IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува

Анализът за бъдещето на легендарния модел на Стария континент е на изданието Autoevolution

Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува

"Когато преди няколко месеца се появиха първите скици на новия Mustang, отзивите за него бяха диаметрално противоположни, като преобладаваха отрицателните", пише в свой анализ изданието Autoevolution. Авторът на материала, който публикуваме с малки съкращения, разсъждава какво ще се случи с легендарния модел на пазара в Европа. Там той ще се продава за първи път в историята си.
Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува
"Обикновено хората реагират точно така, когато Ford реши да смени поколенията на своя пътеводен модел. Изключение направи единствено петото поколение, при което Mustang се върна към класическия си стил. Когато обаче "Синия овал" представи най-новата си генерация, светът се обърна с главата надолу. И повтори синдрома Corvette 2014 - отначало всички го мразеха, а после се научиха да го обичат.

Някои хора определиха новия Mustang като "Fusion с две врати", други го нарекоха "Aston Mustang", а трети си позволиха да го сравнят със Subaru BRZ. Най-вероятно всички те с течение на времето ще се научат да обичат този автомобил. Не всички обаче ще го сторят. Има хора, на които той няма да се хареса, въпреки че Ford вложи много усилия в проекта. Просто Mustang имаше нужда от обновяване, най-вече в технически аспект, но с решението си да го превърне от американски в световен автомобил Ford пожертва и рискува много.
Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува
Трябва ли да го мразим? В никакъв случай, въпреки че това е "най-тъжния" Mustang след втората генерация. Вярно е, че новото поколение разполага с много повече мощ, отколкото преди, и не е от тези автомобили, които изглеждат по-бързи, отколкото са в действителност. Големият проблем пред Mustang в момента е друг - на него му липсва тази частица, която съвременните производители масово изхвърлят от продукцията си заради по-високи печалби. Тя се казва "наследство".

Както и всички останали, Ford активно поставя своята продукция под общ знаменател. Външният вид на всички модели е почти еднакъв. Не можете да си позволите Focus? Добре, вземете си Fiesta. Тя изглежда по същия начин, просто е по-малка. Всички модели на Ford трябва да имат трапецовидна усмивка на "лицето" и точно в това е проблемът. Mustang по принцип е различен. Той си има собствен подход към модата. Вижте Camaro и Challenger. Тях няма как да ги объркате с Avenger или Impala. Докато сега опасността да сбъркате Mustang с Fusion е доста голяма.
Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува
Защо е всичко това? Защото Mustang най-после се огледа и в европейските клиенти, които винаги са мислили различно от американските. Оригиналният Mustang отдавна стана хит сред европейските ентусиасти, но никога не е имал смисъл за средностатистическия купувач на автомобили от Стария континент. Сега той трябва да бъде в по-голяма степен европейски и по-малко американски. И съответно да се подчини на корпоративния стил...

В момента вървят слухове, че Mustang идва в Европа, за да се бори с BMW M4 и Porsche 911. Изглежда невероятно и несериозно. От уравнението можем спокойно да махнем 911, но със сигурност ни предстои да видим доста сравнителни тестове, в които моделът на Ford ще се изправи срещу BMW M4. А това е безумно глупаво - Mustang никога не се е замислял дори да се бори с подобни купета. Неговата територия е там, където са Camaro и Challenger.
Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува
Когато си купува Mustang или Camaro, европейският клиент иска да усети "Американската мечта", която той никога не е имал. В нея влизат понятия като "жив" заден мост, свирепа скорост на правите, салон без излишни неща и 50-годишно наследство. На Mustang не му трябва да се вълнува от рекордно време на "Нюрбургринг" - това е автомобил, който спокойно може да участва в състезание между драгстери. И няма нищо общо с немските машини, които се превърнаха в компютри. При тях електрониката ви забранява да се повеселите.

