IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VTEC Turbo за Civic Type R

Новите турбо двигатели на Honda са с обем 1.0, 1.5 и 2.0 литра

VTEC Turbo за Civic Type R

Японската компания Honda представи три нови двигателя от серията Earth Dreams. Това са бензинови VTEC Turbo агрегати с обем 1.0, 1.5 и 2.0 литра, последният от които ще задвижва Civic Type R.
VTEC Turbo за Civic Type R
Към момента е ясно, че новите двигатели ще излязат на пазара в съвсем скоро време. Те ще задвижват малки и средно големи модели на марката, като разполагат със системи за принудително пълнене и за директно впръскване на горивото. Агрегатите са част от новата серия Earth Dreams и покриват нормите на Евро6.

Най-малкия от тях е трицилиндров и има обем 1.0 литър. Следват 1.5-литров с четири цилиндъра и 2.0-литров със също четири цилиндъра, който ще се поставя на новия Civic Type R.
VTEC Turbo за Civic Type R
Горещата версия на Civic вече се тества на пистата Нюрбургринг, а премиерата й ще се състои на изложението в Токио. От Honda разпространиха снимки на все още тестовата версия на Civic Type R, като уточниха, че новият 2.0-литров VTEC Turbo двигател доставя повече от 280 к.с.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #108
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Прочетох го..., смях се от сърце :)))Мерси за линка!
  • #107
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Умишлено анонимен ( преди 11 години )
    Мерси :)Дано има кой да ги прочете :)А аз току що попаднах на това четиво - http://***.dnes.bg/blogini/2013/09/30/bylgarskite-mi-kvartiranti-i-delata-im-v-angliia.201084,2 ...малко дълго е, но се смях със сълзи...То пък и за Ауди стана дума в него:) Поздрави на блогъра :)
  • #106
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добри анализи даваш, допадат ми.Поздрави:)
  • #105
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Умишлено анонимен ( преди 11 години )
    Силните немски фирми (и изобщо европейски) са на по 120-70 години.Най-голям напредък бележат след 2-та световна война. Едно от наказанията на Германия е да пише видно на всяка стока "Made in Germany"(за да не се купува). Обратния ефект след 10-тина години е че това става символ за качество. Уникален прецедент в света. В момента обаче вече не е така, в момента човешката суета е на невидима висота. Богатите нации са прекалено богати, бедните прекалено бедни...сещайте се от историята :) РЕВОЛЮЦИЯ:)
  • #104
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Умишлено анонимен ( преди 11 години )
    Самите немци бяха номинирали шведска фирма, казваха ТРЯБВА да купувате само от там...И така нататък. Налагало ми се е да внасям машини, след дълго проучване са японски (смазаха по надеждност във времето немския и италиански аналог, който бе 30 % по-скъп, и на всичкото отгоре КРАДЕНИ 2 от основните технологии от японската фирма). Точно в този случай обаче италиянците продават брутално повече от японците по света. Просто е факт. Така че за мен бизнеса отдавана е започнал да се преразпределя....
  • #103
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Умишлено анонимен ( преди 11 години )
    и така може до безкрай..1.Преди години трябваше да купувам за фирмата транспортна организация за производство на панталони. Консултирах се-извода бе, немци и японци са много добри, но си вземи от ЕТОН Швеция, защото те са най-добри. Купуваш и забравяш. При немците и японците - механиката е консуматив и то скъп. По шведската линия не се сменя нищо. Износващите се детайли не са от метал, почти необслужваеми са.2.За немска фирма в тежко машиностроене трябваше да купуваме специални стомани...
  • #102
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще стане така, че в Китай и Индия ще се произвежда почти всичко, а Европа ще заложи на бутиковото, от което следва , че безработицата постепенно ще се вдига..., нищо добро не ни чака
  • #101
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Умишлено анонимен ( преди 11 години )
    много може да се изпише...Присъствал съм на одит на Ауди за части от двигател за последното А 6 (тогава бе прототип), произвеждани от френска фирма. В същия ден имаше одит и от СААБ. От Ауди не искаха да приемат по-висока цена за отливката, защото пещите трябва да се загреят с още 100 градуса. Искаха да е евтино! В същото време СААБ казаха, ако искате загрявайте с още 100, не ни интересува, искаме качество. Затова сега едните продават та се късат, а другите ги няма! Добър марж=оцеляване...
  • #100
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Умишлено анонимен ( преди 11 години )
    та, предствете си след 10 години...??? За да оцелят, най-вероятно и немци и японци ще произвеждат там (те хитреците няма да загубят пари). Преди 12-13 години един немец ми казваше...спокойно, нека Китай шие парцали, а ние им продаваме самолети. Само че в момента Китай продава самолети, пътнически. Факт..Така че не знам кой какво, ама моето мнение е че бизнеса се пренарежда в света, и скоро други ще са силни. Европа отново е стара и разлагаща се и не знам кои нови светове ще трябва да завоюва пак
  • #99
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не се стискай, добра информация даваш- сбита, стегната... :)