IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus напълно разкри купето RC F

Най-мощният модел с V8 двигател в историята на японския производител

Lexus напълно разкри купето RC F

Компанията Lexus окончателно разри „горещото” купе RC F, чиято световна премиера ще се състои на 14 януари. Тогава на автосалона в Детройт пред публика ще бъде показан най-мощния модел с V8 двигател в историята на японския производител.
Lexus напълно разкри купето RC F
Купето разполага с 5.0-литров бензинов мотор, чиято мощност е 466 к.с. Това позволява на машината да ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Максималната скорост на Lexus RC F е 300 км/ч.

Моделът разчита на допълнителни активни аеродинамични елементи. Той може да бъде различен по агресивните брони, новите прагове, издутия капак, модернизираната решетка на радиатора и 19-цоловите джанти, които се предлагат в 3 варианта.

Допълнително може да се поръчат елементи от карбон и активен заден спойлер, който се отваря при скорост от 80 км/ч.

Оформлението на салона на практика повтаря това на стандартния модел с изключение на кожените седалки и педалите от алуминий. Освен това при него от Lexus са използвали материали с по-високо качество. Променен е и волана, на който има пера за ръчна смяна на предавките на автоматичната скоростна кутия, която задвижва задните колела.

Снимка: Lexus

Тагове: Lexus RC F Lexus RC
0 от 500
  • #26
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти като човек, който си карал и карал новото S 8 и RS6, както и този Лексус естествено, можеш да споделиш впечатления. Но според мен Лънч контрол ще е 100 пъти по-нужен за бърз старт на този Лексус, отколкото на Аудита с 4Х4. |Още повече че от 10г. насам автоматите във повечето модели и марки коли имат предавка S. При нея на свободен ход колата стои на 2000 оборота. Тоест в обороти над тези при които по принцип има турбо лаг. Така че и без лънч контрол кола на предавка S с 4Х4 ще има брилянтен старт.
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Немските турбинирани *** го правят тия ускорения само от място, с половин час подготовка за включване на лънч контроли, развъртане на турбини на полу-съединител и т.н. В една непредвидена ситуация когато от движение трябва да се ускориш рязко, се сблъскваш с 2-3 секунден турбо лаг и усещане за тромавост и забавени реакции. А тоя Лексус реагира светкавично във всяка една ситуация. За някои хора реакциите са по-важни от максималните ускорения. Този автомобил е за тях.
  • #24
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    браво , ти си по-зъл и от мене.
  • #23
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз пък изобщо не съм впечатлен от дизайна. Странично погленато купето си е всъщност Toyota GT86 или по-точно Subaru BRZ, защото Субару правят купето. Тойота са сложили една решетка, предни и задни светлини и готово вече го продават като премиум. Между другото изложбеното Subaru BRZ е с абсолютно същия син цвят и странично са като близнаци с този Лексус. Отвътре нещата изобщо не грабват, скучен интериор с нищо не показващ че е премиум, напротив повече утива на нисък клас. Динамика? Еми предполагам, че това трябва да конглокира немските премиум марки, но не виждам как ще го стори, като динамиката му е като на немските премиум бегачки от преди 10г. Само като се сетя, че огромното S8 ускорява до 100км. За 4,2сек. А комбито на Ауди RS6 достига това упражнение за 3,6сек. Новото М3 също е под 4 сек. Изглежда че Лексус още преди да представят купето са го обрекли на провал.
  • #22
    8 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Nai-dobroto razbira se ot Lexus.
  • #21
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Rosskooo ( преди 11 години )
    Е!Разкърти М4 от към дизайн.А и си е V8.
  • #20
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Gogo ( преди 11 години )
    кола за 100 бона ,която най вероятно ,ще бъде пълна екзотика в БГ ,но не вярвах ,че лексъс са способни ,да направят дизайн ,който да ме развълнува,за технологии ,не говоря ,щото са доста напред от години ,дизайна им беше адски скучен .Евала ,бих карал тази кола с най-голямо удоволствие .
  • #19
    17 rate up comment 4 rate down comment
    чукундур ( преди 11 години )
    супер ненормален футуристичен дизайн, все едно са я изкарали от трансформърс филма. Определено някои коли ще бледнеят на фона на тази. Ай лайк ит!
  • #18
    27 rate up comment 2 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Герману, никакви технологии викаш, а? Електронното управление на клапаните и преходът от цикъл на Ото в цикъл на Аткинсън в зависимост от натоварването немците сигурно са го "измислили" преди 100 години, ама само дето не им е останало време да го направят досега. Хех, колко си ***, равен нямаш!
  • #17
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Мощността е безсмислена ако нямаш абсолютен контрол върху нея. А абсолютен контрол може да ти даде само атмосферния двигател. Браво на Лексус че държат на абсолютния контрол въпреки че това е за сметка на големите рекламни числа за максимална мощност и въртящ момент. Това ще бъде автомобил с истинско директно усещане.