IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Останаха само 50 Veyron-а

От Bugatti се похвалиха, че са продали 400-ят екземпляр от модела

Останаха само 50 Veyron-а

Останаха само 50 Veyron-а
Veyron Grand Sport Vitesse Legend Jean-Pierre Wimille. Снимка: Bugatti

Тази седмица реализирахме продажбата на нашия Veyron с номер 400, съобщават от Bugatti, което означава, че на разположение на клиентите остават само 50 бройки от хиперколата.

400-ят Veyron е от модификацията Grand Sport Vitesse Legend Jean-Pierre Wimille Edition, която бе предложена в серия от само три екземпляра. Неговият нов собственик е от Близкия Изток, като е платил сумата от 2.13 млн. евро.

Моделът се задвижва от върховия двигател W16, доставящ 1200 к.с. и 1500 Нм, който е способен да ускори кабриолета от място до 100 км/час за само 2.6 секунди. Ускорението продължава до рекордните за открит автомобил 408 км/час.

Bugatti Veyron се появи за първи път през 2005 година, като бе предложен във версии купе и кабриолет. Всички екземпляри от купето - 300, вече бяха реализирани на пазара, а от кабриото, което е произведено в серия от 150 бройки, остават само 50.
 

Тагове: bugatti veyron
0 от 500
  • #14
    18 rate up comment 10 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    Смятай, щом даже тея шейхове дето са карали къде що има скъпа кола на земята и те не могат да се справят с чадъра на вейрона... Начи честно, да съм пийнал малко така половин литровка Блек Рам и ако трябва да се боря с тоя покрив - направо фащам мотиката и само на бугати вейрон ше стане тоя лъскав макет на автомобил
  • #13
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    Това ли наричаш перфекционизъм и съвършенство?Да Ви имам снобарските коли! Нито спортна кола, нито ти създава лукс! За какво да се изтърсиш с повече от един милион за да станеш мокър като кокошка докато си сложиш покрива да не те вали?
  • #12
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Момчета, няма к'во да се пените. Рано или късно света ще стане един голям Фолксваген. Това е неизбежно. На който не му харесва да слиза.262
  • #11
    9 rate up comment 12 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    do das ***...ti gledal li si klip4eto kak se montira pokriva na cabrio veyron!? basi savar6enstvoto...po-dobre 4adur!
  • #10
    18 rate up comment 19 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Това не е никакво Бугати, а *** между Шкода, Сеат и ФВ с 200 кила асвалт и китайска емблема на Бугати. Пълна пародия на автомобил. Служи само за демонстрация на финансово състояние и малък полов атрибут. На истинските авто ентусиасти няма какво да предложи.
  • #9
    16 rate up comment 15 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 10 години )
    Да си ги държат тия убавци. Това е пародия на хиперкола, особено като дизайн.
  • #8
    20 rate up comment 4 rate down comment
    кадъч ( преди 10 години )
    само 50 остана'а побържейте момци
  • #7
    16 rate up comment 15 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    До 1-2 години ще покорят и друг рекорд. Рекорд по продадени глави на мотора и скоростни кутии спрямо общата бройка продадени коли от модела. На 400 Вейрона предполагам ,че лесно ще продадат едно 50 глави за мотор и 60-70 скоростни кутии.
  • #6
    17 rate up comment 18 rate down comment
    Неv ( преди 10 години )
    Колкото до престижа, не съм сигурен колко престижно ще се почувстваш, когато на някой светофар те издуха автомобил, който в последствие разбираш, че е 10 пъти по-евтин от твоя! На всичкото отгоре този автомобил е японски! :)
  • #5
    23 rate up comment 13 rate down comment
    Неv ( преди 10 години )
    красотавнимание и перфекционизъм и най високо качество към най дребният детайл това не е автомобил а самолет на колелатова е супер лукс и престиж в един хипер кар - Ваерон !Das *** !много високо и екстремно кисело грозде за бг-цървула !Таккаа, красота- красиво е колкото можеш да кажеш, че едно яйце е красиво! Самолет на колела, както знаем, ГТР Нисмо му взема титлата по показател ускорение. За лукса съм съгасен!