IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes S-Class vs. Nissan 200SX

Един необичаен дрифт дуел (Видео)

Mercedes S-Class vs. Nissan 200SX

Още при премиерата на новия S-Class, от Mercedes заявиха, че това е най-добрата кола в света. Ако съдим по отзивите на световната преса и по пазарното представяне на модела, твърдението не е било преувеличено.

Явно обаче думите "най-добрата кола в света" трябва да бъдат приемани буквално. S-Class е не просто по-добър от конкурентите си на пазара, но превъзхожда почти всеки автомобил на планетата.

Поне с такова впечатление оставаме от видеото на британското издание AutoExpress, в което спортната версия S63 AMG се мери на дрифт с иконата в тази дисциплина Nissan 200SX. Германският модел е напълно стандартен, докато японската бегачка е професионално подготвен състезателен автомобил.

Общото между двете коли е, че имат задвижване към задните кола и сходна мощност. А разликите - S63 AMG е два пъти по-тежък и разполага с два пъти по-голям въртящ момент от доработения 200SX.

От видяното във видеото можем да кажем само едно голямо "Браво!" на Mercedes за новия S-Class. Друг е въпросът обаче, дали е необходимо луксозен седан от толкова висок клас да може дори това...? :)



Видео: YouTube / AutoExpress

0 от 500
  • #24
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    след победата на голф в япония,пак бъзикнаха G точката на японоговорящите.и не с кво да е а с тежката но перфектно конструирана ес класа.аристократична машина,но може и пуберски неща дето са върха на японците.те пък немогат да са като ес клас-луксозни.затова съм ДОВОЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕН.И ВИНАГИ НЕМСКА МАШИНА.ХА СЪС ЗДРАВЕ. П.С.ХАХАХАХАХА
  • #23
    8 rate up comment 6 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Като го гледам това прасе как се клати докато дрифти си личи че не е за тази работа, но пък лелката вътре доволно се е натряскала и се кефи.
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе с коне и без коне - пияният дядка с руската машина в насрещното не прощава.
  • #21
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Пора ( преди 11 години )
    Тука съм съгласен - многото коне са опасни, то затова е по добре такива коли да ги карат по улегнали хора, а не 18 годишни лалета...
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да ама по-често става така че многото коне те вкарват в сутуацията, а не те изкарват - за справка пичовете с БМВ М5 500 коня вчера. Ако си бяха 165 коня дизелче щяха да си висят в колоната и сега да са живи и здрави.
  • #19
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И като ти излезе някое чиче с москвич в насрещното? Нали затова са конете - да излезеш от ситуацията.
  • #18
    7 rate up comment 8 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    И другото - ако караш тази кола градско няма как да 'разгърнеш потенциала' на двигателя, т.е. ше караш бавно и ще ти е супер комфортно, ако караш извънградско и набираш плавно скоростта не се усеща и пак ти е комфортно, колкото до многото коне - винаги си трябват особено за хората които купуват тези коли. Ако си карал S-класа с 220-300 коня ще знаеш за какво говоря - там е наистина недостатъчно защото купето пак си е почти толкова тежко...
  • #17
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тоя с приятеля от северна България се е бъгнал нещо. Искал е да напише за турските Тойоти и тяхното досглобяване и динапасване, без да има нищо премиум в тях.
  • #16
    8 rate up comment 7 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    Ей Чиче ама явно не си карал такава лимузина за да го казваш това - дори при въпросното ускорение колата си остава комфортна - ще ти дам пример, приятел който кара BMW което вдига 0-100 за 5.6 сек се качва на S-класа която е по-бърза и коментара е - при Мерцедеса не се усеща момента на дърпането(оставането без дъх) въпреки че набира по-бързо. Според неговото усещане бавареца е по-бърз, но фактически не е. а 250 коня на маса от 2 тона няма как да са достатъчни...
  • #15
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    И за какво точно са ти 600 коня в лимузина която е с активно окачване и системи за стабилизация и сума ти ресурси инвестирани за да вози плавно и меко? 600-те коня са за ускорения от порядъка на 1g, нещо което не се усеща нито плавно нито меко. Това е абсурда. Правим комфортна лимузина обаче слагаме двигател който за да си разгърне потенциала я прави некомфортна. Пълен оксиморон. Дори 250 коня са напълно достатъчни за такава лимузина.