IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува

Анализът за бъдещето на легендарния модел на Стария континент е на изданието Autoevolution

Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува

"Когато преди няколко месеца се появиха първите скици на новия Mustang, отзивите за него бяха диаметрално противоположни, като преобладаваха отрицателните", пише в свой анализ изданието Autoevolution. Авторът на материала, който публикуваме с малки съкращения, разсъждава какво ще се случи с легендарния модел на пазара в Европа. Там той ще се продава за първи път в историята си.
Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува
"Обикновено хората реагират точно така, когато Ford реши да смени поколенията на своя пътеводен модел. Изключение направи единствено петото поколение, при което Mustang се върна към класическия си стил. Когато обаче "Синия овал" представи най-новата си генерация, светът се обърна с главата надолу. И повтори синдрома Corvette 2014 - отначало всички го мразеха, а после се научиха да го обичат.

Някои хора определиха новия Mustang като "Fusion с две врати", други го нарекоха "Aston Mustang", а трети си позволиха да го сравнят със Subaru BRZ. Най-вероятно всички те с течение на времето ще се научат да обичат този автомобил. Не всички обаче ще го сторят. Има хора, на които той няма да се хареса, въпреки че Ford вложи много усилия в проекта. Просто Mustang имаше нужда от обновяване, най-вече в технически аспект, но с решението си да го превърне от американски в световен автомобил Ford пожертва и рискува много.
Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува
Трябва ли да го мразим? В никакъв случай, въпреки че това е "най-тъжния" Mustang след втората генерация. Вярно е, че новото поколение разполага с много повече мощ, отколкото преди, и не е от тези автомобили, които изглеждат по-бързи, отколкото са в действителност. Големият проблем пред Mustang в момента е друг - на него му липсва тази частица, която съвременните производители масово изхвърлят от продукцията си заради по-високи печалби. Тя се казва "наследство".

Както и всички останали, Ford активно поставя своята продукция под общ знаменател. Външният вид на всички модели е почти еднакъв. Не можете да си позволите Focus? Добре, вземете си Fiesta. Тя изглежда по същия начин, просто е по-малка. Всички модели на Ford трябва да имат трапецовидна усмивка на "лицето" и точно в това е проблемът. Mustang по принцип е различен. Той си има собствен подход към модата. Вижте Camaro и Challenger. Тях няма как да ги объркате с Avenger или Impala. Докато сега опасността да сбъркате Mustang с Fusion е доста голяма.
Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува
Защо е всичко това? Защото Mustang най-после се огледа и в европейските клиенти, които винаги са мислили различно от американските. Оригиналният Mustang отдавна стана хит сред европейските ентусиасти, но никога не е имал смисъл за средностатистическия купувач на автомобили от Стария континент. Сега той трябва да бъде в по-голяма степен европейски и по-малко американски. И съответно да се подчини на корпоративния стил...

В момента вървят слухове, че Mustang идва в Европа, за да се бори с BMW M4 и Porsche 911. Изглежда невероятно и несериозно. От уравнението можем спокойно да махнем 911, но със сигурност ни предстои да видим доста сравнителни тестове, в които моделът на Ford ще се изправи срещу BMW M4. А това е безумно глупаво - Mustang никога не се е замислял дори да се бори с подобни купета. Неговата територия е там, където са Camaro и Challenger.
Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува
Когато си купува Mustang или Camaro, европейският клиент иска да усети "Американската мечта", която той никога не е имал. В нея влизат понятия като "жив" заден мост, свирепа скорост на правите, салон без излишни неща и 50-годишно наследство. На Mustang не му трябва да се вълнува от рекордно време на "Нюрбургринг" - това е автомобил, който спокойно може да участва в състезание между драгстери. И няма нищо общо с немските машини, които се превърнаха в компютри. При тях електрониката ви забранява да се повеселите.

Най-странното е, че Ford не си извлече поуки от европейското фиаско на Chevrolet. За него основната причина е, че жителите на Стария свят искаха освен Corvette и Camaro да видят и големи седани като Impala и Malibu, а не подобия от рода на Aveo, Cruze и Lacetti. Всички знаем как приключи това. И в случая не се опитваме да убедим когото и да е, че Mustang ще се провали, защото това няма как да стане. Той просто ще разочарова няколко души.
Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува
Сред тях ще бъдат тези, които дълго време очакваха нова икона. Тяхното разочарование ще е равносилно на това, което изпитаха при излизането на второто поколение на Mustang. Тогава от масъл-кар той се превърна в безумен пони-кар. А всъщност новата генерация на легендарния модел е най-яркото доказателство, че Дядо Коледа не съществува".

