IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Acura NSX - две турбини, три електромотора

Суперколата най-вероятно ще получи V6 двигателя от RLX SH-AWD Hybrid

Acura NSX - две турбини, три електромотора

Acura NSX - две турбини, три електромотора
Бавното придвижване на Acura NSX към серийното производство продължава, като се очаква Honda да хвърли светлина върху задвижващия агрегат на колата, едва когато тя излезе на пазара.

Досега от Honda потвърждават единствено, че NSX ще получи поставен в средата V6 двигател с директно впръскване на горивото и хибридна система. А по време на автоизложението в Токио бе потвърдено, че инженерите ще добавят две турбини към V6 мотора. Според изданието Edmunds, агрегатът, който ще задвижва бъдещата NSX, няма да бъде поставян на нито един друг продукт на компанията Honda.

Засега не се знае с какъв обем ще бъде V6 моторът, но се предполага, че той ще бъде взаимстван от модела RLX SH-AWD Hybrid, който ще излезе догодина. Седанът разчита на 3.5-литров турбо-двигател и 2 електромотора, чиято обща мощност е 377 к.с. Ако се добавят още един електромотор и 2 турбини, мощността ще премине 500 к.с.

Държаният в тайна туин-турбо V6 ще работи съвместно с трансмисия с двойно сцепление, чийто брой предавки още не е известен. Според агенция Automotive News в Honda работят върху скоростна кутия с 8-степени, която ще превъзхожда 7-степенната от RLX Hybrid.

Снимка: GT Spirit

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Редакторите на всички немски издания са привикани при Меркел със заповед за засилване на фалшивата пропаганда.Хахахах мазни германски пръдливци.
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оле майко мила Гестаповците пак са напълнили гащите като са видели този технологичен змей.
  • #19
    1 rate up comment 3 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    Докато не сложат ДВГ-то на ГТ-Ра нямат никакъв шанс , няма по-гоуем от Нисанчо , на Ринга спортна кола няма шанс ако не е с 3,8 литрак.
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    NSX навремето излезе малко след ферари 348. бе по добра от него. даже и от следващото 355 бе по добра , а можеше да се държи на пълна газ по дълго и от 360 и мереше сили по пистите успешно. ама след това имаше 430 със всичките му варианти и после 458. докато дойде втората NSX ще има хибридно ферари 458 - гаранция.
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    вече два пъти отлагаха премиерата и сега тъкмо хората чакат колата и се оказва че хонда са решили че трябва да завъртят двигателя... вече не ги кефи да е напречно, а трябва да е като в 458. убаво. само дано не го завъртят още веднъж....
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо до Triforce ( преди 10 години )
    Не не не си ме разбрал.Изобщо не ти писах с цел да се заяждам.Просто ми стана интересно понеже от време на време гледам как вървят цените на модела и не бях виждал под 30000евро.Поздрави
  • #15
    0 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Трошльота от своя страна е клонинг на Порше от началото миналия век.Приус за 67 000 лв.Муахахахахахахахахахахахахахах.Коли от същия клас струват по 30-на хиляди лева.Как ли се избиват 30-37 000 лв?Малее какви наивници има:-)
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Хех, ВАГончета, Порше 918 е технологичен клонинг на Тойота Волта от далечната 2003. Едни са лидерите при хибридите и това са Тойота. Поршето дето поставило рекорда на ринга е пълна карикатура, то няма дори климатик.
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    restless ( преди 10 години )
    Новия двигател е V6 с цилиндрите под 90 градуса, НЕ Е използвания в RLX
  • #12
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    хм. все едно чета за хибрида на Порше 918 Спайдър. пак с два елекромотора, пак с роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление. Хонда бързо се учат от големите. Явно са решили на национално ниво вече и хонда да се подиграва с жалкия Лексус.