IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus напълно разкри купето RC F

Най-мощният модел с V8 двигател в историята на японския производител

Lexus напълно разкри купето RC F

Компанията Lexus окончателно разри „горещото” купе RC F, чиято световна премиера ще се състои на 14 януари. Тогава на автосалона в Детройт пред публика ще бъде показан най-мощния модел с V8 двигател в историята на японския производител.
Lexus напълно разкри купето RC F
Купето разполага с 5.0-литров бензинов мотор, чиято мощност е 466 к.с. Това позволява на машината да ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Максималната скорост на Lexus RC F е 300 км/ч.

Моделът разчита на допълнителни активни аеродинамични елементи. Той може да бъде различен по агресивните брони, новите прагове, издутия капак, модернизираната решетка на радиатора и 19-цоловите джанти, които се предлагат в 3 варианта.

Допълнително може да се поръчат елементи от карбон и активен заден спойлер, който се отваря при скорост от 80 км/ч.

Оформлението на салона на практика повтаря това на стандартния модел с изключение на кожените седалки и педалите от алуминий. Освен това при него от Lexus са използвали материали с по-високо качество. Променен е и волана, на който има пера за ръчна смяна на предавките на автоматичната скоростна кутия, която задвижва задните колела.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus rc f lexus rc
0 от 500
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кога ще сменят тая грозна прещипана предница и да я направят нормална като на другите коли!
  • #35
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Пора ( преди 10 години )
    Немците имат същия атмосферен двигател още преди 25 години - много за назад тези оризарчета....
  • #34
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    А такива ускорения се налага да правя на градско всеки ден. Тук, където живея, преобладават кръговите движения и натоварения трафик и няма как да предвидя 3 секунди по-рано кога ще ми се отвори възможност да се включа в колоната коли в кръговото, трябва да мога да реагирам мигновено. С немските турбо мотори това е невъзможно и направо опасно. Карал съм на ауди 2.0Т в А4 и А5, и на БМВ 520i и 328i и го знам от опит.
  • #33
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Положението е много по-лошо в града, където се кара с 5-10% газ и рядко скачаш на повече от 30%. Но разбира се, ти трябва мигновен преход от 5 на 30%. Тогава лаговете са по 2-3 секунди.
  • #32
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    По принцип говоря за усещането за тромавост. Дори и да караш на писта и да държиш винаги високи обороти, отклика пак не е като на атмосферен двигател. Лага може да не е 3 секунди, но и 0.5 секунди се усещат и дразнят. Особено когато си в завой и балансираш на границата на сцепление на гумите, дозираш газта, а резултата от това разбираш след половин секунда и вече си поднесъл..
  • #31
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Чиче АУДИ RS6 е с BiTurbo. Ако не знаеш, това премахва турбо лага. Така, че всичките ти глупости за з минутните турбо лагове отиват в тоалетната.
  • #30
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До чичето ( преди 10 години )
    Всъщност сега разбирам какво си искал да кажеш, може би имаш предвид, че ако си на висока предавка и караш с ниски обороти и решиш да настъпиш газта, без смяна на предавка!! Това ли имаш предвид? Но това е каране на жена с книжка от 2 месеца. За това и не можах да хвана мисълта ти. Никога не бих се сетил да направя рязко ускорение без да сваля предавка а от 9г. карам автоматици а там, рязко подаване на газ амтоматично води до сваляне на предавка. Но като вземеш книжка ще проумееш какво ти казвам
  • #29
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До чичето ( преди 10 години )
    Цитирам те: ""В една непредвидена ситуация когато от движение трябва да се ускориш рязко, се сблъскваш с 2-3 секунден турбо лаг и усещане за тромавост и забавени реакции. ""Според теб под рязко ускорение има ли се предвид настъпването с пълна газ?Когато се оправдаваш за това че не разбираш нищо, поне чети какво си писал а не да се оправдаваш с глупости. Естествено, че зависи от подаването на газ и естествено че като свалиш предавка, мигновенно колата влиза във високи обороти. Какъв лаг 3сек??
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Хех, само че турболага не е просто функция от оборотите, а предимно зависи от това колко газ подаваш. Но вие, клавиатурните състезатели откъде да ги знаете тия работи.. Те списанията и сайтовете не ги пишат тия работи.
  • #27
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    2-3 секунди турбо лаг???? Тоя определено никога не е карал кола. Това да не ти е някоя дизелова Тойота? С днешните роботизирани скоростни кутии сваля предавката по бързо отколкото механичната, но дори и механична трансмисия ти сваля предавка и оборотите в миг скачат над 3-4000. Това всеки шофьор го знае. Първо вземи книжка, след това покарай малко кола преди да дойдеш да разтягаш лукуми. 3 секунди турбо лаг ха ха. Това баща ти ли ти го е разказвал докато е вдигал оборотите на трабанта?