IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващият Volkswagen Phaeton - по-голям и от алуминий

Върховият W12 двигател ще бъде пенсиониран

Следващият Volkswagen Phaeton - по-голям и от алуминий

Следващият Volkswagen Phaeton - по-голям и от алуминий
Volkswagen Phaeton 2011. Снимка: Volkswagen

Следващото поколение на Volkswagen Phaeton ще нарасне на размери и ще разчита на изцяло алуминиево купе, пише американското издание СarАndDriver, като уточнява, че моделът ще бъде факт най-рано след 2 години.

Възможно е обаче във Volkswagen да пуснат автомобила по-рано. Phaeton се нуждае от щателна и спешна промяна, тъй като е на пазара вече 12 години. Моделът дебютира през 2002 година, като през 2007 и 2010 премина през щателен фейслифт. За да може обаче да се конкурира успешно с останалите предложения в този сегмент, Phaeton се нуждае от нещо повече от модернизация.

Въпросното му ново поколение трябваше да бъде представено на стартиралото по-рано през януари изложение в Детройт. Подобна премиера обаче не се състоя. Според СarАndDriver, компанията е отложила премиерата на модела, тъй като разработката му е все още в начален етап.

Приближени до производителя са споделили, че новият Phaeton ще бъде по-голям от първото поколение. Платформата и купето му ще бъдат изградени от алуминий, благодарение на който ще се постигнат нисък разход на гориво и отлична управляемост.

Нови ще бъдат и двигателите, които ще имат по-малък работен обем. Върховият W12 двигател ще бъде пенсиониран, а неговото място ще заеме плъг-ин хибриден агрегат.

Тагове: Volkswagen Phaeton
0 от 500
  • #8
    17 rate up comment 13 rate down comment
    anonymous ( преди 11 години )
    Фолксваген е доста далеч от премиум марка - и като замисъл, и в действителност.
  • #7
    10 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW e premium marka
  • #6
    18 rate up comment 7 rate down comment
    anonymous ( преди 11 години )
    Те на запад като не робуват на марки може и да му се кефят, ама аз не виждам защо някой ще даде 100 000 евро за Фолксваген, вместо за Мерцедес даже и да са напълно еднакви като екстри, качество, надеждност и т.н. Някакси ми е смешна идеята за "народна лимузина". Същата работа като 6-литровия Голф - плащаш суперкола, получаваш суперкола, ама кой иска суперкола, която изглежда като Голф? Не виждам нищо лошо или срамно в това Фолсваген да си стоят в нишата, която им предполага името...
  • #5
    14 rate up comment 8 rate down comment
    KKK ( преди 11 години )
    Голф отдавна е на цената на А класата и БМВ 1, Пасат е на цената на БМВ 3 и Ц класата, тоя гоуем Пасат едва ли ще е забележимо по- евтин от S класа, 7ица или даже А8... Не мисля, че ще се продава тая кола, а по- скоро ще е наистина предимно за имидж на малките модели. Ауди винаги са били Фолксвагени, така че едва ли ще им навреди на тях, ако сложат на А8 емблема VW...
  • #4
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аре ве, Киа и Хюндай правят лимузини и се пъчат да борят Мерцедес, че ФВ ли няма да направят...
  • #3
    15 rate up comment 10 rate down comment
    фсб ( преди 11 години )
    до ПацоНа запад хората не робуват толко на марките като нас и според мен там ще си се котира добре, на Изток също. Мен лично много ме кефи, освен това се сглобяват в завода на бентли. Ако можех, бих карал такава...
  • #2
    26 rate up comment 13 rate down comment
    Пацо ( преди 11 години )
    Абе не е лош, но е фолксваген. Никой баровец не си купува такава кола. А и незнам как ще се бори с S-класата като тя е върха в момента. Пак ще наливат едни пари за безмислен имидж. Та да се радват тия с гоуфувете че имало и фаетон.....
  • #1
    21 rate up comment 13 rate down comment
    doktors ( преди 11 години )
    ще напомпат малко пасат и е готов