IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW 5-Series пръв в класа преминава на 3 цилиндъра

Следващото поколение ще се предлага с дизелов турбо-агрегат с мощност 150 к.с.

BMW 5-Series пръв в класа преминава на 3 цилиндъра

BMW смята пръв от конкурентите си да пусне в класа на бизнес-седаните модификация с 3-цилиндров агрегат, съобщава немското AutoBild. Според изданието новият мотор ще се появи на следващото поколение 5-Series.
BMW 5-Series пръв в класа преминава на 3 цилиндъра
Настоящото поколение 5-Series. Снимка: BMW

Любопитното е, че баварският автомобилен производител ще заложи на 3-цилиндров дизелов мотор, а не на бензинов. Агрегатът ще разполага с модерна система за принудително пълнене, като мощността му ще достигне около 150 к.с. Според информацията, смесеният разход на този двигател е 3.9 л/100 км.

Редом с 3-цилиндровия мотор, в гамата двигателите на следващото BMW 5-Series ще влязат и по-мощни бензинови и дизелови агрегати. Ще има и хибридна версия с възможност за зареждане от електропреносимата мрежа. Само на електричество тази модификация ще може да измине около 50 км. Най-мощната версия - М5, пък ще разполага с бензинов двигател с мощност 600 к.с. и система за задвижване на четирите колела.

За да подобрят икономичността на автомобила инженерите на баварската компания смятат да намалят неговото тегло. Това ще стане благодарение на широкото използване на алуминий, от който ще бъдат направени голяма част от каросерията и шасито. Освен на алуминий в BMW залагат на карбон и стомана с висока якост на опън.

Премиерата на новото поколение BMW 5-Series, което ще продължи да си съперничи с Mercedes-Benz E-Class и Audi A6, е предвидена за 2016 г. Първо на пазара ще излезе седанът, а след него и комбито.

Снимка: BMW

Тагове: BMW 5-Series
0 от 500
  • #21
    46 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какъв авенсис ве смешен - тва бмв струва колкото ЛЕКСУС или ИНФИНИТИ ама там вече яде такъв мощен бой че направо става за смях!!! А изобщо няма да отварям тема колко ще се троши тоя пасатор с 3 цилиндъра на купе 2 тона - ако ти изкара 2-3 години трябва да черпиш!!! Ама който се заиграва с китайци ще си сърба попарата!!! На ви сега китайски премиум!!!
  • #20
    35 rate up comment 18 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Kakwo pluete tuka be mi6ki.Na toq gloknik Avensis nai-mo6tniq mu motor e 150 konq i pak e spunat kon.A TOWA 6TE E BAZOV MODEL NA BMW,KOITO PAK 6TE PRAWI TOYOTKITE ZA SMQHH!!!!!!!
  • #19
    34 rate up comment 13 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    pro4etoh novinata i se zamislih...nqkoi znae li kolko teji 5cata...150kon4eta ne sa li malko!? siguren sum, 4e vzimat diesel zaradi po-golemiq vurtq6t moment, no pak 6e e spunato...sled downsizing v dvigatelite, kakto vijdate bmw zapo4naha i downsizing na gamata+predno predavane!!!abe kofti vremena za petrolheads!!!
  • #18
    39 rate up comment 15 rate down comment
    до: fan ( преди 12 години )
    Лошото е че са ползвали стария модел,а новия е още по-добър и икономичен.Така,че изобщо база за сравнение не може да става между него и немските трошки.С гаранцията на Тойота много,ама много си се объркал или по-скоро ти се иска да е така,както си го написал.Прочети пак много внимателно какво пише.А това не ни дреме след 5 г сигурно си искал да го напишеш за немските трошляци,които са с 2 г.гаранция и която дори нея не е изпълняват.Погледни сервизните акции на Тойота и виж 10 г.модели!Капиш!
  • #17
    39 rate up comment 13 rate down comment
    до: fan ( преди 12 години )
    Кое за такситата в Мюнхен да не го казвам!Щели да ме бият,хахаха ама ти май си в някакъв филм!Немски разбираш ли?Ако не разбираш мога да ти преведа какво приказват на клиповете:http://***.kabeleins.de/tv/abenteuer-auto/videos/der-ultimative-qualitaets-check-1-cliphttp://***.kabeleins.de/tv/abenteuer-auto/videos/der-ultimative-qualitaets-check-2-clipВ заключение немските специалисти познай коя кола класират на първо място,на второ и т.н.!А сега де сигурно и тези от предаването ще ги бият.
  • #16
    38 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Раптор, а ти си най-смотания естет, че да твърдиш подобна глупост. Колата е страхотна, аз поне съм я карал, за разлика от теб предполагам. В сравнение с нея Е-класата изглежда като дялана в гараж. А6-цата горе-долу бива.
  • #15
    38 rate up comment 15 rate down comment
    fan ( преди 12 години )
    Това за такситата в Мюнхен, моля те не го казвай някъде, че може да те бият. Официално в Мюнхен има 52 таксита Тойота приус само на една фирма, която ползва и Ампера.
  • #14
    42 rate up comment 14 rate down comment
    fan ( преди 12 години )
    Ама никой не те спира да го направиш. Като гледам всички са се юрнали да бягат от Е-класи и 5-тици. Освен това не виждам човек, който има парите за БМВ и Мерцедес как ще го качиш в Тойота...няма шанс, ама никакъв. За другото- погледни в сайта на Тойота- 3 години гаранция +2 след подаване на заявка за сертификат, обаче в приложение 2 и 3 се вижда на кое... общо взето смях в залата. Гаранцията на хибридната система е 5 години, тоест с гаранцията на колата, демек не ни дреме след 5 години.СМЯХ!
  • #13
    43 rate up comment 16 rate down comment
    до: fan ( преди 12 години )
    Та ако имах парите без да се замисля бих взел Приус+.Бъкана е с екстри тази кола и има огромен багажник и 7 места.Градското на такситата по БК е под 5/100.Имат голяма гаранция и са се доказали като абсолютно безпроблемни автомобили.Това БМВ по каталожни данни могат да му дават малко да харчи,ама в града под 6/100 в никакъв случай няма да е.Другото нещо,което ще спре таксиджиите да го купуват е скъпата поддръжка и евентуалните много проблеми.Заради същите причини хората бягат вече от Е-класата.
  • #12
    47 rate up comment 16 rate down comment
    до: fan ( преди 12 години )
    Е-класата БЕШЕ таксито на Бавария.В момента Приус им отнема позицията и няма шанс друг да се намърда.Забележи в Мянхен колко много таксита са Приус 2 и 3.Хората още си карат предното поколение и не искат да чуят за друг автомобил.Има форум на таксиджиите.Влез в него и се осведоми кое как е.Аз лично съм говорил с таксиджии за техните Приуси с по над 500 000 навъртени км и никой не се е оплакал,а дори напротив.В момента има голяма офанзива на Приус+.Страхотна кола е.Просто разкош.