IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

7 причини, заради които новият C-class ще взриви пазара

Основното за успеха на модела ще бъде максималното доближаване до флагмана S-Class

7 причини, заради които новият C-class ще взриви пазара

Докато цял свят чака появата на новия Mercedes-C-class, някои журналисти успяха да седнат в автомобила и да разгледат неговия интериор. Е, все още не са го карали, но пък вече имат впечатления. Според изданието Motor този модел е истинска „бомба”, която ще взриви пазара. Ето защо.

Интериорът е дело на италианци
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
След оттеглянето в пенсия на бившия главен дизайнер Бруно Сако, в Mercedes решиха да открият свой дизайнерски център край езерото Комо. След години търсене, работа с нови форми и материали и създаване на редица концептуални модели, резултатът е постигнат – напълно нов интериор за новата C-class.

7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
„Искахме да създадем класически италиански форми – плавни и непрекъснати линии, които преминават леко от една повърхност в друга – твърдят създателите на автомобила. – Когато нашият вариант бе готов от пластелин, дизайнерите ни го занесоха в Зинделфинген за съвместна доработка с германските колеги. Те добавиха на салона практичност.”

Тъчпадът е най-добрият в света

Свикнали сте със скоростта и удобството на айфон? Mercedes няма да ви разочарова, тъй като толкова бързо и интуитивно управление с помощта на тъчпад автомобилната индустрия все още не познава. Само с движение на палеца нагоре-надолу можете бързо да превключвате различните функции на комплекса COMAND, който показва и настройките на автомобила. А движението наляво и надясно и обратно, отговаря за избора на песни, разделите на менюто и за регулиране на климатика.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Естествено, има и функция за ръкописно въвеждане, с която можете да пишете цифри и букви с помощта на тъчпада. От компанията гарантират, че системата ще може да разпознава дори най-нечетливия почерк, като ще реагира мигновено.

А за тези, които не обичат нововъведението, има и многофункционален бутон , с която също може да се използват всички функции на мултимедийната система. Той просто дублира тъчпада, който в същото време „спи”. Настроен е така, че да може да „усети” дали върху него е поставен палец и съответно да се включи. 

По-голям разкош
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Никога C-Class не е предлагал такова усещане за разкош. В интериора има натурално дърво, скъпа кожа, с която са обвити не само седалките, но и вратите и предния панел, алуминиеви копчета на централната конзола. Всичко това показва, че интериорите на Audi, които имат славата на най-добрите в момента, съвсем скоро ще бъдат изместени от върха, твърди Motor.

Освен това в автомобила е много светло, благодарение на панорамния покрив с два люка, който се предлага като опция. В случая неговата първа част е значително по-голяма и се премества напълно.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Mercedes-Benz C-Class също така вече ще се предлага с проекционен дисплей и нова система на климатика, която сама променя настройките си благодарение на GPS. Ако електрониката разбере, че навлизате в тунел, то тя автоматично активира режим за рециркулация на въздуха. Като опция се предлагат също ароматизатор и йонизатор на въздуха, с каквито разполага и флагманът S-Class.

Пневматичното окачване – първо в този клас

Да - W205, както е означението на този модел, е първият компактен седан в историята на Mercedes-Benz, както и сред останалите машини от този клас, който разчита на пневматично окачване Airmatic. Както и при S-Class, с едно натискане на бутон може да се променя дори клирънса на модела. Този бутон е разположен вляво от бутона и тъчпада на системата COMAND. Режимите на окачването са 4 - Comfort, Eco, Sport и Sport Plus.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Освен версия с пневматично окачване, ще се предлагат и стандартна и спортна модификации. Последната ще се отличава не толкова с по-твърдите си пружини и амортисьори, а и с намаления с 15 мм клирънс.

Армия от електронни асистенти

В момента никой вече не се впечатлява от системи за контрол на лентата на движение, за следене на мъртва точка или за автоматично паркиране. Напълно логично те влизат в оборудването на W205. Към тях обаче трябва да добавим камери за кръгово наблюдение – нещо рядко в този клас. Както и „умния” активен круз-контрол Distronic Plus, който също е взаимстван от S-Class.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Добавете и двете стереоскопични камери, сканиращи пространството пред автомобила на разстояние до 500 м, както и системата за предотвратяване на сблъсък, и ще разберете, че попадането в аварийна ситуация с този автомобил ще бъде доста по-трудно, отколкото преди това.

Лека и твърда каросерия
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
За да може автомобилът да върви по-бързо, но да харчи по-малко, е нужно едно нещо – сваляне на теглото. Ако предишната версия W204 разчиташе само на 9 процента алуминий, то при новата процентите са 48. От алуминий са не само покрива, капаците, вратите, но и част от самата структура на каросерията. А също така и предното окачване. Всичко това позволява спестяване на 100 кг от теглото. Целта е ясна – новата C-Class не трябва да тежи повече от BMW 3-Series.

Аудиосистема от S-Class
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
В Mercedes са останали възхитени от звученето на система Burmester на автомобилите на Porsche и решиха да я използват в S-Class. Сега тя е на разположение на C-Class. За някои това не е без значение и вероятно ще наклони везните при избора на автомобила.