Най-странното е, че Ford не си извлече поуки от европейското фиаско на Chevrolet. За него основната причина е, че жителите на Стария свят искаха освен Corvette и Camaro да видят и големи седани като Impala и Malibu, а не подобия от рода на Aveo, Cruze и Lacetti. Всички знаем как приключи това. И в случая не се опитваме да убедим когото и да е, че Mustang ще се провали, защото това няма как да стане. Той просто ще разочарова няколко души.
Новият Mustang доказва, че Дядо Коледа не съществува
Сред тях ще бъдат тези, които дълго време очакваха нова икона. Тяхното разочарование ще е равносилно на това, което изпитаха при излизането на второто поколение на Mustang. Тогава от масъл-кар той се превърна в безумен пони-кар. А всъщност новата генерация на легендарния модел е най-яркото доказателство, че Дядо Коледа не съществува".

Снимки: Ford
 

Тагове: ford mustang
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Атанас ( преди 10 години )
    Май пак започнахте с плейстейшън игрите...Мустанга винаги е бил и ще бъде спортно купе,па макар и скопен,за Мустанга като Удоволствие започва от GT и нагоре...другото е просто,да го имаш...не бил разпознаваем,моля моля..един от малкото разпознаваеми Автомобили,и накрая...това не е фамилна кола,а индивидуална,и не си мислете,че в амарика ги карат като малолитражки...
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    КО? НЕ ( преди 10 години )
    Супер глупава и нелепа статия, по всичко личи, че мустанга има всички характеристики, и е естествена ЕВОЛЮЦИЯ на предходния модел, не е нужно да е като Лада 2105 която се прави без промяна от 45 години ! Мустанга е страхотен, съвременна техника, супер агресивна визия, мощни мотори и ниски цени, пък критиците нека си лаят !
  • #19
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    A po zdravi i ikonomi4ni dvigateli ot tezi na Ford niama
  • #18
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Kato ka4estvo na materialite samo VW sa pred Ford v Evropa
  • #17
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами в момента мустанг 2014-та, в6 струва $24 000 в Канада - август месец 100% ще е пак на промоция по $20 000 http://***.ford.ca/cars/mustang/
  • #16
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В САЩ ги съдят Форд, заради EcoBoost моторите. Така, че не, мерси. С такъв НИКОГА. Ако искам с EcoBoost по-добре Фокус, а не Мустанг. Мустанга е машина, която е легенда и подбни изпълнения според мен са само за лаици. Истината е само в 8 цилиндровият мотор. Компромис 6 цилиндъра, но май в Европа няма да го предлагат. Не знам защо. Пълна тъпня. Още не са обявили европейските цени, но май пак ще са голяма тесла и ще ги гледаме само по шоурумовете.
  • #15
    11 rate up comment 0 rate down comment
    маняк ( преди 10 години )
    заглавието цепи мрака
  • #14
    2 rate up comment 9 rate down comment
    135i_Cobb_Stage1 ( преди 10 години )
    Да сравняваш Мустанг с м4 е все едно да сравняваш Мондео с 3-та серия. Изборът винаги ще клони към БМВ дори да е само заради имиджа! Мустанг за $20к оферта ще е с наи-ниското оборудване и 6 цилиндров двигател, никои не би се излъгал да продава 8 цилиндровия на тази цена освен ако не е някоя отлежала броика на 2-3 години....А щом ревете че цените са ви високи пращате ми кинти и ви пращам каквито коли си пожелаете. Каквото спестите от цената в Долари вместо Евро ще си покриете акциза и такси....
  • #13
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пичове защо спорите не мога да разбера.В Европа няма да се продава само Екобооста а и 8мака.Объркали сте се. 6 цилиндровия няма да се продава. Неговот място в Европа заема екобооста.Това е цялата работа. А колата е страхотна, но недейте да я сравнявате с М4. Все пак М4ката ще струва 2-3 пъти повече :)
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    някой си ( преди 10 години )
    в муцуната мяза на Лансър, а профилът и скусяването отзад на 6-та серия, но е готин определено.евала им правя, че все още ги правят с ръчни скорости :)