкова достъпен *** купете си го....защо не го купуват? А да защото е в някакъв *** ценови диапазон който е нито за средна класа/те карат джипки и седани/ нито за богати /порше,ферари,мерц и.тн/ Ако си мислите ,че това е спортна кола за бедни жестоко се лъжете.
  • #40
    RRE ( преди 10 години )
    Niama po-byrza germanska kola ot iaponskata. Taz Skoda 911 prili4a na jaba ili v nai-dobria slu4ai na sapunerka za sapun Fa muhahahahahahaha Nissan GTR krasaveca e po-byrz ot vsi4ki germanski avtomobili.
  • #39
    ka52alligator ( преди 10 години )
    И двете машини са произведение на изкуството, просто нямам думи! само че едната машина има зашеметяващи показатели! и страхотен диюайн, типично по-Американски.Да нормално е в щатите цената на Корвет да е толкова ниска 51 000 долара.Този Корвет тук в България поне ще струва над 100 хилки, но въпреки всичко, предпочитам *** пред Поршето, тя просто е по-екзотична като машина, сред останалите !
fallback
Последни