IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фейслифтът на Polo го доближи до Golf

Volkswagen показа обновената версия на модела

Фейслифтът на Polo го доближи до Golf

Компанията Volkswagen разкри обновеното Polo, което поне на пръв поглед е претърпяло незначителен фейслифт. Обновлението обаче засяга както дизайна, така и двигатели, а промените приближават модела до по-големия и скъп Golf.
Фейслифтът на Polo го доближи до Golf
Обновеният Volkswagen Polo вече разполага с напълно обновени предна и задна части, изпълнени в стила на последния Golf. Това важи особено за предната част, при която се вижда хромирана решетка, съединяваща фаровете срещу мъгла. По желание на клиента високите нива на оборудване и версията GTI вече ще се предлагат със светодиодни фарове.

Евентуалният купувач ще може да избира и между 6 вида джанти от лека сплав, както и между осем нови цвята. В интериора промените също са повлияни от Golf - най-вече при оформянето на приборния панел и на централната конзола. Върху въздуховодите, дръжките на вратите и лоста за скорости са се появили хромирани елементи.

В оборудването на фейслифта на Volkswagen Polo са включени и редица нови системи за безопасност. Сред тях е и такава за пост-аварийно спиране, служеща за предотвратяване на повторен удар. Има още система за следена на умората у водача, автоматичен круз-контрол и система за автоматично спиране при ниска скорост.

За първи път моделът ще се предлага със спортно окачване, предлагащо два режима на работа. Що се отнася до двигателите, обновеното Polo ще предлага с избор от 3 бензинови и 2 дизелови. От гамата отпадат досегашните 1.2 и 1.6 TDI, които ще бъдат заменени от два 1.4-литрови TDI мотора. По-слабият ще е със 75 и 90 к.с., а по-мощният - със 105 к.с.

При бензиновите се поява 1.0-литров, 3-цилиндров агрегат от Volkswagen up!, който заменя досегашния атмосферен 1.2-литров мотор. Неговата мощност е 60 или 75 к.с. Следват 1.2 TSI с мощност 90 или 110 к.с., и 1.4-литров TSI със система за деактивация на част от цилиндрите при слабо натоварване. Мощността на последния е 150 к.с, като той ще се поставя на версията Blue GT. Ще има и модификация GTI със 190 к.с.

В зависимост от двигателите клиентът ще може да направи своя избор между 6-степенна механична скоростна кутия и 7-степенен автомат DSG с двойно сцепление.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #15
    5 rate up comment 13 rate down comment
    фолк с ваген голф 2 ( преди 10 години )
    Един закъсал за кинти приятел си купи голф 2 дизел автоматик наскоро, даде 2 пъти по 400 лева за ремонт и накрая като отишъл до сервиза да си вземе колата се подпрял на двигателя без да иска и той паднал направо на земята :) Ушите на които се закача двигателя към рамата били от алуминий и се счупили - голям майтап :)))
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Eee Bravo.Strahotno se e polu4ilo.Lux i prestij" - Еееее, ето го батко уее , ето го неграмотника RRE, кой казва, че се е скрил!?
  • #13
    14 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 10 години )
    А българите като сме толкова разбирачи и специалисти та плюем по една от най-известните марки автомобили в света,я да се замислим ние какви автомобили правим.Никакви!Всяка марка си има сполучливи и не толкова сполучливи модели.Всеки си има вкус и всеки харесва различно независимо дали коли,мотори,жени и тн.А за "селските" голфове я ми кажете кола преди 90та година и да се среща все още толкова често по улиците както голф 2.
  • #12
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като знам как си печели първите места тази фирма, съвсем ми опротивяха. Талашарска история.
  • #11
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Щом някой смята Поло-то за луксозно и престижно, не ми се мисли какъв клозет кара. Летвата му е супер ниска. Ако му покажат дачия, ще се посере от кеф.
  • #10
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    :D :D :D Вече направо да правят: голф малкото голф средното голф бус голф джип голф и рейсраски голф
  • #9
    10 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Eee Bravo.Strahotno se e polu4ilo.Lux i prestij
  • #8
    11 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    На времето на руските машини не им трябваше изключване на цилиндрите. Те винаги си изключваха автоматично по някой - при студ, при дъжд, при ускорение. Интересното бе, че разхода скачаше двойно.
  • #7
    11 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    "При бензиновите се поява 1.0-литров, 3-цилиндров агрегат от Volkswagen up!" - Винаги като прочета "up!" и се стряскам от удивителната.
  • #6
    10 rate up comment 6 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    "Евентуалният купувач ще може да избира и между 6 вида джанти от лека сплав, както и между осем нови цвята." да коментирам малко това изречение. "Евентуалният купувач" - Точно тук е разковничето - евентуалния. "6 вида джанти" - ето това е. "Осем цвята" - розов, лилав и техните комбинации.