IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.

Компанията официално представи всички детайли за хибридната си суперкола

В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.

Porsche също записа участие в традиционната за Volkswagen „Нощ на премиерите” в навечерието на автосалона във Франкфурт. Компанията най-после разкри пълни подробности относно новата си хибридна суперкола Porsche 918 Spyder.
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
В крайна сметка стана ясно, че моделът ще разчита на общо мощност от 887 к.с., при разход на гориво от едва 3 л/100 км. 918 Spyder е заимствал голяма част от компонентите си от състезателните коли на марката – шасито, конструкцията на V8 двигателя и елементите от въглеродни нишки в каросерията. 
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Бензиновият V8 с мощност 608 к.с. заедно с един от електромоторите задвижват задната ос, а другият електрически агрегат отговаря за предната. Заедно трите мотора осигуряват на 918 Spyder пет режима на работа. Първият е чисто електрически - E-Power, който позволява на машината да премине 20-30 км само на ток, като максималната скорост може да достигне 150 км/ч. 
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Когато батериите почнат да се изхабяват, автомобилът сам превключва на втори – хибриден режим. Той е пригоден за икономично шофиране, затова електромоторите се включват при всяка възможност, като дават възможност на бензиновия мотор „да си почива”. Това се променя в режим „Спорт”, при който бензиновият двигател е включен непрекъснато, а електромоторите играят поддържаща роля.

В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Следващите два режима за „Състезателен хибрид” и „Гореща обиколка”, които са предназначени за пистово каране. При първия от тях електромоторите не само помагат, но и дават пълна мощност, когато е необходимо. А вторият изстисква цялата енергия от батериите, за да може да се запише максимално добро време.
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Самият атмосферен V8 двигател има впечатляващите 608 к.с., което при обем 4.8 литра предлага направо стряскащо съотнощение на мощност към работен обем – 132 к.с. на 1 л. Освен нова машината разполага със система за задвижване на 4-те колела и 7-степенна скоростна кутия PDK.

Не бива да се забравя, че все пак става дума за хибрид. Литиево-йонните батерии на модела могат да се заредят напълно за 4 часа от електропреносната мрежа с напрежение 230 волта. Има и възможност за бързо зареждане – за около 25 минути.
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Освен това Porsche 918 Spyder разполага с активно пневматично окачване PASM и система за завиване на задната ос, която осигурява ъгъл на завиване на всяко колело до 3 градуса, като той се променя в зависимост от скоростта и траекторията на движение. 
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Има възможност и за лека промяна на външния вид на модела, който се предлага с 3 нива на активна аеродинамика. Може да се промени ъгъла на атака на задния спойлер, както и степенната на отваряне на предните въздухозаборници.

Снимки: Porsche
 

Тагове: porsche 918 spyder
0 от 500
  • #7
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 10 години )
    До Раптор:1. Ратайче ще викаш на баща си, брат си и т.н.2. Статията я прочетох, но явно ти не си. Цитирам: "... There is no doubt that producing an NA engine that makes a lot of hp with little displacement is tricky. It takes a perfectly honed intake system and a top end setup that can squeeze every last bit out of the little displacement that is offered. ...".3. Хамериканчето, което кара 8.0 л. двигател с 300 коня и ми твърди, че к.с./л. не е важно качество на ДВГ - някак си не му вЕрвам.
  • #6
    0 rate up comment 7 rate down comment
    раптор ( преди 10 години )
    + iness.html
  • #5
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Браво на АМ ( преди 10 години )
    Винаи съм се впечатлявал от опита на АМ да преброи бързо всички *** във форума! Достатъчно е един материал за Porsche,Bentley,Bugatti,Lamborghini или Audi и те сами се регистрират, при това много скоростно.Да се сравнява Porsche 918 с Honda 2000 или Ferrarri 458 само показва пълното незнание,неграмотност и некомпетентност на "разбирачите"-сравнимото Ferarrri e La Ferarri, ама това на постера със стар Civic не го пише.Атанасе, пожелавам ти един ден и ти да станеш "будала" с подобен автомобил
  • #4
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Атанас ( преди 10 години )
    Това удоволствие ще ти струва 750 000?Което по мои сметки е равно на цената на 7 суперколи...Не мисля, че си заслужава, но както се казва-за всеки влак си има будали;)
  • #3
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Че при италията отношението на коне от литър е много близко, а там е атмосферен двигател. За разхода няма какво да коментираме ясна е работата. под 10 няма да харчи и то ако се гали ***.
  • #2
    6 rate up comment 10 rate down comment
    КАЖЕТЕ ( преди 10 години )
    Кажете ЦЕНАТААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА
  • #1
    14 rate up comment 22 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 10 години )
    Honda S2000, в серийно производство от 2000г., атмосферен двигател с работен обем 1 997 куб. см., максимална мощност 247 к.с. при 8 300 об./мин., което прави 123.5 к.с. на литър. Да, Порше извадиха по-добра мощност на литър от атмосферен двигател ... близо 14 години по-късно :) А да не говорим за разхода - ако това Порше даде 3 л./100 км. в нормални условия, аз ще си отрежа главата :)))