IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

7 причини, заради които новият C-class ще взриви пазара

Основното за успеха на модела ще бъде максималното доближаване до флагмана S-Class

7 причини, заради които новият C-class ще взриви пазара

Докато цял свят чака появата на новия Mercedes-C-class, някои журналисти успяха да седнат в автомобила и да разгледат неговия интериор. Е, все още не са го карали, но пък вече имат впечатления. Според изданието Motor този модел е истинска „бомба”, която ще взриви пазара. Ето защо.

Интериорът е дело на италианци
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
След оттеглянето в пенсия на бившия главен дизайнер Бруно Сако, в Mercedes решиха да открият свой дизайнерски център край езерото Комо. След години търсене, работа с нови форми и материали и създаване на редица концептуални модели, резултатът е постигнат – напълно нов интериор за новата C-class.

7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
„Искахме да създадем класически италиански форми – плавни и непрекъснати линии, които преминават леко от една повърхност в друга – твърдят създателите на автомобила. – Когато нашият вариант бе готов от пластелин, дизайнерите ни го занесоха в Зинделфинген за съвместна доработка с германските колеги. Те добавиха на салона практичност.”

Тъчпадът е най-добрият в света

Свикнали сте със скоростта и удобството на айфон? Mercedes няма да ви разочарова, тъй като толкова бързо и интуитивно управление с помощта на тъчпад автомобилната индустрия все още не познава. Само с движение на палеца нагоре-надолу можете бързо да превключвате различните функции на комплекса COMAND, който показва и настройките на автомобила. А движението наляво и надясно и обратно, отговаря за избора на песни, разделите на менюто и за регулиране на климатика.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Естествено, има и функция за ръкописно въвеждане, с която можете да пишете цифри и букви с помощта на тъчпада. От компанията гарантират, че системата ще може да разпознава дори най-нечетливия почерк, като ще реагира мигновено.

А за тези, които не обичат нововъведението, има и многофункционален бутон , с която също може да се използват всички функции на мултимедийната система. Той просто дублира тъчпада, който в същото време „спи”. Настроен е така, че да може да „усети” дали върху него е поставен палец и съответно да се включи. 

По-голям разкош
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Никога C-Class не е предлагал такова усещане за разкош. В интериора има натурално дърво, скъпа кожа, с която са обвити не само седалките, но и вратите и предния панел, алуминиеви копчета на централната конзола. Всичко това показва, че интериорите на Audi, които имат славата на най-добрите в момента, съвсем скоро ще бъдат изместени от върха, твърди Motor.

Освен това в автомобила е много светло, благодарение на панорамния покрив с два люка, който се предлага като опция. В случая неговата първа част е значително по-голяма и се премества напълно.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Mercedes-Benz C-Class също така вече ще се предлага с проекционен дисплей и нова система на климатика, която сама променя настройките си благодарение на GPS. Ако електрониката разбере, че навлизате в тунел, то тя автоматично активира режим за рециркулация на въздуха. Като опция се предлагат също ароматизатор и йонизатор на въздуха, с каквито разполага и флагманът S-Class.

Пневматичното окачване – първо в този клас

Да - W205, както е означението на този модел, е първият компактен седан в историята на Mercedes-Benz, както и сред останалите машини от този клас, който разчита на пневматично окачване Airmatic. Както и при S-Class, с едно натискане на бутон може да се променя дори клирънса на модела. Този бутон е разположен вляво от бутона и тъчпада на системата COMAND. Режимите на окачването са 4 - Comfort, Eco, Sport и Sport Plus.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Освен версия с пневматично окачване, ще се предлагат и стандартна и спортна модификации. Последната ще се отличава не толкова с по-твърдите си пружини и амортисьори, а и с намаления с 15 мм клирънс.

Армия от електронни асистенти

В момента никой вече не се впечатлява от системи за контрол на лентата на движение, за следене на мъртва точка или за автоматично паркиране. Напълно логично те влизат в оборудването на W205. Към тях обаче трябва да добавим камери за кръгово наблюдение – нещо рядко в този клас. Както и „умния” активен круз-контрол Distronic Plus, който също е взаимстван от S-Class.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Добавете и двете стереоскопични камери, сканиращи пространството пред автомобила на разстояние до 500 м, както и системата за предотвратяване на сблъсък, и ще разберете, че попадането в аварийна ситуация с този автомобил ще бъде доста по-трудно, отколкото преди това.

Лека и твърда каросерия
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
За да може автомобилът да върви по-бързо, но да харчи по-малко, е нужно едно нещо – сваляне на теглото. Ако предишната версия W204 разчиташе само на 9 процента алуминий, то при новата процентите са 48. От алуминий са не само покрива, капаците, вратите, но и част от самата структура на каросерията. А също така и предното окачване. Всичко това позволява спестяване на 100 кг от теглото. Целта е ясна – новата C-Class не трябва да тежи повече от BMW 3-Series.

Аудиосистема от S-Class
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
В Mercedes са останали възхитени от звученето на система Burmester на автомобилите на Porsche и решиха да я използват в S-Class. Сега тя е на разположение на C-Class. За някои това не е без значение и вероятно ще наклони везните при избора на автомобила.

Текст: Motor. Снимки: Mercedes-Benz / Diariomotor

Тагове: Mercedes-Benz C-Class
0 от 500
  • #11
    11 rate up comment 17 rate down comment
    razgradski pop ( преди 12 години )
    всичко е хубаво.. ама този екран на централната конзола...никак не се вписва в интериора..сякаш не са намерили място и в последния момент са го цапнали в средата на конзолата...
  • #10
    11 rate up comment 7 rate down comment
    hm ( преди 12 години )
    Колата е уникална, но в този клас, дори Мерцедес трябва да предложат масова кола.
  • #9
    8 rate up comment 35 rate down comment
    Audi fan ( преди 12 години )
    Идеално.И сега един 1.5DCI от братчето Дачия и ще заспи.Тая задница от Варшава ли я откраднаха така свлечена.....
  • #8
    31 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    До преди 4 години не вярвах в това че колите са Мерцедес и всички останали, но след всеки изминал ден се обеждавам, че наистина са Мерцедес и всички останали/като не говорим за супер луксозни и скъпи коли/ евала баси лудницата е това пътно бижу
  • #7
    33 rate up comment 12 rate down comment
    * ( преди 12 години )
    Браво, най-удачното решение е да не се допускат немци да правят дизайн.
  • #6
    19 rate up comment 13 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Mercedes seriozno sa tragnali kam varha.Niama da e lo6a ideia da se kupiat malko akcii ot BENZ
  • #5
    12 rate up comment 21 rate down comment
    chavv ( преди 12 години )
    Вътре изглежда супер, отвън - анфасът е ужасен.Екстрите са хубаво нещо като за нова кола. Но няма да държи цена - просто защото всичкатга електроника ще е невъзможна за поддръжка
  • #4
    49 rate up comment 4 rate down comment
    BMW фен ( преди 12 години )
    Определено е по-яка от от 3-ката, а за А4 изобщо не говориме, но то е и старичко вече. Мерцедес според мен се завръща към върха.
  • #3
    18 rate up comment 21 rate down comment
    Иван Г. ( преди 12 години )
    Добре платена реклама !
  • #2
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Мда личи си , че интериора е правен от италианци.Съвременна версия на този на Алфа 159.