IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Концептуален Yaris с 420 к.с!

Новият хибрид на Toyota има три електромотора и 1.6 турбо бензин

Концептуален Yaris с 420 к.с!

Toyota разкри официалната информация за своя Yaris Hybrid-R Concept, пише Worldcarfans. Интересната концепция ще дебютира през следващата седмица на автомобилното изложение във Франкфурт.

Концептуален Yaris с 420 к.с!
Спортният градски хибрид, ако може така да се нарече, е базиран на Yaris с три врати. Той използва 1.6-литров турбо двигател с мощност 300 к.с. и 420 Нм. Компания му правят два електромотора, разположени на всяко от задните колела. Тяхната обща мощност е 120 к.с., които а достъпни в продължение на пет секунди.
 
Има и трети електромотор с нови 60 к.с., който е монтиран между бензиновия двигател и 6-скоростната секвенциална трансмисия. Той работи по време на спиране, когато зарежда с ток специален кондензатор, който пък захранва с ток задните два мотора. Това се случва само когато предните колела превъртят и автомобилът има нужда от допълнително сцепление.
 
Иновативната система работи в няколко режима, сред които Track и Road.
 
Агресивният оптичен пакет на Yarish Hybrid-R Concept се допълва от 18-инчови джанти TRD, обути с високоскоростни гуми Michelin Pilot Sport Cup с размер 225/40. Нетипично за автомобил от този клас, колата е оборудвана с огромни 6-бутални спирачни апарати отпред и 4-бутални отзад.
 
Интериорът е луксозен и пристига с педали от спортното купе GT 86, двуцветни спортни седалки Recaro и спортен волан. 

Снимки: Toyota
Тагове: toyota
0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Урангутана Макакова ( преди 10 години )
    Хахаха както всички знаем от практиката колкото е по просто едно нещо толкова е по ефективно, уви тойтоа не са на това мнение, но пък поне ще имат допълнителен материал за и без това препълнените си сервизи от безконечните СЕРВИЗНИ АКЦИИ !
  • #9
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Лютфи Чорбан ( преди 10 години )
    Ха досега не бях виждал "Пернишки" тунинг за Трошльотка Йаръш, какви безформени и криви бодикитове сглобени в бившите халета на "стомана перник" някаква абсурдна измислена и ненужно сложна кола, като чета само каква главоблъсканица са направили и ми замирисва на сервиз и прегорял бакелит :)))
  • #8
    14 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 10 години )
    Мен отдавна не ме учудва простотията на хората и "грамотността" им в тоя форум и в цяла България.Повечето "компетентни" коментари тук са на някъкви тийнейджъри, които само са чели за колите и то даже не техническа литература ама ръсят ли ръсят акъл, мъкааа...Ама пък от друга страна се смея от сърце на някой от коментарите :)))
  • #7
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Хибридният ( преди 10 години )
    Точно така, за 5 секунди. Идеята не е да е драгстер и да вдига 0-300 за минимално време, а максимална ефективност при каране на писта където се намаля от 160 до 80 и преди завой след това се ускорява от 80 до 200 след него. Учудващо е нивото на техническа неграмотност в тоя форум.
  • #6
    17 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    ако такава система се сложи на GS модел - ще може да постигне разход 5л на градско и то при динамично каране , а не като шофиор на зелено такси
  • #5
    17 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    а тойота в Льо Ман използва кондензаторен хибрид. това с овербуста на порше не върши никаква работа - овербуст за кратко има в много турбо-коли, само че тогава бензина се лее като от лейка. а тук спестената от спиране енергия ще се подава за бързо ускорение - точно за спиране трябват мощни ел.мотори. и точно това е предимството на кондензаторите - за кратко могат да отдават голяма мощност. и затова ще изглежда странно - мощни ел.системи и маломощен мотор. целта е пестене без компромис.
  • #4
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това във Ф1 се нарича система KERS. Ауди използват такава в състезанията на Льо Ман но там не са с кондензаторна а механична. Това е творение на Тойота е напълно безмислено, нещо като Twizy Sport F1 на Рено, което е също концепт с KERS и това ще си останат концепти които никога няма да влязат в производство, бъдещето го показа Порше, след като още преди 2 години показаха 911 с KERS, но сегашното 911 просто направи нещо още по-добро, тъй като системата KERS тежи доста 40-50 кила. Според зависи. При Рено е 30кг. Но дава съвсем малка мощност. Докато новата система на Порше при най-новото 911 е функцията overboost, чрез нея получавате допълнителни 0,15 бара в средните обороти към турбината в продължение на 20 сек. Никаква утежнения и все едно си с KERS.
  • #3
    23 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    порнографията е в главата ти. отдавна съм казал , че това е бъдещето - хибрид с кондензатори. а тойота просто си правят прототипи. 60кс ел.двигател изобщо не тежи толкова много, а тази комбинация ще направи разхода нисък а пъргавината отлична. няма никакво значение дали 300кс ще се правят добре и сами - това е прототип и тая техника може да се сложи на големите им модели, и да не е с двигател от рали кола а нещо по нормално - например 200кс. добре че не разчитаме на теб да мислиш а на тойота
  • #2
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Съмнявам се да е така, както от *** са го написали! Все пак при въртене на колелата и при спиране се създава енергия която може да се съхранява в батериите или директно да се праща към електромоторите за да осигуряват постоянно мощност! Ако случайно не е така това е голям пропуск на Тойота...
  • #1
    11 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Компания му правят два електромотора, разположени на всяко от задните колела. Тяхната обща мощност е 120 к.с., които а достъпни в продължение на пет секунди."!!!!Това някаква шега ли е?По голяма глупост не бях виждал. Значи тели електомотори служат за ускорение само от 0-100км. горе долу за 5 сек. да вдигне 100-120км.ч.от там на горе ел.двигателите и батериите към тях са торба с тежести, които само да спъват двигателя с 300к.с., който би се справил доста по-добре без тях. Пълна порнография.