fallback

Carrera S или Corvette Stingray?

Екстрите на германската машина струват колкото базов Corvette

Снимка: DRIVE / YouTubeПилотът и водещ на специализираното предаване DRIVE Крис Харис направи сравнителен тест на два нови спортни автомобила, които са колкото близки, толкова и различни. Става дума за новите поколения на Chevrolet Corvette Stingray и Porsche 911 Carrera S. Харис подчертава, че това не е истински сравнителен тест, а по-скоро представяне на двата автомобила. Пилотът дава оценки на Carrera S и Corvette Stingray, но се въздържа да обяви победител. Що се отнася до Corvette Stingray, Крис Харис е категоричен - "Отличен автомобил за цената си". Отлична оценка получават двигателят и поведението на асфалта, а за трансмисията, която в случая е автоматична, препоръката е да се избере ръчната предавателна кутия. Шасито също получава добра оценка, въпреки че според Харис, амортисьорите могат да бъдат една идея по-твърди и прецизни. "Безспорно по-добрата кола в този тест с Porsche 911 Carrera S. Това, което Corvette не може, Porsche прави с лекота", казва изпитващият. Трансмисията - 8-степенен автоматик, работи светкавично, двигателят е невероятен, шасито е по-стегнато, а окачването по-прецизно. Харис уточнява, че при преминаване през неравност амортисьорите на Corvette Stingray уравновесяват колата след второто заклащане, докато при 911 Carrera S това става мигновено. Тестът е поведен на писта, като оценката по обществените пътища е аналогична. Но с уговорката, че окачването на Corvette Stingray работи отлично по тези пътища. Ето и заключението: "Corvette Stingray не бива да бъде сравняван с Porsche 911 Carrera S. Американският автомобил предлага толкова много за толкова малко пари. Porsche 911 Carrera S прави всичко, което Corvette не може. Да, това е по-добрата спортна кола. Но за тези пари, няма как да не бъде". Тестваният Corvette Stingray струва 60 000 долара. А цените на германската кола в САЩ започват от почти 100 000 долара. Въпросният екземпляр на 911 Carrera S е натоварен с екстри, които добавят още 60 000 долара към крайната сума - колкото един цял Corvette. Видео от теста на Крис Харис може да видите ТУК Характеристики: Chevrolet Corvette Stingray Двигател: V8, 6.2 литра Мощност: 455 к.с. Въртящ момент: 609 Нм Обща маса: 1496 кг. Цена в САЩ: от 51 000 долара Porsche 911 Carrera S Двигател: 6-цилиндров, 3.8 литра Мощност: 400 к.с. Въртящ момент:  440 Нм. Обща маса: 1395 кг. Цена в САЩ: от 98 900 долара Снимки: Chevrolet / Porsche

fallback
  • #18
    Forza FERRARI ( преди 10 години )
    Поршето било за богати хора :))))Я да видим сега,ако си паралия,какви други алтернативи имаш:FERRARI,LAMBORGHINI,MACLAREN.Вие коя кола бихте си купили???
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо личи ти ,че имаш проблеми. Замислял ли си се ,че поведението ти страни от нормалното.Защо си толкова обсебен от омраза към немските коли? Твоето е извън границите на нормалното. Завършил съм психология и мога да застана зад думите си с много повече научни факти.Вземи мерки ! Проблемът при теб е ,че изкривяваш реалността...поради осебеността си....консултирай се с някой специалист.Няма нищо срамно.
  • #16
    чуки ( преди 10 години )
    квото пише по книгите, не расте по нивите...то и на ADAC ако трябваше да вярвамее.ехее..камоли на подкупени журналисти..те и така викаха за теста между Алфата/Поршето и ГТ86...без обяснение пак трошето първо
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Този журналист да не тествал мечтаното от теб 30 строше Сивик??
  • #14
    Извод ( преди 10 години )
    От видеото и сравнението се разбра: Ако не правиш компромис-порше.Ако нямаш пари а ти се кара спортна кола-корвет. Какво ми философствате не ви знам.Шофьора не спря да хвали поршето единственото предимство на глоквета е цената.За баровците ниската цена е минус.Те искат да имат недостъпна за масите стока..т.н ексклузитет.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо давам ти цитат от човека карал и двете коли:""Безспорно по-добрата кола в този тест с Porsche 911 Carrera S. Това, което Corvette не може, Porsche прави с лекота. Трансмисията - 8-степенен автоматик, работи светкавично, двигателят е невероятен, шасито е по-стегнато, а окачването по-прецизно. При преминаване през неравност амортисьорите на Corvette Stingray уравновесяват колата след второто заклащане, докато при 911 Carrera S това става мигновено." Безспорно е казал човека значи не спори.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Той Дошо знаеш ли кога ще разбере какво си му написал с това 6.57? Никога. Той не се интересува от мнението на хората които са карали двете коли, той няма нужда от факти, той затваря очи, напъва се като за голяма нужда и започва да си представя, коя кола как върви и така си прави изводите. Това е единствения начин да не се хвърли под релсите заради комплекса си за малоценност, представя си че хубавите коли са много по-лоши от 30 годишния му трошляк и така се спасява от самоубийство.
  • #11
    6.57 ( преди 10 години )
    6.57.Komentarite sa napalno izli6ni
  • #10
    пора ( преди 10 години )
    Дошо, комплексар, порше е етикет в автомобилостроенето - какво си хванал да плюеш!! И разбери едно - това е кола за богати хора, не за мизерници като теб каращи евтина хонда...
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Личи си че никога не си се качвал на Порше....!
fallback
Последни