IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai представи новия Genesis

Моделът пристига с избор от 4 двигателя и система AWD

Hyundai представи новия Genesis

Премиерата на новото поколение Hyundai Genesis се състоя днес в Сеул, Южна Корея. На снимките е версията за местния пазар, а европейската модификация, която ще получи съвсем леки промени, ще бъде разкрита през март в Женева.
Hyundai представи новия Genesis
Второто поколение на Hyundai Genesis разчита на новия дизайнерски език на марката, наречен "Флуидна скулптура". Впечатление правят късите надвеси, шестоъгълната решетка на радиатора, хромираните елементи, челните HID светлини и новите задни стопове, които са оборудвани с LED технология.

Пълна промяна е претърпяла и кабината на Genesis. Новият модел има по-луксозен и по-изчистен интериор, който е оборудван с по-качествени материали, сочи информацията от Hyundai. В резултат от промените местата за съхранение на малки предмети в купето вече предлагат общ обем от 26.9 литра (едва 3.7 литра при стария модел).

Пространството за пътниците също е увеличено, като габаритите на колата вече достигат 4990 мм дължина, 1890 мм широчина и 1480 мм височина. Междуосието е разпънато до цели 3010 мм, а надвесите отпред и отзад са съответно 845 и 1135 мм.
Hyundai представи новия Genesis
Стандартното задвижване на новото поколение Hyundai Genesis е към задните колела, но като опция се предлага новата фирмена система за задвижване към двата моста Hyundai Traction (HTRAC). Тя се управлява по електронен път, като в зависимост от стила на шофиране и пътната обстановка, електрониката й е способна за част от секундата да прехвърля въртящия момент от едната ос на другата.

Що се отнася до задвижващите агрегати, те ще бъдат различни за различните пазари. Представеният в Сеул модел предлага избор от четири бензинови двигателя. Базов е V6 с обем 3.0 литра и мощност 257 к.с. Следващи в гамата са 3.3-литров V6 с 282 к.с. и 3.8-литров V6 с 315 к.с. Върховият модел се оборудва с 5.0-литров V8, при който мощността достига 425 к.с.

Динамичните показатели на базовия мотор са: ускорение 0-100 км/час за 8.6 сек и максимална скорост 230 км/час. При 3.3-литровия V6 дисциплината 0-100 км/час отнема 7.2 сек., а при 3.8-литровия V6 - 6.5 сек. Максималната скорост при тези модели е 240 км/час. Топ версията постига същата скорост, като може да ускори от място до 100 км/час за 5.4 сек.

Всички двигатели са модернизирани, като демонстрират подобрени динамика и разход на гориво. Предлаганата трансмисия е автоматична с 8 степени. За Европа се очаква и дизелово предложение.
Hyundai представи новия Genesis
Моделът е построен на нова платформа, като около 50% от конструкцията му е изградена от високоякостна стомана. Добавени са също така нови системи за активна безопасност, сред които асистент за поддържане на правилната лента на движение, система, която предупреждава за опасности при движение на заден ход, умен парктроник, активен автопилот и др.

В официалното съобщение до медиите липсва информация за цените на модела. Пояснява се обаче, че само за ден в Hyundai са получили над 3500 поръчки за новия Genesis. Плановете на компанията предвиждат през следващата година да бъдат реализирани 62 000 бройки от модела на световните пазари. 

Снимки: Hyundai

0 от 500
  • #11
    35 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Стоповете на мен ми приличат на от БМВ веста серия.
  • #10
    44 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Винаги са правили луксозни седани - Соната да не би да не е по-луксозна от BMW 3 например?
  • #9
    38 rate up comment 5 rate down comment
    Teodor ( преди 10 години )
    Знам, че темата не е за тук . Някой може ли да ми даде линк за новите двигатели във формула 1 . Технически характеристики, разход на гориво . Виждам, че сте запознати с автомобилите. Мерси предварително :)
  • #8
    43 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Крадат дизайн, но фактът е, че колата изглежда добре, голяма част от екстрите са стандартни, а самата кола е на много прилична цена. Аз бих се замислил сериозно дали да не си я купя.
  • #7
    47 rate up comment 5 rate down comment
    дизайнер ( преди 10 години )
    Изцяло са копирали концепцията на А5 с 4/5 врати. Типично за корейците - сбор от добри идеи,за съжаление чужди. Но ако продават на добра цена,какво пък - печели клиента. Ако плащам за това значително по-малко не ми пука за загубите на Ауди,Инфинити,Лексус или БМВ.
  • #6
    52 rate up comment 2 rate down comment
    omg ( преди 10 години )
    таз емблемка се чудя на коя ли повече ми мяза - дали на бентли или крайслер...
  • #5
    52 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Xa xa passat, абе хора вие ще ме уморите. Какъв пасат бе? Пасат може да го сравняваш с i40, това тук е клас лимузина, баси комплексарите има тука...
  • #4
    46 rate up comment 14 rate down comment
    фф ( преди 10 години )
    пасата изглежда до него като трупче...да не говорим за моторизацията...
  • #3
    49 rate up comment 14 rate down comment
    ickata ( преди 10 години )
    1.farove na mercedes2.predna reshetka i emblema na auston martin3.zadnica i strani4na viziq na audi A5Tova e samo na4aloto, sega zapo4vam da gledam i drugite snimki:)
  • #2
    50 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да наистина прилича на Инфинити, но пък доста по-малко от предното поколение, което си беше откровенно копие на Мерцедес. От вътре си е копие на БМВ. Но все пак колата изглежда порядъчно добре. Вероятно ще е два пъти по евтина от Мерцедес и БМВ, така, че ако някой иска да си представя че е в немски премиум но няма парите, може да си купи този Хюндай. Мисле че ще остане доволен, особенно ако се вярва на журналистите, които кават, че Хюндай вече правят здрави коли а не като преди трошки.