IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шест автомобила, които ще станат класика

Американското издание Boldride препоръчва да си ги купите веднага

Шест автомобила, които ще станат класика

Във всяко поколение автомобили има модели, които са считани за бъдещи класики. Тоест, един ден ще струват много пари и сега е моментът да се инвестира в тяхната покупка. Изданието Boldride има свое виждане по въпроса и препоръча на своите читатели, ако имат възможност веднага да се снабдят с някоя от следващите 6 машини.

BMW 1-Series M Coupe

Това е един от най-добрите автомобили, правени някога от BMW. Той се превърна в хит на пазара още при излизането си през 2010 г., благодарение на 3.0-литровия туин-турбо двигател с мощност 340 к.с. Голямото му предимство обаче е съчетанието между ниско тегло, висока мощност и отличен баланс. Или казано иначе - удоволствието от шофирането.
Шест автомобила, които ще станат класика
При начална цена от $46 000 BMW 1M Coupe бе продадено в ограничена количества, преди производството му да бъде спряно през 2012 г. Произведени са около 6300 бройки, като цената им, поне според Boldride, към момента достига до $70 000.

BMW M3 Coupe (E92)
Шест автомобила, които ще станат класика
Като всеки голям автомобилен производител, BMW премина към по-големи и съответно по-съвършени модели, какъвто трябва да бъде новото 4-Series – очаквания с голям интерес наследник на 3-Series Coupe. Проучванията на пазара обаче показват, че има огромна група от ентусиасти, които през следващото десетилетие ще се борят, за да успеят да се снабдят с именно с последното BMW M3 Coupe (E92).

Fisker Karma

Напълно вярно е, че Fisker Karma никога не е бил най-великият автомобил на света. Но ако искате да си го купите днес, той може да се намери на ¼ от цената, която действително струва. Което звучи като добра сделка.
Шест автомобила, които ще станат класика
Факт е, че Fisker е един от научните експерименти, които се провалиха. Но историята познава и други такива случаи – De Lorean, например, е един от тях. Машините на тази марка обаче и в наши дни са доста популярни и много хора са готови да платят луди пари, за да ги притежават. Това вероятно ще се случи и с Fisker Karma.

Ford Mustang Boss 302
Шест автомобила, които ще станат класика
Спор няма, второто поколение на Ford Mustang Boss 302 ще се превърне в класика. Този типично американски автомобил се произвежда в ограничено количество и е един от най-емблематичните за модела Mustang. Който успее да се снабди с него, може да се счита за истински щастливец. Затова купувайте, докато е горещо, съветва Boldride.

Lexus LFA
Шест автомобила, които ще станат класика
След излизането си тази кола успя да привлече погледа на мнозина. В нея бяха вложени милиони, а в същото време бе произведена в серия от 500 бройки. Това е малко скандално, но пък превръща Lexus LFA в един от най-издирваните автомобили на пазара. И вероятно точно по тази причина почти не се намира. Представете си само колко ще струва след години...

Subaru BRZ/Scion FR-S

Близнаците на Toyota и Subaru се продават на американския пазар като Subaru BRZ и Scion FR-S и със сигурност са сред най-добрите спортни автомобили за 2013 г. По този въпрос няма две мнения. А като добавим и ограничената им наличност, разбираме защо трябва да се инвестира в тях, пише Boldride.
Шест автомобила, които ще станат класика
Scion е произвел едва 10 000 бройки от FR-S, докато в Subaru са още по-скромни – 6000 единици. Вярно е, че на пазара на спортните купета се очакват още модели, но тези двата ще бъдат сред най-желаните за купуване.

Снимки: Boldride

0 от 500
  • #20
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Alfist ( преди 10 години )
    Безспорно смо и единствено историята показва коя марка и модел кола остава в историята. Но и безспорно, че макари само няколко години след производството на един модел може да се предскаже, че това вече е една настояща и бъдеща легенда/класика. Безспорно е, че тук голямата част от колите е малко спорно да са в този списък, но със сигурност две от колите са ясни бъдещи класики и те са Boss 302 и 1M Coupe.За всички по-долу, които смятат 1М Coupe за грозно си е техен проблем - лаици много ...
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тъпите ви коментари са още едно доказателство, че от Интернет се затъпява.
  • #18
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Iv ( преди 10 години )
    Единствената класика тук е Мустанг.Другото е дрън-дрън,бла,бла
  • #17
    7 rate up comment 11 rate down comment
    raptor ( преди 10 години )
    Тоя окапал лексос каква класика е?!?! Струва сума пари, изглежда по-скоро като нова генерация на Супра отколкото на нещо повече... И характеристиките му едни изостанали... Ужким на писта бил бърз, ама като му гледам времената, нещо не съм на това мнение!
  • #16
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Първа серия купе,кърти от всякъде онова подобие на кола TOYOTA GT86!
  • #15
    17 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    БМВ-КРАСИВА ДИНАМИКА,ПЕРФЕКТЕН БАЛАНС!
  • #14
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Наистина 1-ва серия е мега грозна.
  • #13
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    БМВ -това е истината! Хората са ви го написали -удоволствието от шофирането.Който е карал знае за какво става въпрос/в никакъв случай мощноста не е водеща/просто баланса е много добър
  • #12
    14 rate up comment 1 rate down comment
    FastDriver ( преди 10 години )
    За да стане класическа една кола,трябва да са минали поне 25г. от датата на първа регистрация по законите в Германия. За масовите автомобили си мисля,че трябва повечко време. Така че, тази инвестиция би се изплатила на собственика си в доста дълъг период от време. Аз лично не бих се надявал точно от това да направя пари поне в следващите 50 години.
  • #11
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Шест автомобила, ( преди 10 години )
    които никога няма да станат класика,защото нямат основното за това - красота,дизайн,уникалност. Няма тръпка по нито една от тях,особено Lexus LF A - нито е красива,нито изключителна като дизайн, спортните и качества са безспорни, но все пак са на нивото на едно серийно Porsche Carrea S/даже по слаби/.