fallback

Carrera S или Corvette Stingray?

Екстрите на германската машина струват колкото базов Corvette

Снимка: DRIVE / YouTubeПилотът и водещ на специализираното предаване DRIVE Крис Харис направи сравнителен тест на два нови спортни автомобила, които са колкото близки, толкова и различни. Става дума за новите поколения на Chevrolet Corvette Stingray и Porsche 911 Carrera S. Харис подчертава, че това не е истински сравнителен тест, а по-скоро представяне на двата автомобила. Пилотът дава оценки на Carrera S и Corvette Stingray, но се въздържа да обяви победител. Що се отнася до Corvette Stingray, Крис Харис е категоричен - "Отличен автомобил за цената си". Отлична оценка получават двигателят и поведението на асфалта, а за трансмисията, която в случая е автоматична, препоръката е да се избере ръчната предавателна кутия. Шасито също получава добра оценка, въпреки че според Харис, амортисьорите могат да бъдат една идея по-твърди и прецизни. "Безспорно по-добрата кола в този тест с Porsche 911 Carrera S. Това, което Corvette не може, Porsche прави с лекота", казва изпитващият. Трансмисията - 8-степенен автоматик, работи светкавично, двигателят е невероятен, шасито е по-стегнато, а окачването по-прецизно. Харис уточнява, че при преминаване през неравност амортисьорите на Corvette Stingray уравновесяват колата след второто заклащане, докато при 911 Carrera S това става мигновено. Тестът е поведен на писта, като оценката по обществените пътища е аналогична. Но с уговорката, че окачването на Corvette Stingray работи отлично по тези пътища. Ето и заключението: "Corvette Stingray не бива да бъде сравняван с Porsche 911 Carrera S. Американският автомобил предлага толкова много за толкова малко пари. Porsche 911 Carrera S прави всичко, което Corvette не може. Да, това е по-добрата спортна кола. Но за тези пари, няма как да не бъде". Тестваният Corvette Stingray струва 60 000 долара. А цените на германската кола в САЩ започват от почти 100 000 долара. Въпросният екземпляр на 911 Carrera S е натоварен с екстри, които добавят още 60 000 долара към крайната сума - колкото един цял Corvette. Видео от теста на Крис Харис може да видите ТУК Характеристики: Chevrolet Corvette Stingray Двигател: V8, 6.2 литра Мощност: 455 к.с. Въртящ момент: 609 Нм Обща маса: 1496 кг. Цена в САЩ: от 51 000 долара Porsche 911 Carrera S Двигател: 6-цилиндров, 3.8 литра Мощност: 400 к.с. Въртящ момент:  440 Нм. Обща маса: 1395 кг. Цена в САЩ: от 98 900 долара Снимки: Chevrolet / Porsche

fallback
  • #68
    RRE ( преди 10 години )
    2013-ta GTR e po-byrz ot vsi4ki germanski koli muhahahahahahahaha
  • #67
    Анонимен ( преди 10 години )
    Така ли? Това че модел 2013г. се водел модел 2014г. май само ти го знаеш, вече измисли нови модели бе ха ха хааааа. Абе фес ти направо разцепи мрака бе. *** да обясниш на Нисан, че не знаят кой модел коя година го водят. Че според Нисан модел 2013г. е модел 2013г. а Модел 2014г си го пишат модел 2014г. Може би защото ще го продават през 2014г. Според теб модел 2014г. трябва да е модел 2015г-?!?! Мда сега разбирам, че наистина си бил мега ***. Евала на тъпотата ти.Счупи скалата на ***.
  • #66
    RRE ( преди 10 години )
    Ne e modela v klipa- v klipa ti e ot 2012 godina typ golfadjio. Ne si dal model 2013-ta!!!
  • #65
    RRE ( преди 10 години )
    modela 2013-ta 2014-tae 2,7 sek 0-100 km.h. i niama po-byrza germanska kola.
  • #64
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво стана *** турска тикво, нещо май те хвана срам, муаахаха буахаха, гледай се в огледалото си си се присмивай. Нещо се оплете в моделите, първо пишеш едно оборвам те сега ддруга песен запя. Ха ха ха хааа. ТА модела за който пишеш е доло в клипа който съм дал 0-100км.ч 3,18сек. Модел 2013г. Всъщност това си е модела от 2012г. със същите конски сили, който уж трябваше да е с 1 хилядна по-бърз, но естествено се оказа че не е.
  • #63
    RRE ( преди 10 години )
    Modela 2014-ta e i modela 2013-ta v momenta, ne znae6 li 4e taka se vodi modelnata godina be:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18004-nissan-pokaza-obnoveniia-gt-r/ Tova e modela 2014 i 2013-ta, a ti dava6 staria !
  • #62
    Анонимен ( преди 10 години )
    цитирам те дословно ето ти коментара:RRE ( преди 1 час ) Muhahahahahahahaha, typ germanski fen golfadjia. Ne te li e sram da si tolkova tap? Za6to dava6 starite GTR, ta novia GTR 2014 e 2,7 sek., a ot tezi,koito dava6 v klip4etata minaha 2 dorabotki po nai-byrzata kola na planetata Nissan GTR.Niama germanska kola po-byrza ot krasaveca Nissan GTR.Da e govorim s 6 cilindrov motor muhahahahahahahahaha Отговарям ти за хиляден път, модел 2014г. не се продава още и ускорението му не е 2,7 сек. А Според Нисан 2 сек. Естествено вероятно и това ще е лъжа като се има предвид, че модела им с 2,7 сек. Който ти смяташ за стария модел никой не го е свалил в тест под 3 сек.
  • #61
    RRE ( преди 10 години )
    Hahaaaaa eto tozi model typ golfadjio e novia ot 2013http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18004-nissan-pokaza-obnoveniia-gt-r/ a 2014 idva Nismo 2 sekundi 0-100 km.h muhahahahahahahaa
  • #60
    RRE ( преди 10 години )
    Porscheto se systezava sas staria GTR muhahahahahahahaha, ottogava ima 2 dorabotki na GTR muhahahahahaha ne te li e sram d adava6 klip4eta sys stari modeli muhahahahahaha
  • #59
    RRE ( преди 10 години )
    2,7 sekundi e ot 2013 godina, ti si dal s porschetata 2012-ta modeli, razbra li typ golfadjio? A Nismo e 2 sek 0-100km./h , no oot 20140ta Tam pyk za germanski koli izob6to ne govorime, niama tolkova byrza germanska kola muhahahahahahaha
fallback
Последни