IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel сваля цената на Ampera

По-ниската с над 15 000 лева сума трябва да събуди търсенето

Opel сваля цената на Ampera

Opel сваля цената на Ampera
По време на автосалона във Франкфурт от германската марка Opel обявиха, че електрическата им кола с удължен пробег - Ampera, вече се предлага на по-ниска цена. Намалението не е малко - с над 15 000 лева (7 600 евро), което означава начална цена за модела от около 70 000 лева.

От компанията се надяват този ход да събуди търсенето на електрически коли, което според информацията на Аutocar изостава със 70% от първоначално предвидените цифри. Пазарът на подобни коли е разочароващо нисък, като изключение във Великобритания прави единствено напълно електрическия Nissan Leaf. През първата половина на годината японската кола е записала 530 продажби, докато при конкурентите Chevrolet Volt, Opel Ampera и Renault Fluence са реализирани едва по около 100 единици, сочи информацията.

"Хората считат, че вредните емисии са проблем на производителите, а не техен. Те не виждат причина да плащат допълнителна сума за по-безвредна технология", обясняват анализатори пред Аutocar.

Освен на редуцирана цена, Opel Ampera ще разчита на още един коз за по-доброто си представяне на пазара. Моделът не е типичен електромобил, тъй като носи на борда си и двигател с вътрешно горене, който служи за генератор на електрическа енергия. По този начин Ampera (и близнакът й Volt) може да измине над 500 километра без презареждане - нещо непосилно за напълно електрическите коли.

Снимка: Opel

Тагове: opel ampera
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Кой? ( преди 10 години )
    Хамериканеросите си затриха производството на единствената хубава електрокола, когато още никой нямаше и понятие от такива, заради нефтени интереси. Тогава никой не мислеше че нефта ще скочи толкова и ще има 3 войни и тежка криза въпреки че тя чукаше на вратата. Човечеството НЕ заслужава да съществува щом създава такива условия - обречено е.
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    G ( преди 10 години )
    Mного си *** брато. Това е най продаваната ел. Кола в света, той бръщолеви глупости. Само в сащ на месец се продават по около 2500 Волта бе въшкар. Като неможеш да си го позволиш не плювай.
  • #13
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    zoom-zoom,преди всяка държава да построи АЕЦ обаче ще трябва да разтреля всички комунисти.Ние си имаме АЕЦ,но продаваме по-евтин ток на комшиите,отколкото на населението.Това никъде го няма.Освен това единственият АЕЦ,който е на загуба в света е Козлодуй.Така,че първо *** до стената и чак тогава нещо друго.А Амперата е кола,която не заслужава никакво внимание.Правих и тест драйф и съм много разочарован.Не стига,че е тясна,има малък багажник,но и пластмасите в купето са отвратителни.
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    ami neka i ERP-tata da se vkliu4at i da namalqt toka...a kolko tok i na kva cena 6te har4i!?za da gi bude tiq koli trqbva vsqka darjava da si postroi po edna Atomna EC...
  • #11
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Високата цена се избива от ниските разходи за поддръжка на автомобила и 1/3 разход на средства за ел.ток в сравнение с този на бензин.
  • #10
    30 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колата е готина ама доста скъпа.*** човек може да си купи ферари втора употреба за тия пари.На бас ,че ако си купиш порше втора употреба за 30 бона а за останалите 40 купиш малки фиданки и ги засадиш ще си по "Зелен" отколкото дори ако си купиш 5 такива опела.
  • #9
    14 rate up comment 5 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    Абе да бегат някъде с тея електрически коли на цената на 1 сносен апартамент. Милиарди, направо трилиони направиха мафиотите във правителствата по света с техните "зелени" глупости. Да дадеш 70К за такава кола е все едно направо да сложиш половината (35К) в джоба на някой политик, който плямпа колко сме лоши ние обикновените хора с нашите бензинови коли. Айсиктоир!
  • #8
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Дебелия ( преди 10 години )
    Концепцията с Приус е много по-удачна. Независим си поне, колкото нормална кола. При Ампера и Волт няма как да стане. Ще тръгнеш до морето, например, и там ще си останеш. В подземния паркинг на Johnson Controls в София има 1 Ампера подарена от GM, защото фирмата пряко е участвала в направата на автомобила. Тази кола-подарък седи и събира прах и никой не я кара независимо, че е без пари. Какво остава да хвърли човек 70 000 лв и пак да не я кара?! :)
  • #7
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    70 000 лева за хлОпел?!Ай стига бе!Тея да не са спали на течение!Кой нормален човек би ги дал за подобно недоразумение?
  • #6
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не само за БГ,а за целият свят е непрактична тази кола.Въпреки бонусите от разни държави и коригиране на цените никой не ги купува.Волта в САЩ го спряха от производство,заради малкото продажби.В Европа същото предстои с Ампера.Никой,никъде не ги купува.В същото време Приус има двуцифрен ръст.Явно има защо.Такситата във всички големи и цивилизовани градове по цял свят започват да стават предимно Приус.Да не говорим,че на Ампера,като свърши тока в батерията започва да гори 7/100 и е с 4 места.Смях