IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Nissan X-Trail се цели в по-горен клас

Световната премиера на модела се състоя във Франкфурт

Новият Nissan X-Trail се цели в по-горен клас

Напълно новият Nissan X-Trail е една от звездите на автосалона във Франкфурт, където се състоя световната му премиера. Моделът е получил съвършено нови интериор и екстериор, както и по-богато оборудване, които му позволяват да привлича и клиентите на кросовъри от по-горен клас.
Новият Nissan X-Trail се цели в по-горен клас
Първото, което се набива на очи при новия X-Trail, е изцяло новия дизайн. За разлика от този при предишното поколение, той демонстрира плавни и динамични линии, по-мускулести и атрактивни форми. Тук не говорим за нови фарове и брони, а за напълно различен модел. Същото е и в салона, където са използвани материали с високо качество, а акцентът е върху ергономията и комфорта.

Като стана дума за удобство, то е подсигурено и от няколко технически решения. Такива са задните врати, които се отварят на 80%, и увеличеното междуосие, което предоставя допълнително място на задните седалки. Опционалният трети ред седалки пък може да бъде прибран в пода, като по този начин се осигурява допълнително пространство в багажника. Със същата цел вторият ред може да се плъзга напред и назад. Освен това, подът на багажника е двоен и може да бъде разделен на горно и долно товарно отделение чрез само едно движение с ръка.

Що се отнася до оборудването, по-достъпните версии разполагат с тапицерия от плат, но при по-високите е налична кожена тапицерия с контрастиращи шевове, хромирани елементи, LED светлини на всички фарове, последното поколение навигационна и инфотейнмънт система NissanConnect, система за разпознаване на пътни знаци и много други.
Новият Nissan X-Trail се цели в по-горен клас
Нова е и системата за задвижване на четирите колела - последно поколение ALL MODE 4x4i. Това е електронно контролирана 4х4 система, която се командва чрез позициониран на централната конзола бутон. Както до сега, водачът може да избира между три режима - 2WD, Auto и Lock.

В Auto режима „по подразбиране“ системата постоянно следи дроселовата клапа, оборотите на двигателя, въртящия момент и очакваното превъртане на колелата, за да разпредели въртящия момент между предната и задната ос при нужда, при скорост до 80 км/ч.

Над тази скорост системата реагира на превъртането на колелата чрез прехвърляне на въртящ момент към задната ос, за да възстанови сцеплението при нужда. При сложни условия и ниски скорости, режимът Lock осигурява постоянно задвижване на четирите колела.

X-Trail ще се предлага както с предно, така и със задвижване към четирите колела.
Новият Nissan X-Trail се цели в по-горен клас
Абсолютна новост за модела са и три електронни системи, които могат да бъдат интегрирани на борда и да направят модела по-комфортен и по-безопасен. Две от тях са без аналог в света, а третата се внедрява в луксозния Infiniti M, посочват от японската компания.

Двете системи без аналог в света са Active Ride Control и Active Engine Brake. Първата следи пътната повърхност за откриване на неравности, които биха могли да компрометират хоризонталното положение на каросерията, като алармира амортисьорите да компенсират. Active Engine Brake, от друга страна, впряга мощността и контролируемостта на Xtronic трансмисията, за да добави степен на двигателна спирачка при завиване или когато се спира до неподвижно състояние. Ползите са по-къс спирачен път, по-добър контрол на спиране и подобрено усещане с по-малък натиск върху педала, пояснява информацията.

Третата система, заета от премиум сегмента, е Active Trace Control. Бордови сензори следят скорост, ъгъл на завиване на колелата, дроселова клапа и усилието върху спирачките. Active Trace Control упражнява индивидуално спирачно усилие върху колелата, ако се налага, за да намали недозавиването и да помогне на водача да поддържа безопасна траектория в завоите. А това прави системата особено ефикасна върху хлъзгави, мокри пътища.

Новият X-Trail разполага също така със системите Uphill Start Support и Advance Hill Descent Control.

Все още няма информация за точните размери на X-Trail, но е ясно, че той е по-голям от своя предшественик. Посочва се също така, че е изграден на напълно нова платформа - съвместно разработената от Nissan и Renault архитектура Common Module Family (CMF).

Информация за задвижващите агрегати и за цените на модела също не е налична. Това ще стане през следващите месеци. Пазарната премиера на напълно новия Nissan X-Trail ще се състои през първата четвърт на 2014 година. Плановете предвиждат моделът да се продава в 190 държави по света.

Снимки: Nissan
 

Тагове: nissan x-trail
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Insane ( преди 10 години )
    А ти като не особено екзалтиран, да си беше направил труда да го видиш този модел Мурано дали е предимно американски и е много слабо представен като цяло в Европа. Има си предостатъчно X-Trail-и при нас.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    голема еуфория ( преди 10 години )
    това е малък "Мурано".......който ще има същият пазарен успех като на "Мурано" - т.е. НИКАКЪВ.......колко от екзалтираните карат Мурано , за да дават мнения как ще се продава ??Нисан Няма имидж - могат да пробият само с НИСКИ ЦЕНИ - иначе ще събират прах в шоу румовете
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    strahotno izglejda, no sum ubeden 4e samo extrata bejov kojen salon 6e struva kolkoto edna garsoniera!!! dosta sa vzeli ot infiniti!bravos, nissan! rre, v4era ti pokazaha tuk kak da si tuningova6 sapunerkata, 4e i gazovo da i 6ibne6...odi se zanimavai sam v detskata!
  • #13
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Прометей ( преди 10 години )
    Не съм фен на Нисан, но този Х-трейл изглежда страхотно. Нека продължават в същия дух.
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    2,0 ДЦИ 173 к.с. много добре ще му пасне.Добър мотор е,икономичен и надежден.Не съм чувал за детски болести по него.Ако ни изненадат с някой 3.0 ДЦИ 6-так ще съм още по-доволен.В краен случай и 2,5 ДЦИ 190 к.с.,като на Патфиндъра ще е добре.Като цяло машината много радва.
  • #11
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Този път ще избият рибата с този СУВ.Браво на Нисан.Невероятно изпълнение.Разгледах много внимателно снимките и съм възхитен.Не успях да намеря нито един детаил,елемент или нещо друго,което да не си е на мястото или да дразни.Цялата кола внушава лукс,класа и стабилност.Материалите са доста качествени,като гледам и автомобила може спокойно да се конглокира с по-луксозни съперници.Много екстри,гъдели и системи има.Конглокенцията май ще бере ядове.Очаквам двигателите и цените и догодина ще пазарувам.
  • #10
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Лелее ( преди 10 години )
    Само на мен ли от първи поглед ми заприлича на СААБ?
  • #9
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-после добър дизайн от Нисан,че според мен се бяха окопали на дъното. Дано това е нова тенденция. Страхотен интериор и хармония отвън.
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Sheldon ( преди 10 години )
    Като гледам интериора и смятам, че е конкypeнт е по-скоро на Lexus и немските, какви RAV4 ви гонят. Nissan да не са решили да зарязват Infiniti?:) Външния вид е драстично по-добър от стария модел. Сега очакваме цената... Браво на Nissan
  • #7
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Wow ( преди 10 години )
    Ти уред ли си. Тая е 100 пъти по-красива от отвратителната нова RAV4. Даже бих казал, че не може въобще да се сравняват и това без проблем може да се сравнява с X3, Q5 и др. Поздравления за добрият дизайн, а тая строшена RAV4 дори да ми я подаряват не бих си я взел!