IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

7 причини, заради които новият C-class ще взриви пазара

Основното за успеха на модела ще бъде максималното доближаване до флагмана S-Class

7 причини, заради които новият C-class ще взриви пазара

Докато цял свят чака появата на новия Mercedes-C-class, някои журналисти успяха да седнат в автомобила и да разгледат неговия интериор. Е, все още не са го карали, но пък вече имат впечатления. Според изданието Motor този модел е истинска „бомба”, която ще взриви пазара. Ето защо.

Интериорът е дело на италианци
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
След оттеглянето в пенсия на бившия главен дизайнер Бруно Сако, в Mercedes решиха да открият свой дизайнерски център край езерото Комо. След години търсене, работа с нови форми и материали и създаване на редица концептуални модели, резултатът е постигнат – напълно нов интериор за новата C-class.

7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
„Искахме да създадем класически италиански форми – плавни и непрекъснати линии, които преминават леко от една повърхност в друга – твърдят създателите на автомобила. – Когато нашият вариант бе готов от пластелин, дизайнерите ни го занесоха в Зинделфинген за съвместна доработка с германските колеги. Те добавиха на салона практичност.”

Тъчпадът е най-добрият в света

Свикнали сте със скоростта и удобството на айфон? Mercedes няма да ви разочарова, тъй като толкова бързо и интуитивно управление с помощта на тъчпад автомобилната индустрия все още не познава. Само с движение на палеца нагоре-надолу можете бързо да превключвате различните функции на комплекса COMAND, който показва и настройките на автомобила. А движението наляво и надясно и обратно, отговаря за избора на песни, разделите на менюто и за регулиране на климатика.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Естествено, има и функция за ръкописно въвеждане, с която можете да пишете цифри и букви с помощта на тъчпада. От компанията гарантират, че системата ще може да разпознава дори най-нечетливия почерк, като ще реагира мигновено.

А за тези, които не обичат нововъведението, има и многофункционален бутон , с която също може да се използват всички функции на мултимедийната система. Той просто дублира тъчпада, който в същото време „спи”. Настроен е така, че да може да „усети” дали върху него е поставен палец и съответно да се включи. 

По-голям разкош
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Никога C-Class не е предлагал такова усещане за разкош. В интериора има натурално дърво, скъпа кожа, с която са обвити не само седалките, но и вратите и предния панел, алуминиеви копчета на централната конзола. Всичко това показва, че интериорите на Audi, които имат славата на най-добрите в момента, съвсем скоро ще бъдат изместени от върха, твърди Motor.

Освен това в автомобила е много светло, благодарение на панорамния покрив с два люка, който се предлага като опция. В случая неговата първа част е значително по-голяма и се премества напълно.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Mercedes-Benz C-Class също така вече ще се предлага с проекционен дисплей и нова система на климатика, която сама променя настройките си благодарение на GPS. Ако електрониката разбере, че навлизате в тунел, то тя автоматично активира режим за рециркулация на въздуха. Като опция се предлагат също ароматизатор и йонизатор на въздуха, с каквито разполага и флагманът S-Class.

Пневматичното окачване – първо в този клас

Да - W205, както е означението на този модел, е първият компактен седан в историята на Mercedes-Benz, както и сред останалите машини от този клас, който разчита на пневматично окачване Airmatic. Както и при S-Class, с едно натискане на бутон може да се променя дори клирънса на модела. Този бутон е разположен вляво от бутона и тъчпада на системата COMAND. Режимите на окачването са 4 - Comfort, Eco, Sport и Sport Plus.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Освен версия с пневматично окачване, ще се предлагат и стандартна и спортна модификации. Последната ще се отличава не толкова с по-твърдите си пружини и амортисьори, а и с намаления с 15 мм клирънс.

