IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Lincoln Navigator

Моделът получи подобрения, за да се справи с конкуренцията на новия Cadillac Escalade

Новият Lincoln Navigator

Американският производител Lincoln представи обновената версия на своя модел Navigator. Обемистият всъдеход е преминал през щателна модернизация, която засяга както дизайна, така и техническата част.
Новият Lincoln Navigator
Новият Navigator, чиято премира пред публика ще се състои на изложението в Чикаго, е бил подложен на спешни промени, които трябва да му помогнат да се конкурира по-добре с Cadillac Escalade, чието напълно ново поколение излезе току-що на пазара.

Външността, например, вече разполага с нова решетка на радиатора, нови LED предни светлини, повече хромирани елементи и 20-инчови джанти с нов дизайн. Интериорът също е подобрен, като сега предлага волан от дърво, инфо-развлекателна система MyLincoln Touch, стартиране на двигателя с бутон и електрически контролиран трети ред седалки. При допълнително заплащане могат да бъдат поръчани ултралуксозни седалки с вентилация, покрито с кожа табло и 22-инчови джанти.

Променя има и при задвижването. Старият 5.4-литров V8 двигател е заменен от 3.5-литров EcoBoost би-турбо V6. Техническите му характеристики все още не са оповестени, като от компанията казват единствено, че генерира най-малко 370 к.с. и 582 Нм.

Двигателят работи с 6-степенна автоматична скоростна кутия и може да бъде оборудван с опционалната система за задвижване на четирите колела Control Trac Four-Wheel-Drive.

Черешката на тортата е активното окачване, което се предлага за новия модел. Системата регулира непрекъснато работата на амортисьорите, като следи множество сензори и условията на пътя.

Продажбите на Lincoln Navigator в САЩ стартират тази есен. Цените ще бъдат разкрити непосредствено преди това.

Снимка: Lincoln

Тагове: Lincoln Navigator
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Е, може да не прилича на корейско, японско или китайско изчадие, но това не е и необходимо. Все пак това е само фейслифт, а не нов модел. Когато му дойде времето на новия, тогава да коментираме.
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Страаашен е за през 1998ма. Щеше да избие рибата тогава. Най-много му давам 2000 г.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    135i_Cobb_Stage1 ( преди 11 години )
    Единствената промяна в автомобила са централната конзола и циферблатите зад кормилото, както и двигателя които с чип и спортен филтър става на 450кс. Поне според даиното на Хенеси. А иначе като цяло си е същата коруба за съжаление. Ако не беше двигателя тази смешка на колела си е пълна пародия на лукс.
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до бъчваря ( преди 11 години )
    "нямате представа каква е атмосферата в тоя автомобил"Амии, бъчвар, автомобилна? Колко възможни отговора са? хах бъчварска му работа
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    страничен наблюдател ( преди 11 години )
    Една нова радиаторна решетка и готини светлини не е модернизация. Същата пенсионерска кола си е (не че е лошо) ама така не се продават нови коли. Нямат никакъв напредък в Линкълн. Това би го купил само някой заможен дядка в забутано градче в Средния Запад.
  • #9
    9 rate up comment 11 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    Голям, красив, мощен, типичен мъжки автомобил....в тази кола на жената ще и е кеф да седне и да и бръкнеш под полата, не като в някоя тясна малолитражка да се чудиш как да се завъртиш...
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    svetyy ( преди 11 години )
    Смях в залата!!!
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Е, не прилича на BMW X5. Макар да съм фен и на БМВ, то тоя X5 е отврат. Напоследък го пооправиха, но първите поколения бяха ужасТ. Интересно ми е как коментирате нещо от една единствена снимка, без да сте виждали модела на живо и без да си нямате представа каква е атмосферата в тоя автомобил. ФИАТ и Крайслер били по-добри. Е, тук не говорим за евтини лего колички, а за истински премиум автомобили.
  • #6
    15 rate up comment 3 rate down comment
    BMW Driver ( преди 11 години )
    Ужас шрилича на някакъв китайски no-name. Нямам думи!
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    фсб ( преди 11 години )
    новия кадилак ескалейд е по-добър...