IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi се връща към проекта R8 e-tron

Инженерите на марката са успели да увеличат автономния пробег на автомобила

Audi се връща към проекта R8 e-tron

Audi е възстановила работата по създаване на серийна версия на електрическото спортно купе R8 e-tron, твърди Autocar. Според източник на изданието именно новия шеф на изследователския департамент на компанията - Улрих Хакенберг, е настоял за връщане към проекта, който първоначално бе спрян заради високите разходи и цена на крайния продукт.
Audi се връща към проекта R8 e-tron
Твърди се още, че инженерите на Audi са успели да отстранят едни от най-големите недостатъци на концепта R8 e-tron - малкия запас на батериите, които ограничават прехода с едно зареждане. Създадени са напълно нови литиево-йонни батерии, с които вече машината може да измине около 400 км. При концепта разстоянието бе два пъти по-малко.

"Нашите инженери продължават да усъвършенстват спортния автомобил с нулеви емисии, като увеличиха значително пробега му. Сега вече електромобилът R8 e-tron е напълно готов за пускане на пазара в ограничена серия", твърди източникът на Autocar.
Audi се връща към проекта R8 e-tron
Според друго издание - Drive, серийното производство на модела може да започне още през втората половина на 2014 г. Очаква се машината да получи два електромотора с обща мощност 380 к.с. и максимален въртящ момент от 678 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч при Audi R8 e-tron ще отнема 4.2 секунди, а максималната скорост ще бъде около 200 км/ч.

Снимки: Audi

Тагове: audi r8 e-tron
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Минувач42:Рядко ми се случва тук да прочета смислени мнения, като твоето. Евала, за което. ПОвечето постове са на интелектуално ниво - кроманьонец: "АААА, ъъъъ, ***, таралясник, каротнен *** и т.н." Така, че по-добре въобще не се напрягай да им обясняваш "проефсорите" тук.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Минува42 ( преди 12 години )
    какво* ще направят на фотошоп
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Минува42 ( преди 12 години )
    Няма защо да чета "първи впечатления на хейтърите" :)Прочети в колко хибрида се използват литиеви батерии и колко производителя, които избързаха да ги ползват се връщат към никела. (Справка GM)Нямам намерение да продължавам безсмислен спор.Ок, аз съм некомпетентен и Lexus използват остарели технологии.Ауди са върхът на сладоледа и през месец изкарват статии както ЩЕ направят на фотошоп...
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    do vsi4ki zabludeni...tehnologiite otdavna pozvolqvat da se napravi smislen elektromobil...za spravka...tesla model S...ima edno film4e na national geographic za zavoda im iz torrentite...vijte za kvo ide re4...0000 - nov e-tron...tva zna4i nova seriq na IRON MAN!!!filmut ne e fantastika, kolata i tq...
  • #9
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до минувача ( преди 12 години )
    Не съм некомпетентен. Хората се учудват на остарелите батерии в най-новите модели на Лексус. Прочети статиите и отзивите и ще откриеш, че единствения некомпетентен си ти.Напиши в гугъл: "Първи впечатления Lexus GS 450h"и прочети малко статийки.
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Минува42 ( преди 12 години )
    Изказването ти е доста некомпетентно.Сравняваш електричка прототип със сериен модел хибрид.Двете имат съвсем различни нужди от батерията. Още повече остарели технологии няма - има подходящи и неподходящи.
  • #7
    4 rate up comment 13 rate down comment
    до Швабен зи каскен ( преди 12 години )
    Напротив именно че не са използвали японски доставчик, за това са и толкова добри новите батерии. Не е тайна, че батериите в Тойота са най-смотаните и с най-остаряла технология. Като гледах теста на новия GS на Лексус, тестващите журналисти бяха изумени от изостаналите технологии в Лексуса. Батериите са супер престарелите никел-метал хидрид. Същите се монтират и в новия Lexus IS 300h. Тука при Ауди виждаме литиево-йонни батерии. Разликата е от земята до небето. Но "иновации" и Япония е оксиморон
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Минува42 ( преди 12 години )
    На мен не ми стана ясно как инженерите на Ауди са решили проблема?Изобретили са нов вид батерии с двойно по-голям капацитет на единица обем или са поръчали двойно по-голяма батерия (заряд+обем+тегло)?Що за жалки новини от Ауди...
  • #5
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Алуди се завръща с гръм и трясък към автоморгата.
  • #4
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    предишния шеф на проекта беше отстранен защото им каза, че тая дето са я намислили няма да стане, ама сега тоя е казал:Абе пишете, че сме му увеличили пробега и го пускайте в производство.