Армия от електронни асистенти

В момента никой вече не се впечатлява от системи за контрол на лентата на движение, за следене на мъртва точка или за автоматично паркиране. Напълно логично те влизат в оборудването на W205. Към тях обаче трябва да добавим камери за кръгово наблюдение – нещо рядко в този клас. Както и „умния” активен круз-контрол Distronic Plus, който също е взаимстван от S-Class.
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
Добавете и двете стереоскопични камери, сканиращи пространството пред автомобила на разстояние до 500 м, както и системата за предотвратяване на сблъсък, и ще разберете, че попадането в аварийна ситуация с този автомобил ще бъде доста по-трудно, отколкото преди това.

Лека и твърда каросерия
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
За да може автомобилът да върви по-бързо, но да харчи по-малко, е нужно едно нещо – сваляне на теглото. Ако предишната версия W204 разчиташе само на 9 процента алуминий, то при новата процентите са 48. От алуминий са не само покрива, капаците, вратите, но и част от самата структура на каросерията. А също така и предното окачване. Всичко това позволява спестяване на 100 кг от теглото. Целта е ясна – новата C-Class не трябва да тежи повече от BMW 3-Series.

Аудиосистема от S-Class
7 причини, заради които новият Mercedes-Benz C-class ще взриви пазара
В Mercedes са останали възхитени от звученето на система Burmester на автомобилите на Porsche и решиха да я използват в S-Class. Сега тя е на разположение на C-Class. За някои това не е без значение и вероятно ще наклони везните при избора на автомобила.

Текст: Motor. Снимки: Mercedes-Benz / Diariomotor

Тагове: Mercedes-Benz C-Class
0 от 500
  • #31
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Изглежда добре.Наистина са го пипнали този Мержан и си личи,че участие са имали италианци.Немците по отношение на дизайна са пълни некадърници.Единствената забележка е дисплея изцвъкан на таблото,който е като цирей сред останалата обстановкаВсичко останало е хубаво и красиво.Притеснителното нещо е,че електрониката и всички тези системи не са в базовата версия.Ако ги поръчаш ще струват майка си и баща си.Другото нещо е,че ще са произведени в Китай.Агрегатите ще са на ПСА.За какъв премиум говорим!
  • #30
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    По-долу някой е писал, че не му допада това, че окачването ще бъде от алуминий като на Алуди.Не е толкова страшно ако се направи както трябва.И ХОНДА има модели с многоточково алуминиево окачване, но то няма чупене!Алуди не е фактор, който да определя кое е здраво и кое не.Не мисля, че Мерцедес ще се изложи като псевдопремиум марката четири нули.
  • #29
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    bate infiniti ako e tolup zna4i ti si oborski tor!
  • #28
    6 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    опитали са се да копират Инфинити смешниците, само дето като седнеш в истинското инфинити и разбираш какъв *** е мерцедеса - само цената му е премиум - иначе корава пласмаса колкото искаш вътре + китайски телевизор като в бакшиш?!?!?!
  • #27
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Технологиая от Рено-Нисан, дизайн от Италия, на тоя Мерцедес май само емблемата му ще е немска !
  • #26
    6 rate up comment 7 rate down comment
    фермера ( преди 12 години )
    От вратата до жабката почерка е на Инфинити.Само на този дисплей не му е там мястото!
  • #25
    9 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Prosto UNIKALEN.Perfekten wuw wsqko otno6enie.Mercedes nadminaha sebe si!!!Ako imah pari o6te sega 6tqh da otida w Balkan Star :)
  • #24
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    И аз карам Мерцедес, ама следващата ми кола ще е Лексус. Да, не, добра, лоша, това ще да е! :) А да не говорим, че Airmatic при S-class се чупи повече, отколкото въздушните възглавници на Ауди, например. Т.е. - получаваш супер кола, ама на 5-тата година никой не знае какво те чака...
  • #23
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По-скоро е трябвало да оставят италианците да им направят и екстириора...
  • #22
    41 rate up comment 6 rate down comment
    nikito_blend ( преди 12 години )
    Това си е мини S класа. Няма спор и вътре и вън летвата е вдигната много високо.