IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Land Rover показа обновените Evoque и Discovery

По-големият от двата модела остава без 5.0-литровия си V8 мотор

Land Rover показа обновените Evoque и Discovery

На щанда на компанията Land Rover във Франкфурт отбелязаха премиерите на два обновени модела – Range Rover Evoque и Land Rover Discovery.
Land Rover показа обновените Evoque и Discovery
По-малкият от двата – компактният Evoque, вече се предлага с 9-степенна автоматична скоростна кутия ZF, която позволява да се намали разхода на гориво с около 11%. Тази трансмисия ще е налична за всички модификации. С нея кросовърът, във версия само с предно предаване и 2.0-литров дизел с мощност 150 к.с., вече харчи 4.9 л/100 км.

Другата новост при Evoque е системата за задвижване на четирите колела Active Driveline. При нея електрониката превръща кросовъра в машина с предно предаване при скорост над 35 км/ч, но ако се наложи да се включи и задната ос, това става само за 300 милисекунди. Освен това системата, която ще се предлага срещу доплащане, разполага и с възможност за активно разпределяне на въртящия момент между задните колела и така прави автомобилът по-стабилен.
Land Rover показа обновените Evoque и Discovery
Що се касае до Land Rover Discovery, при него измененията в екстериора са почти незабележими. Те засягат предимно решетката на радиатора и предната броня. Интересното е, че капакът на всъдехода е останал без надписа Land Rover, който е заменен от емблема Discovery. Представители на компанията твърдят, че това е намек към бъдещето, тъй като Discovery ще бъде отделен като модел по примера на Range Rover.

Машината разчита и на обновен 3.0-литров дизелов мотор, който разполага със система start/stop. Разходът на агрегата е намален от 8.8 на 8.0 л/100 км, а нивото на вредни емисии СО2 е паднало до 213 г/км.

Освен това в Land Rover възнамеряват в съвсем близко бъдеще да се откажат от досега използвания 5.0-литров V8 бензинов мотор. И съответно да го заменят с малко по-слабия, но далеч по-икономичен V6 с турбина, който разчита на мощност от 340 к.с.

Снимки: Land Rover
 

0 от 500
  • #19
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 10 години )
    За мен Евокът е с най-авангардния и изящен дизайн за СУВ, но с тези промени в здавижването му вече не е джип 4х4, а един булеварден изтънчен скитник :)
  • #18
    14 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 10 години )
    ...leasiranite koli, koito sa vurnati sled 2 godini posle gi prodavat s dobri otstupki, a v mnogo ot sluchaite samiq chovek koito leas-va si otkopuva kolata. Az ne sum leas-val dosega, no se zamislqm seriozno sledvashtata mi kola dali da ne e leas
  • #17
    14 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 10 години )
    Da taka e...ako ne leas-vash tova e varianta, edinstveniq nedostatuk e che nqma garanciq che shte prodadesh kolata vednaga sled kato q otkupish, a i e zanimavka samiq proces. No bezporen fakt e che nai dobriq variqnt e da karash nova kola dokato e v garanciq i posle da smenqsh. Prosto leas-a tuka e izmislen za da ne se zanimavat horata, koito nqmat vreme s preprodavane. Taka i ti dovolen i dealera izkarva nqkoi lev otgore, a i dobre za vtorichniq pazar
  • #16
    14 rate up comment 2 rate down comment
    6.57 ( преди 10 години )
    Taka naprimer parvia avtomobil po tazi shema,koito vzeh be6e GTI.Struva6e 39 hiliadi franka.Na 2000 kilometra go vzeh za 30000.Prodadoh go sled godina i polovina za 24500,a ve4e biah dal 18 hiliadi franka.Taka kupih i RRE.Cena 84 hiliadi,az go vzeh na 8 meseca za 61 hiliadi franka
  • #15
    14 rate up comment 1 rate down comment
    6.57 do bb ( преди 10 години )
    Vinagi 6tatite sa bili na po-goliama dalavera,osobeno za kolite.Tvoita shema e super.Moiata e malko po razli4na.Kolata se vodi moia sas ostata4na stoinost.Sled 3 godini kogato triabva da ia smenia gledam kolko varviat na pazara i ako e pove4e ia otkopuvam i posle prodavam na pe4alba i vzimam drugata.Pri men se polu4ava za6toto vinagi vzimam demo avtomobil na okolo 5000 kilometra,zadaljitelno sas vsi4ki extri.taka riazkoto obezceniavane sled parva registracia ne pada varhu men
  • #14
    14 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 10 години )
    ...i ako si smetnesh vnoskite za 2 godini i gi sravnish s cenata na staro na 2 godishen veche rre, e mnogo veroqtno da si napred shtoto za 2 godini stoinostta e padnala 40%. Zatova e po dobre da leasirash vmesto da kupuvash. Osobeno ako predpochitash da smenqsh kolite chesto. Taka samo karash, vsichko e v garanciq i kato izleze noviq model podnovqvash leas-a...izmislili sa go horata
  • #13
    15 rate up comment 0 rate down comment
    BB ( преди 10 години )
    Ima razlika m/u LEASE i financing na avtomobil. Lease nai grubo kazano e da vzemesh kolata "pod naem" za 2 godini sreshtu mesechna vnoska i sled iztichane na sroka q vrushtash na dealer-a. Financing e da vzemesh zaem za kolata i da si pravish mesechnite vnoski po zaema. Pone taka e v USA. Za skupi modeli, koito gubqt stoinost glavolomno leasing-a e super variant, karash 2 god i posle vzimash noviq model. Leas-a na rre primerno e kum 450$ na mesec...
  • #12
    17 rate up comment 7 rate down comment
    6.57 ( преди 10 години )
    Kato cialo v toz jivot izbrah da smeniam kolite,vmesto jenite,tai kato perfectna kola niama,a az si namerih savar6ennata jena:)
  • #11
    17 rate up comment 6 rate down comment
    6.57 ( преди 10 години )
    Taka moje6 da si vzeme6 kola za nad 100 hiliadi franka i pak mese4nata ti vnoska da ne e nad 1000 ch.
  • #10
    17 rate up comment 7 rate down comment
    6.57 ( преди 10 години )
    Zaguba na stoinost razbira se 4e ima,no tia vliza v tezi hiliada franka na mesec.Sistemata raboti,za6toto lizingovite uslovia v Suisse sa mnogo dobri poradi ni6toznata lihha ot 0.9 do 1.8%,lipsata na parvona4alna vnoska i vazmojnosta da ostavi6 okolo 60& ostata4na stoinost.