IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW 5-Series пръв в класа преминава на 3 цилиндъра

Следващото поколение ще се предлага с дизелов турбо-агрегат с мощност 150 к.с.

BMW 5-Series пръв в класа преминава на 3 цилиндъра

BMW смята пръв от конкурентите си да пусне в класа на бизнес-седаните модификация с 3-цилиндров агрегат, съобщава немското AutoBild. Според изданието новият мотор ще се появи на следващото поколение 5-Series.
BMW 5-Series пръв в класа преминава на 3 цилиндъра
Настоящото поколение 5-Series. Снимка: BMW

Любопитното е, че баварският автомобилен производител ще заложи на 3-цилиндров дизелов мотор, а не на бензинов. Агрегатът ще разполага с модерна система за принудително пълнене, като мощността му ще достигне около 150 к.с. Според информацията, смесеният разход на този двигател е 3.9 л/100 км.

Редом с 3-цилиндровия мотор, в гамата двигателите на следващото BMW 5-Series ще влязат и по-мощни бензинови и дизелови агрегати. Ще има и хибридна версия с възможност за зареждане от електропреносимата мрежа. Само на електричество тази модификация ще може да измине около 50 км. Най-мощната версия - М5, пък ще разполага с бензинов двигател с мощност 600 к.с. и система за задвижване на четирите колела.

За да подобрят икономичността на автомобила инженерите на баварската компания смятат да намалят неговото тегло. Това ще стане благодарение на широкото използване на алуминий, от който ще бъдат направени голяма част от каросерията и шасито. Освен на алуминий в BMW залагат на карбон и стомана с висока якост на опън.

Премиерата на новото поколение BMW 5-Series, което ще продължи да си съперничи с Mercedes-Benz E-Class и Audi A6, е предвидена за 2016 г. Първо на пазара ще излезе седанът, а след него и комбито.

Снимка: BMW

Тагове: BMW 5-Series
0 от 500
  • #31
    39 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    е така е - кой каквото си може! някои правят комбита по 700коня а други "премиуми"-малолитражки! даже сенокосачките на хонда ще са горди в сравнение с това бмв-це!
  • #30
    49 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Triforce,стегни се малко!Къде ще сравняваш GS300H с това 3-цилиндрово недоразумение на БМВ.Сравни най-малко характеристиките им.Лексуса е 223 к.с. при това хибрид с въртящ момент от 0 км/ч,а скромното баварче е само 150 дизелови катъра с огромна турбо дупка.За техниката да не говорим,че там още повече нещата отиват в полза на Лекса.Ако щеш и на външен вид Лекса е много по-красив и свеж,като дизайн.За мен е просто недопустимо премиум марка да предлага подобни скопени версии.Това не е премиум.
  • #29
    39 rate up comment 11 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Не е лошо като идея! Гледам, че хората искат големи коли, но да им харчат все по-малко! Нормално е това! Така или иначе те си имат разхода по лизинга и са свикнали с него! Защо, обаче, да не им падне данъка и разхода на гориво? Супер! Гледах, че Лексус ще пускат GS300H с 4 цилиндров мотор. Това е просто кола за возене, както и тази 5-ца. Аз лично, искам кола за возене. Отдавна не карам със скорости над 150 км/ч! Много, ама много рядко! Та мисля, че тези 3 цилиндъра може и да са достатъчни.
  • #28
    49 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе какви са тия не*астници в форума, постоянно се опитват да обясняват колко немските ефтинджоси били повече от японските премиум автомобили? Ей мишки, като изкарате достатъчно пари да можете да си позволите нещо повече от евтинките немски каски и купите истинска кола тогава ще коментирате - разбрахте ли бедни нещастници с бюджет 10 000-20 000 хиляди лева?Като съберете парички поне за един GS 450h F SPORT ми се обадете да продължим разговора, а до тогава събирайте пари за шофьорски глокс!
  • #27
    47 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    до Audi fan - пич - хващам се на бас че нямаш ауди и нямаш книжка даже - само някое малолетно балъче може да е фен на най строшената и дефектна кола - като пораснеш и си купиш един такъв кашон ще ти дойде акъла ама ще е късно
  • #26
    36 rate up comment 23 rate down comment
    Пора ( преди 12 години )
    Абе какви са тия нещастници в форума, постоянно се опитват да обясняват колко японските ефтинджоси били повече от немските премиум автомобили? Ей мишки, като изкарате достатъчно пари да можете да си позволите нещо повече от евтината Тойота и купите истинска кола тогава ще коментирате - разбрахте ли бедни нещастници с бюджет 10 000-20 000 хиляди лева?
  • #25
    39 rate up comment 24 rate down comment
    Audi fan ( преди 12 години )
    А дано ума надали:)))не съм фен на БМВ ама немските коли задават стандарти.Хаха да сравняваш Трошлйота с БМВ си е чисто и просто недостиг.Мозъчен недостиг...Айде фенчета и коне си затваряйте устите като зяпате RS,M или AMG...
  • #24
    46 rate up comment 13 rate down comment
    до: fan ( преди 12 години )
    Къде се скри бе разбирач!Немски ли не знаеш или си глътна езика?Ей ти нещо да четеш на български за застраховката на Тойота и друг път да не се изказваш неподготвен:http://***.toyota.bg/images/toyota_certificate_tcm419-500821.pdfЧети внимателно и дано да влезе нещо под кухата немска каска.Това да не е като:Проблемите с двигателите TSI продължаватПусни го в търсачката да видиш немските кошници какви проблеми имат и как производителите на китайско-немска конфекция цакат клиентите си!
  • #23
    45 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Той мишката още на български не се научил да пише, а започнал акъл за автомобили да дава. Интересното е, че винаги най-простите с най-малко акъл, гледат да го дават на другите. Тръгнал той да сравнява БМВ с Тойота. ***!И между другото бих предпочел да карам безпроблемен и надежден автомобил, като Тойота пред всеки немски премиум. Мен мнението на селяните и кифлите не ме вълнува, че да си правя имидж с кола, която сред простаците се води за много вървежна.
  • #22
    44 rate up comment 13 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    Що го сравняваш с Авенсис бе мишок!Нали уж БМВ-нцата ги водят премиум.(Поне на цена го докарват,а за другите неща не е сигурно.)Сравни го с Лексус и да видиш колко са нещастни БМВ-цата и всички останали немски бараки!И накрая остава извода,че ти продават премиум с 3 цилиндъра и скопен двигател.Тая тежката талига по нанагорнищата *** ще трябва да се слиза да се бута.