Снимки: Ford
 

Тагове: Ford Mustang
0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 11 rate down comment
    deadfox ( преди 11 години )
    Каквито и двигатели да му сложат или на каквито и да е цени да го пуснат, според мен е факт, че това на снимките е много обезличено, спокойно може и друга емблема да му сложат няма да се разбере.Все едно гледам Хюндай купе или Тойота/Субару. Само задните светлини подсказват, че е може би Мустанг.
  • #10
    18 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен-101 ( преди 11 години )
    -До тук със "приказките" за "свободен" пазар ! -"Масъл-кар" автомобилите от Америка се продават на двойни и тройни цени в Европа! - "I-Phone"-ът, произведен в Китай, струва 200$ повече отколкото в САЩ! -Иначе да живее конКУРенцията!
  • #9
    29 rate up comment 2 rate down comment
    Някой си ( преди 11 години )
    В европа си е жив комунизъм. Налагат ни цени на колите и горивата, за да си пълнят гушките и да плащат заплати на раздутата европейска администрация. Един депутат в европарламента взема +10 000 евро заплата без да прави нищо. Да не говорим за другите служители. Как може бензина да е толкова скъп само в европа! Как? Къде отиват онези +60% надценка за акциз, данъци и такси! Защо така жестоко ни стригат с всяко нещо. Всяка техника, компютри, телефони, фотоапарати в Америка са много по-евтини.
  • #8
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе те нека да ми ги пуснат на същата ЦЕНА като в КАНАДА, пък ако ще и да са слаби - миналата година като бях в Торонто вървеше промоция на Мустанг за $20 000!!!!!!!!!Тука в БГ за тея пари имаш великия избор между дачия логан, грейт уол волекс, шкода ситиго, пежо 101 или фолцвсаген ъп!?! Коя от тея бангии можеш да я сравниш с къфто и да е скопен мустанг батенце?!?!?В ЕС няма свободен пазар - всички неевропейски коли се пускат на поне 2-на цена за европа - е тва е голямата мизерия!!!
  • #7
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Някой си ( преди 11 години )
    Не съм гъзар, а реалист батенце. Не може там колата да е с едни, а тук с други мАтори. Не става! Като е пускат да е пуснат със същите, които и там ги продават, а не тук да ни ограничават уж заради екология, а в същото време немската света троица да си продава напомпаните с по няколко турбини модели. Не става така и не може мустанга с 4 цилиндров двигател да им е конглокент. И не е нужно да си гъзар, за да знаеш, че едно е да имаш 4-цил. мотор и съвсем друго 6-8-12-цил. Конете са за хлапетата.
  • #6
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    абе на мен "скопени" версии с по 300 и нагоре коня са ми супер - на тебе ако ти трябват 600 коня значи си много ГОЛЯМ гъзар батенце :))) Въпроса е защо мощтната версия в Канада струва $20 000, а скопената в европа - $50 000 - това според мен си е чиста гавра и е заради тъпите ес автопроизводители, които в европа продават дърварско поло и пежо 207 на цената на мустанг и шеви в америка!!!!
  • #5
    26 rate up comment 6 rate down comment
    Някой си ( преди 11 години )
    Мустанга Никога няма да се продава добре в Европа, докато тук ни предлагат скопени версии заради измислената екология на двойни цени спрямо тези в САЩ. Не може един скапан, тракащ, пушещ и отделяш канцерогенни частици дизел да е по-екологичен от добрите, балансирани, галещи ухото със звука си атмосферни двигатели. Не става. Просто старата прогнила европа (малката буква не е грешка) си защитава скапаното производство с непазарни методи. Махнете митата и намалете горивата бе *** европейски!!!
  • #4
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    " Mustang Eco boost е най-тъжната кола, създавана от много време насам."- баба ти едно време само мустанги с в12 е карала, че сега ти се гнусиш от в6, а лек?? :))) Гледам Кен Блок се състезава със същия еко бууст, ама хич не ми изглежда тъжен - явно на него баба му се е возила само на магарешки каруци и сега пича се радва на двигателя на фюжън :))))
  • #3
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Евала бе щом наричате 2,3 литров турбомотор с 305 коня маломощен незнам кви коли карате ?Изобщо карали сте нещо с 300 коня тежащо колкото голф?Със сигурност е всичко друго но не и маломомощен автомобил.
  • #2
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Никой ( преди 11 години )
    Да, ама в Европа от новия модел ще се продава само Eco boost версията, което си е Fusion с 2 врати... ако искаш маломощна, екологична колица, Mustang не би следвало да е логичният избор. Който харесва Mustang би искал мощна, бърза и шумна кола, а не нещо, което само прилича на това... Mustang Eco boost е най-тъжната кола, създавана от много време насам.