IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Land Rover показа обновените Evoque и Discovery

По-големият от двата модела остава без 5.0-литровия си V8 мотор

Land Rover показа обновените Evoque и Discovery

На щанда на компанията Land Rover във Франкфурт отбелязаха премиерите на два обновени модела – Range Rover Evoque и Land Rover Discovery.
Land Rover показа обновените Evoque и Discovery
По-малкият от двата – компактният Evoque, вече се предлага с 9-степенна автоматична скоростна кутия ZF, която позволява да се намали разхода на гориво с около 11%. Тази трансмисия ще е налична за всички модификации. С нея кросовърът, във версия само с предно предаване и 2.0-литров дизел с мощност 150 к.с., вече харчи 4.9 л/100 км.

Другата новост при Evoque е системата за задвижване на четирите колела Active Driveline. При нея електрониката превръща кросовъра в машина с предно предаване при скорост над 35 км/ч, но ако се наложи да се включи и задната ос, това става само за 300 милисекунди. Освен това системата, която ще се предлага срещу доплащане, разполага и с възможност за активно разпределяне на въртящия момент между задните колела и така прави автомобилът по-стабилен.
Land Rover показа обновените Evoque и Discovery
Що се касае до Land Rover Discovery, при него измененията в екстериора са почти незабележими. Те засягат предимно решетката на радиатора и предната броня. Интересното е, че капакът на всъдехода е останал без надписа Land Rover, който е заменен от емблема Discovery. Представители на компанията твърдят, че това е намек към бъдещето, тъй като Discovery ще бъде отделен като модел по примера на Range Rover.

Машината разчита и на обновен 3.0-литров дизелов мотор, който разполага със система start/stop. Разходът на агрегата е намален от 8.8 на 8.0 л/100 км, а нивото на вредни емисии СО2 е паднало до 213 г/км.

Освен това в Land Rover възнамеряват в съвсем близко бъдеще да се откажат от досега използвания 5.0-литров V8 бензинов мотор. И съответно да го заменят с малко по-слабия, но далеч по-икономичен V6 с турбина, който разчита на мощност от 340 к.с.

Снимки: Land Rover
 

0 от 500
  • #9
    20 rate up comment 3 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    Айде пък да няма загуба на стойност. Кола за 100К след 2 години вече струва 65-70К. Има-няма 30-35%
  • #8
    21 rate up comment 2 rate down comment
    РРЕ е мангал ( преди 10 години )
    до РРЕ - и като се събуди - пръстите в контакта, краката ти в един леген с вода и г.за ти ръкопляска
  • #7
    17 rate up comment 5 rate down comment
    6.57 ( преди 10 години )
    Predi vreme smetnah,4e ako imam pred seve si o6te 30 godini zad volana,po moite smetki ozna4ava 4e triabva da hvarlia nad 300 hilaidi franka.V zamiana polu4avam okolo 15 avtomobila vseki karan okolo 2 godini i taka nikoga niama da se zanimavam sas servizi, rezervni 4asti,zaguba na stoinost,pazene na kolata i taka natatak i vingi 6te imam nai-actualnia model s poslednen pisak extri
  • #6
    18 rate up comment 4 rate down comment
    до RRE ( преди 10 години )
    Шегата и хапливия хумор настрана, стига да не го правиш само заради "гъзарията", а да можеш да си позволиш без никакви проблеми подобни пари да отделяш - твоята философия е достойна за моите адмирации.
  • #5
    21 rate up comment 2 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    RRE просто малко го е яд,че неговия модел вече не е най-актуалния, щото има по-нов и за това проиказва, че "нямало разлика". хаха
  • #4
    17 rate up comment 4 rate down comment
    6,57 ( преди 10 години )
    Kolega,az izpoviadvam druga filosofia.Za men sam si re6il,4e moga da otdeliam 1000 franka vseki mesec za da karam vinagi nai-novia model s garancia.Tezi pari gi smiatam za zagubeni,kato naem na apartament.Za men niama ni6to po lesno da kaza da vi prigotviat RRE s 9 step ili RRS i na nego da prodalza da pla6tam spomenatite mese4ni vnoski,no az 6te iz4akam,kogato izleze istinski facelift na Evoque ili pak directno Evoque2
  • #3
    19 rate up comment 2 rate down comment
    до RRE ( преди 10 години )
    Аз пък си мисля, че целта на един фейслифт не е "тези, които вече си го имат" модела да го сменят с новия, а по някакъв начин да привлече нови клиенти. Е, ти разбира се можеш да си позволиш всяка година да си купуваш новия модел, но все пак...
  • #2
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Евога е убиец,няма втори такъв СУВ
  • #1
    19 rate up comment 5 rate down comment
    6,57 ( преди 10 години )
    Ne vizdam za6to se kazva,4e tova e facelift na Evoque,kato exteriora i interiora,niama ama absolutno nikakva dori nai-malka promiana.Prominata e edinstveno pri avtomatica ZF9 i novata electronna 4x4.Li4no az si predpo4itam moiata permanentna 4x4.Edistveno 9 stepennia avtomatic moje da privle4e o6te klienti kam RRE,no tezi,koito ve4e si go imat ne biha go smenili samo zaradi 3 predavki v pove4e