IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шест автомобила, които ще станат класика

Американското издание Boldride препоръчва да си ги купите веднага

Шест автомобила, които ще станат класика

Във всяко поколение автомобили има модели, които са считани за бъдещи класики. Тоест, един ден ще струват много пари и сега е моментът да се инвестира в тяхната покупка. Изданието Boldride има свое виждане по въпроса и препоръча на своите читатели, ако имат възможност веднага да се снабдят с някоя от следващите 6 машини.

BMW 1-Series M Coupe

Това е един от най-добрите автомобили, правени някога от BMW. Той се превърна в хит на пазара още при излизането си през 2010 г., благодарение на 3.0-литровия туин-турбо двигател с мощност 340 к.с. Голямото му предимство обаче е съчетанието между ниско тегло, висока мощност и отличен баланс. Или казано иначе - удоволствието от шофирането.
Шест автомобила, които ще станат класика
При начална цена от $46 000 BMW 1M Coupe бе продадено в ограничена количества, преди производството му да бъде спряно през 2012 г. Произведени са около 6300 бройки, като цената им, поне според Boldride, към момента достига до $70 000.

BMW M3 Coupe (E92)
Шест автомобила, които ще станат класика
Като всеки голям автомобилен производител, BMW премина към по-големи и съответно по-съвършени модели, какъвто трябва да бъде новото 4-Series – очаквания с голям интерес наследник на 3-Series Coupe. Проучванията на пазара обаче показват, че има огромна група от ентусиасти, които през следващото десетилетие ще се борят, за да успеят да се снабдят с именно с последното BMW M3 Coupe (E92).

Fisker Karma

Напълно вярно е, че Fisker Karma никога не е бил най-великият автомобил на света. Но ако искате да си го купите днес, той може да се намери на ¼ от цената, която действително струва. Което звучи като добра сделка.
Шест автомобила, които ще станат класика
Факт е, че Fisker е един от научните експерименти, които се провалиха. Но историята познава и други такива случаи – De Lorean, например, е един от тях. Машините на тази марка обаче и в наши дни са доста популярни и много хора са готови да платят луди пари, за да ги притежават. Това вероятно ще се случи и с Fisker Karma.

Ford Mustang Boss 302
Шест автомобила, които ще станат класика
Спор няма, второто поколение на Ford Mustang Boss 302 ще се превърне в класика. Този типично американски автомобил се произвежда в ограничено количество и е един от най-емблематичните за модела Mustang. Който успее да се снабди с него, може да се счита за истински щастливец. Затова купувайте, докато е горещо, съветва Boldride.

Lexus LFA
Шест автомобила, които ще станат класика
След излизането си тази кола успя да привлече погледа на мнозина. В нея бяха вложени милиони, а в същото време бе произведена в серия от 500 бройки. Това е малко скандално, но пък превръща Lexus LFA в един от най-издирваните автомобили на пазара. И вероятно точно по тази причина почти не се намира. Представете си само колко ще струва след години...

Subaru BRZ/Scion FR-S

Близнаците на Toyota и Subaru се продават на американския пазар като Subaru BRZ и Scion FR-S и със сигурност са сред най-добрите спортни автомобили за 2013 г. По този въпрос няма две мнения. А като добавим и ограничената им наличност, разбираме защо трябва да се инвестира в тях, пише Boldride.
Шест автомобила, които ще станат класика
Scion е произвел едва 10 000 бройки от FR-S, докато в Subaru са още по-скромни – 6000 единици. Вярно е, че на пазара на спортните купета се очакват още модели, но тези двата ще бъдат сред най-желаните за купуване.

Снимки: Boldride

0 от 500
  • #10
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това БМВ 1-ва серия е толкова грозно, ужас! Ще остане в историята,... на ннай-грозните трошки.
  • #9
    21 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво толкова ви дава BMW освен позьорщина? Та вече не са и красиви. Моята Kia Cerato е комфортна, икономична, практична и луксозна за парите си. С какво едно BMW е повече от нея? Че те дори и не са красиви, вече не правят E21.
  • #8
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    БМВ N1 ЗА ВИНАГИ!
  • #7
    18 rate up comment 13 rate down comment
    Georgi ( преди 11 години )
    Преди няколко години три месеца карах 118d,ръчка, купе варианта, при положение, че нормално карах 120d,автоматик, хечбек, но това ми стигаше да се влюбя безумно в нея. Супер баланс, невероятна стабилност и уникално чувство. Веднъж на магистралата до Мюнстер в завой при скорост над 200 км/ч пред мен се изпречи паднало желязно блокче, заобиколих го все едно бях с 50, а колаата даже не трепна. Определението ми за нея е само едно: УНИКАЛНА!!!
  • #6
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Hyundai i20Hyundai i30Hyundai CoupeKia CeratoKia Shuma IIKia Rio 2002Kia Rio 2005 ^тези и сега са класики, които се търсят на старо повече от VW.
  • #5
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Old School ( преди 11 години )
    Lexus LFA e proizvedena samo 500 broiki.Proizvedeni sa v perioda 15.12.2010-14.12.2012 kato 200 broya sa plasirani v Japan a , ostanalite v 56 darzhavi.50 broya sa Nurburgring Package. I pone obyasnete kakvo e klasicheski avtomobil i klasicheski model!?
  • #4
    10 rate up comment 20 rate down comment
    small_town_boy ( преди 11 години )
    Бъдещи класики:Hyundai i20Hyundai i30Hyundai CoupeKia CeratoKia Shuma IIKia Rio 2002Kia Rio 2005
  • #3
    33 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Веднага няма да мога. Дано до утре не свършат.
  • #2
    16 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Kia Rio първа генерация - рядка, евтина, но на външен вид ще си кажеш, че е луксозен седан. По нищо не отстъпва на Пасат или BMW 3
  • #1
    17 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е ся стана революция! Сега ще ни обяснят, че няма ауди,VW, и т.н. защото те вече са класики :D Принципно до някъде бих се съгласил, тъй като технологиите в тях са класически, ноооо за класика ти трябва и уникалност и нещо повече от другите. ЗА 1ва серия на BMW незнам дали ще стане класика, но ... хората казват, че е доста добра.