Текст: Motor. Снимки: Mercedes-Benz / Diariomotor

Тагове: Mercedes-Benz C-Class
0 от 500
  • #41
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    iS - Пропускаш един много малък детайл! Да трепериш кога ще ти се развали автомобилът! В днешно време всичките са чупливи, ама всички! Примерно днес ще ходя до София да прибера брат ми и той се шегуваше да вземам въже, да ми теглят Мерцедеса. Оказа се, че W140 не е от най-най качествените, както го възхваляваха. Та като каза за чупливото - все повече почвам да си мисля, че един по-надежден автомобил с много екстри ще е по-добра оферта от Мерцедес. Не знам Инфинити как са, като ги сравни с Мерц!
  • #40
    3 rate up comment 0 rate down comment
    пора ( преди 12 години )
    Напълно съм съгласен с iS - трябва да се кара за да се види това за което говори! Бих добавил че даже старите 20 годинишни S-класи са все още уникални автомобили даже сравнени с новите си събратя от други марки, както и че по здравина на двигател и ходова част и пробег на мотора 30-годишните 190 все още са номер 1 в света (даже мисля че все още държат рекорда за най-дълъг пробег без спиране - 50 хил км.)! Мецедес са и ще бъдат номер 1!
  • #39
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 12 години )
    "Добавете и двете стереоскопични камери, сканиращи пространството пред автомобила на разстояние до 500 м, както и системата за предотвратяване на сблъсък, и ще разберете, че попадането в аварийна ситуация с този автомобил ще бъде доста по-трудно, отколкото преди това."А като добавим български комплексар зад волана, вие ще разберете, че попадането в аварийна ситуация е детска игра
  • #38
    6 rate up comment 0 rate down comment
    *** до iS ( преди 12 години )
    NO COMMENT!Браво колега..абсолютно се придържам към твоето мнение!
  • #37
    16 rate up comment 1 rate down comment
    iS ( преди 12 години )
    Всъщност е по-драматично. Да сравняваш Мерц с Инфинити, е като да сравняваш iPhone със Samsung. Като четеш хартията, струва ти се, че трябва да са на едно ниво, та дори Samsung-ът да е по-добър. Всичко обаче приключва щом вземеш в ръката си едното и другото... Не само този интериор, а интериора на цялата им нова гама, без този на актуалната Е-класа, е абсолютно уникален, напълно оригинален и безапелационно най-добрият. И далеч не само на визия. Лично съм тествал CLA и имам приятел с новия CLS колите са просто уникални във всяко отношение. Има пластмаси в интериора факт, но те са с изключително качество, перфектно изработени и изглеждат прекрасно. Нима в интериора на която и да е кола днес обаче, пластмасата не е основен материал? Така и трябва да бъде обаче. Естествените материали са по-нетрайни, по-тежки и в крайна сметка, за да се влагат в колите, това би противоречало на съвременните виждания за екология. Ако някой си въобразява, че в интериора на японските коли и в частност на Инфинити има нещо естествено, изключая естествените кожени салони, са в драматична грешка. Това нещо твърдата пластмаса, всъщност японците го измислиха и от техните коли се разпространи като зараза. Единствената японска кола днес, която се доближава до разбирането на американския и европейски пазар за премиум, е Лексъс... и то не твърде близо. Дизайнът, както на интериора, така и на екстериора на настоящата моделна гама на Мерцедес, която все още не е напълно завършена, е дело на италиански екип от началото до края. При това не става дума за един двама италиански дизайнери, които работят на заплата за Мерцедес. А екип, който работи по договор в Италия. И резултатът е феноменален от трето място по продажби в сравнение с БМВ и Ауди преди около 3-4 години, днес Мерцедес вървят стремглаво нагоре и само за първите 6 месеца на тази година имаха ръст от 12% в продажбите. Тази тенденция ще се запази и през близките години, независимо от това, че техните коли са по-скъпи както от съответните аналогични модели на БМВ, така и от тези на Ауди. И един съвет към хейтърите идете първо да седнете, да пипнете, да помиришете и да покарате един съвременен Мерцедес и след това пишете идиотщини по блоговете и форумите, ако няма да ви е неудобно. Карал съм и съм имал всякакви коли и от тази позиция мога да кажа едниствено, че Мерцедесът е най-добрият автомобил и вероятно ще си остане така завинаги надежден или не! Надеждността не е най-важното няма да живеем вечно. И най-добрата кола омръзва за три години максимум.
  • #36
    0 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    hubava e, no az ne vijdam sebe si v takava kola! nito mi pasva na bita, nito na statusa...da q kupuvat novozabogatelite kitai4eta!
  • #35
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Мен ме пиши порост, тогава! Вчера говорих с човек, който е продавал Тойота, Лексус, Мазда и последно работеше в Мото Фое. Като му казах, че съм се отказал от Range Rover заради разхода и ще вземам Лексус и ми отвърна така :"Няма какво да се чудиш - отиваш и го вземаш!" При въпроса ми дали е по-добър избор от БМВ и Мерцедес каза: "Да, и не само от тях ами в този клас трудно ще намериш конглокент." Става дума за Lexus GS450H модел 2012.
  • #34
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Batito ( преди 12 години )
    Някак си "лигавее" сравнено с БМВ 3ка и Лексус is...
  • #33
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Чичето ( преди 12 години )
    Хех, анонимен празноглавчо, какво ги редиш тия шамански заклинания?? Точно ширпотребата в "премиум" сегмента е немска - то не беше А-класа, особено предишната, ванчета, баничарки, дизелчета с едвам 100 коня. Истински лукс ама по немски, а? Японските премиуми поне са безкомпромисни, до скоро нямаха под 6 цилиндрови модели.
  • #32
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 12 години )
    Хубав е, става и за каране и за "показване", само не харесвам тези натрапващи се вентилатори, сякаш е важно да ги гледаш докато ти духат,всички немски фирми ги слагат на таблата си.