IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващият Volkswagen Phaeton - по-голям и от алуминий

Върховият W12 двигател ще бъде пенсиониран

Следващият Volkswagen Phaeton - по-голям и от алуминий

Следващият Volkswagen Phaeton - по-голям и от алуминий
Volkswagen Phaeton 2011. Снимка: Volkswagen

Следващото поколение на Volkswagen Phaeton ще нарасне на размери и ще разчита на изцяло алуминиево купе, пише американското издание СarАndDriver, като уточнява, че моделът ще бъде факт най-рано след 2 години.

Възможно е обаче във Volkswagen да пуснат автомобила по-рано. Phaeton се нуждае от щателна и спешна промяна, тъй като е на пазара вече 12 години. Моделът дебютира през 2002 година, като през 2007 и 2010 премина през щателен фейслифт. За да може обаче да се конкурира успешно с останалите предложения в този сегмент, Phaeton се нуждае от нещо повече от модернизация.

Въпросното му ново поколение трябваше да бъде представено на стартиралото по-рано през януари изложение в Детройт. Подобна премиера обаче не се състоя. Според СarАndDriver, компанията е отложила премиерата на модела, тъй като разработката му е все още в начален етап.

Приближени до производителя са споделили, че новият Phaeton ще бъде по-голям от първото поколение. Платформата и купето му ще бъдат изградени от алуминий, благодарение на който ще се постигнат нисък разход на гориво и отлична управляемост.

Нови ще бъдат и двигателите, които ще имат по-малък работен обем. Върховият W12 двигател ще бъде пенсиониран, а неговото място ще заеме плъг-ин хибриден агрегат.

Тагове: Volkswagen Phaeton
0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до фиатаджиите ( преди 11 години )
    "Въпреки жестоката автомобилна война на големите, всяка година има фирми, които поставят рекорди по продажби. Bentley може също да се усмихне на по-светлото икономическо бъдеще. Миналата година е била изключително успешна, след като са били продадени 10 120 автомобила. Компанията се радва на успеха си, но има и други поводи за черпене. Шоурумите са се увеличили до 193 на брой, а глобалните продажби скачат с цели 11%. Китай се нарежда на второ място като почитател на луксозните лимузини.
  • #17
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аве за всичко си има пазар, а *** го осигуряват на vw. Предпочитам бмв единичка пред най скъпия vw. Всъщност vw ме отвращава, а една единичка в светъл цвят - обожавам я. Vw да не се отклоняват от производството на салат и ще жънат успехи!
  • #16
    3 rate up comment 12 rate down comment
    NIAMA DA ZABORAVIM! ( преди 11 години )
    манипулирана ми се струва статията...
  • #15
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    "Фаетон използва шасито на Bentley Continental GT."Всъщност е точно обратното ;)
  • #14
    11 rate up comment 15 rate down comment
    До fsb ( преди 11 години )
    Извинявай, ама VW е изгоден само когато го продадеш...
  • #13
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Wane ( преди 11 години )
    fsb, бъркаш се. S-Class започва от 79000 евро, а Phaeton от 70000. За 9к разлика в момента е по-изгодно да си вземеш S-Class.
  • #12
    9 rate up comment 4 rate down comment
    fsb ( преди 11 години )
    do anonimniqизвинявай ама не сравнявай ценово фаетона с ЕС класата, защото като цена много се различават - едното струва 90-100К евра, а другото 130-140К, така че за 40-50К разлика, мисля че ФВ си е много изгодно...
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    KKK ( преди 11 години )
    Това, което си написал е вярно, но говорейки за новия Файтон, на коя платформа мислиш ще го направят? Едва ли вярваш, че за него ще се прави различна... Готов съм да се обзаложа, че ще спестят възможно най- много средства този път. Първият Файтон беше разработван по времето на Пиех, който имаше съвсем други изисквания за колата...
  • #10
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Любопитен ( преди 11 години )
    Наистина ли искаш да кажеш, че понастоящем слагат помпа-дюза на Фаетон-а?
  • #9
    25 rate up comment 7 rate down comment
    до ккк ( преди 11 години )
    Абе Ауди са толкова Фолксваген, колкото ти си Брат Пит. Файтон няма нито една допирна точка с А8. Ауди А8 е на собствено шаси и платформа, Фаетон използва шасито на Bentley Continental GT. Дизеловия 5.0 литров дизел с 313к.с. няма допирни точки с 4.2 литровия на Ауди с 326к.с. при Фаетона дори е 10 цилиндров при А8 8 цилиндров. задвижване при Фаетон е 4Motion с Haldex диференциал при А8 е Торсен, тоест пак нищо общо. 3.0 дизела на Ауди е команреал на ФВ е помпа дюза. Аудите е с направено с много алуминий а Фаетона с много стомана, затова е и с 500кг. По-тежък от А8. Дори климатиците им са коренно различни системи. Така, че А8 е по-близо до Мерцедес и БМВ отколкото с Фаетон. И моля като си нямаш грам представа да не плещиш простотии.