IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Концептуален Yaris с 420 к.с!

Новият хибрид на Toyota има три електромотора и 1.6 турбо бензин

Концептуален Yaris с 420 к.с!

Toyota разкри официалната информация за своя Yaris Hybrid-R Concept, пише Worldcarfans. Интересната концепция ще дебютира през следващата седмица на автомобилното изложение във Франкфурт.

Концептуален Yaris с 420 к.с!
Спортният градски хибрид, ако може така да се нарече, е базиран на Yaris с три врати. Той използва 1.6-литров турбо двигател с мощност 300 к.с. и 420 Нм. Компания му правят два електромотора, разположени на всяко от задните колела. Тяхната обща мощност е 120 к.с., които а достъпни в продължение на пет секунди.
 
Има и трети електромотор с нови 60 к.с., който е монтиран между бензиновия двигател и 6-скоростната секвенциална трансмисия. Той работи по време на спиране, когато зарежда с ток специален кондензатор, който пък захранва с ток задните два мотора. Това се случва само когато предните колела превъртят и автомобилът има нужда от допълнително сцепление.
 
Иновативната система работи в няколко режима, сред които Track и Road.
 
Агресивният оптичен пакет на Yarish Hybrid-R Concept се допълва от 18-инчови джанти TRD, обути с високоскоростни гуми Michelin Pilot Sport Cup с размер 225/40. Нетипично за автомобил от този клас, колата е оборудвана с огромни 6-бутални спирачни апарати отпред и 4-бутални отзад.
 
Интериорът е луксозен и пристига с педали от спортното купе GT 86, двуцветни спортни седалки Recaro и спортен волан. 

Снимки: Toyota
Тагове: toyota
0 от 500
  • #20
    8 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    може ли специалиста по турбо колите да ми обясни как точно се вдига мощността само с въздух и без гориво? въздуха бута по силно буталата ли?
  • #19
    8 rate up comment 1 rate down comment
    знаещ ( преди 10 години )
    Искам го това зверче!Крайно време е Тойота да се вземат в ръце и от всеки модел да изкарват по една гореща версия за любителите на високите скорости.Някой ще кажат, че има Лексус и той запълва тази ниша.Това е вярно, но до някъде.Лексус действително са доста бързи и спортни, но в същото време луксозни и скъпи.На Тойота и трябват модели от рода на ГТ-86, който стана невероятен хит и стана автомобила, който се задържа най-малко в шоурумовете.Ако направят горещ Ярис съмсигурен, че ще избият рибата
  • #18
    3 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Auuuu tova az toyotodjiite e naslada za du6ata bedna
  • #17
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Хибридният ( преди 10 години )
    Имам предвид техническа грамотност. За владеене на отличен български нямам абсолютно никакви претенции. Всичките ми публикации са на английски език, а там употребата на запетайки е коренно различна. Но и това е без значение, защото научните списания имат редактори чиято работа е точно това.
  • #16
    2 rate up comment 11 rate down comment
    До г-н грамотен ( преди 10 години )
    Неграмотност??!??!?!? ""баварец, //изречение се започва с главна буква// както вече писах нивото на неграмотност тук е учудващо. Сега само мога да добавя //тук трябва да има запетая// че вече клони към фрапиращо!Май не ни остава друго // тук трябва да има запетая// освен да са забавляваме. ""
  • #15
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Вие"?Ако пък имаш представа колко е забавно като чета как сам си пишеш и отговаряш и то чрез аутомедия.. Утре пробвай писма да си пращаш. ха ха
  • #14
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 10 години )
    баварец, както вече писах нивото на неграмотност тук е учудващо. Сега само мога да добавя че вече клони към фрапиращо!Май не ни остава друго освен да са забавляваме.
  • #13
    4 rate up comment 11 rate down comment
    до бавареца ( преди 10 години )
    Еми Дошо нали за това ти казах да не пишеш за коли, защото нищо не разбираш. Именно за това е турбината. Ако не си разбрал дори политиката на повечето автопроизводители е да минават към по-малки двигатели с турбо, вместо големи атмосверни двигатели. Причината е, че по този начин могат да имат по-голяма мощност и по-малък разход на гориво и по-този начин да се вместят в товите по-строги еко-норми. Та въпросния overboost, добавя допълнителни 0,15 бара в средните обороти към турбината, тоест нагнетява още повече въздух, от там и повече динамика за 20сек.
  • #12
    10 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    чак сега разбрах, че на ДВГ като му вкараш повече въздух без бензин и му се вдига мощността. хахаха. виж NOx емисиите със сигурност ще се вдигнат ама то трябва да си чел за да го знаеш... лошото е че като ти е пълна кратуната с бръмбари - дори след 2-3г да видиш тази технология серийно най вероятно ще забравиш мислите и писанията си от по рано - просто бръмбарите ще са си свършили работата.
  • #11
    3 rate up comment 11 rate down comment
    до бавареца ( преди 10 години )
    абе дошо как при overboost бензина се лее като лейка? Това е просто допълнително налягане в турбото, тоест повече въздух в турбината а не бензин в цилиндрите.До Хибридния.Дошо ти това недоразумение за пистова машина ли гомислиш? това на писта никога няма да го видиш, защото на първия завой ще е извън пистата. това съм сигурен че и тойота не знаят за какво са го направили.