IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.

Компанията официално представи всички детайли за хибридната си суперкола

В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.

Porsche също записа участие в традиционната за Volkswagen „Нощ на премиерите” в навечерието на автосалона във Франкфурт. Компанията най-после разкри пълни подробности относно новата си хибридна суперкола Porsche 918 Spyder.
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
В крайна сметка стана ясно, че моделът ще разчита на общо мощност от 887 к.с., при разход на гориво от едва 3 л/100 км. 918 Spyder е заимствал голяма част от компонентите си от състезателните коли на марката – шасито, конструкцията на V8 двигателя и елементите от въглеродни нишки в каросерията. 
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Бензиновият V8 с мощност 608 к.с. заедно с един от електромоторите задвижват задната ос, а другият електрически агрегат отговаря за предната. Заедно трите мотора осигуряват на 918 Spyder пет режима на работа. Първият е чисто електрически - E-Power, който позволява на машината да премине 20-30 км само на ток, като максималната скорост може да достигне 150 км/ч. 
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Когато батериите почнат да се изхабяват, автомобилът сам превключва на втори – хибриден режим. Той е пригоден за икономично шофиране, затова електромоторите се включват при всяка възможност, като дават възможност на бензиновия мотор „да си почива”. Това се променя в режим „Спорт”, при който бензиновият двигател е включен непрекъснато, а електромоторите играят поддържаща роля.

В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Следващите два режима за „Състезателен хибрид” и „Гореща обиколка”, които са предназначени за пистово каране. При първия от тях електромоторите не само помагат, но и дават пълна мощност, когато е необходимо. А вторият изстисква цялата енергия от батериите, за да може да се запише максимално добро време.
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Самият атмосферен V8 двигател има впечатляващите 608 к.с., което при обем 4.8 литра предлага направо стряскащо съотнощение на мощност към работен обем – 132 к.с. на 1 л. Освен нова машината разполага със система за задвижване на 4-те колела и 7-степенна скоростна кутия PDK.

Не бива да се забравя, че все пак става дума за хибрид. Литиево-йонните батерии на модела могат да се заредят напълно за 4 часа от електропреносната мрежа с напрежение 230 волта. Има и възможност за бързо зареждане – за около 25 минути.
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Освен това Porsche 918 Spyder разполага с активно пневматично окачване PASM и система за завиване на задната ос, която осигурява ъгъл на завиване на всяко колело до 3 градуса, като той се променя в зависимост от скоростта и траекторията на движение. 
В крайна сметка Porsche 918 Spyder ще разчита на 887 к.с.
Има възможност и за лека промяна на външния вид на модела, който се предлага с 3 нива на активна аеродинамика. Може да се промени ъгъла на атака на задния спойлер, както и степенната на отваряне на предните въздухозаборници.

Снимки: Porsche
 

Тагове: porsche 918 spyder
0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    trex ( преди 10 години )
    Най-съвършенният автомобил на земята в този момент!!! Хибрид с рекорд на Нюрбургринг!!! Сега останалите компании трява да си купят книгата "Как се правят суперавтомобили".
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    KKK ( преди 10 години )
    А колко ли по- бързо щеше да е това брилянтно шаси без всичките еко простотии и батерии... Примерно с бензинов двигател 900 кс... както ги правеха едно време :D
  • #15
    13 rate up comment 1 rate down comment
    turbo ( преди 10 години )
    Колата е шедьовър..Ама тва ще го разберете като почнат да го хвалят в Топ Гиър,Петата предавка и други авто предавания..Същото беше като излезе Карерра GT първо всички мрънкаха после онемяха
  • #14
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Очаквам NISMO да му сипе с големия черпак
  • #13
    6 rate up comment 2 rate down comment
    rraptor до случайно ( преди 10 години )
    Tricky не значи по-добре! Всеки бранд си има своя философия по тази тема. Важни са крайните динамически показатели. Не мисли, че отичам японските постижения, просто отбелязвам, че съотношението конска сила - литър не е особено важен показател и с предоставената от мен статия го доказах. А сайта е доста сериозен!
  • #12
    16 rate up comment 5 rate down comment
    дослучайните"До ( преди 10 години )
    "Porsche Says 918 Spyder Lapped the Nurburgring in 6:57"А сега е необходимо да напрегнете цялото си "ителектуално" богатство и да измислите нещо,което би успокиило нежните ви души.
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    до Случайно минаващ ( преди 10 години )
    1.Явно нищо не си прочел или нищо не си разбрал,поне що се отнася до сравненията между хиперавтомобилите.2. Не знаех,че ид.от е епитет,но щом казваш.3. Прочети си сам още веднъж първия коментар и сам си отговори какво си искал да ни кажеш.4. Ти сам ли се слагаш в списъка,или да?5. И накрая,бих проявил любопитство относно твоето образование,професия,както и с какво точно се занимаваш в момента,че си толкова нараним и чувтвителен?
  • #10
    10 rate up comment 7 rate down comment
    fsb ( преди 10 години )
    поршето е страхотно и всички, които плюят са или ужасни комплексари или недо*клатени хейтъри
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    6ediovar na 4 kolela.Tova e avtomobil dokosnal savar6enstvoto.Blagodarim ti PORSCHE,4e te ima
  • #8
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 10 години )
    До Браво на АМ:Никой не прави директно сравнение между S2000 и 918, а само между показателя к.с. на литър работен обем на ДВГ. Или за теб, Поршето е несрванимо с нито един друг автомобил, по нито един показател?!? А четейки коментара ти оставам с точно такова впечатление, което от своя страна не говори никак добре за теб. Особено предвид епитетите, които си позволяваш да ползваш спрямо другите участници във форума, които също не познаваш и не знаеш с какво образование и професия са. Замисли се.