IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фейслифтът на Polo го доближи до Golf

Volkswagen показа обновената версия на модела

Фейслифтът на Polo го доближи до Golf

Компанията Volkswagen разкри обновеното Polo, което поне на пръв поглед е претърпяло незначителен фейслифт. Обновлението обаче засяга както дизайна, така и двигатели, а промените приближават модела до по-големия и скъп Golf.
Фейслифтът на Polo го доближи до Golf
Обновеният Volkswagen Polo вече разполага с напълно обновени предна и задна части, изпълнени в стила на последния Golf. Това важи особено за предната част, при която се вижда хромирана решетка, съединяваща фаровете срещу мъгла. По желание на клиента високите нива на оборудване и версията GTI вече ще се предлагат със светодиодни фарове.

Евентуалният купувач ще може да избира и между 6 вида джанти от лека сплав, както и между осем нови цвята. В интериора промените също са повлияни от Golf - най-вече при оформянето на приборния панел и на централната конзола. Върху въздуховодите, дръжките на вратите и лоста за скорости са се появили хромирани елементи.

В оборудването на фейслифта на Volkswagen Polo са включени и редица нови системи за безопасност. Сред тях е и такава за пост-аварийно спиране, служеща за предотвратяване на повторен удар. Има още система за следена на умората у водача, автоматичен круз-контрол и система за автоматично спиране при ниска скорост.

За първи път моделът ще се предлага със спортно окачване, предлагащо два режима на работа. Що се отнася до двигателите, обновеното Polo ще предлага с избор от 3 бензинови и 2 дизелови. От гамата отпадат досегашните 1.2 и 1.6 TDI, които ще бъдат заменени от два 1.4-литрови TDI мотора. По-слабият ще е със 75 и 90 к.с., а по-мощният - със 105 к.с.

При бензиновите се поява 1.0-литров, 3-цилиндров агрегат от Volkswagen up!, който заменя досегашния атмосферен 1.2-литров мотор. Неговата мощност е 60 или 75 к.с. Следват 1.2 TSI с мощност 90 или 110 к.с., и 1.4-литров TSI със система за деактивация на част от цилиндрите при слабо натоварване. Мощността на последния е 150 к.с, като той ще се поставя на версията Blue GT. Ще има и модификация GTI със 190 к.с.

В зависимост от двигателите клиентът ще може да направи своя избор между 6-степенна механична скоростна кутия и 7-степенен автомат DSG с двойно сцепление.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    BMW 3 ka kupe kesten takav
  • #24
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Появи се един що годе грамотен немски фен, който пише на кирилица. Това е изключение, което потвърждава правилото за неграмотността и малоумието им. Нищо лично, просто заключение от моя страна, изградено от дългогодишни наблюдения.
  • #23
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ti kato si gramoten 6to moga da te kupia i prodam sas zatvoreni o4i be kesten sme6en
  • #22
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не ми харесва.
  • #21
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ei kesten barka6 me s niakoi.Predi A 5 cata imah 3 ka kupe.Karam samo nemski kupeta i to 4isto novi,kato gi vzimam ot edin dilar v Roterdam na nai-dobrite ceni
  • #20
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Интересното е че ВАГените имат много странни консумативи.Това глава на двигателя, турбо, дюзи, окачване, електроника са от обичайните им консумативи. За всичките има статии в нета предостатъчно. Който не вярва да потърси. Другото по-интересно е че въпреки гаранцията от 2 г., като се случи проблем в сервиза не ти поемат разходите или в най-добрия случай ти поемат само част от тях. За тези неща обаче почти не се пише, а само се загатва. Добре, че има собственици и го споделят.
  • #19
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ето ви за двигателите ТСИhttp://***.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3342557.htmlи ощеhttp://***.autobild.de/artikel/vw-1.4-tsi-probleme-mit-steuerketten-2892135.htmlпрочетете коментарите отдолупървия за 120 000 км е сменил само 2 пъти веригата и 1 път турбото.Другите подребнипроблеми не ги броим.Ето ви и за последната им сервизна акция от 2,6 млн.колиhttp://***.bild.de/geld/wirtschaft/volkswagen/vw-ruft-weltweit-millionen-autos-in-die-werkstatt-33395262.bild.html
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** с Аудитата се появи.Аве братчед, кво стана с А6-цата дето караше до сега. Продаде ли я? Преди това казваше, че имаш А4 и А8. И за тях не разбрахме какво ги направи. Да не си направил рекламен салон на Ауди в махалата. То освен *** кара ли ги друг!A Полото е една малка количка с много и скъпи проблеми.От 100 тествани модела този е на 98-мо място.Всеки да си направи изводите.http://***.autoexpress.co.uk/volkswagen/polo/reliability
  • #17
    6 rate up comment 5 rate down comment
    razgradski pop ( преди 10 години )
    а пък аз карам Bentley ама не искам да се фукам..скромен съм..
  • #16
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Audi A5 karam.Dovolen li si??