IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пълен с противоречия

Great Wall Hover H6 е като китайски телефон, който е пълен с екстри, от които нямаш нужда

Пълен с противоречия

Когато нещо е произведено в Китай, то винаги предизвиква противоречиви реакции. Или предизвикваше? С развиването на китайската икономика обаче, се стигна до страшни абсурди, като това китайски туристи да си купят сувенир от Щатите, който всъщност е произведен в родината им. Маркетинг специалисти дори стигнаха до заключението, че е по-добре вместо "Made in China" на продуктите на чужди компании да се изписва "Made with China", което да напомня за строгия контрол в китайските фабрики.
Пълен с противоречия
Колкото и да се дърпаме, в един момент се оказа, че почти всичко около нас е продукт на най-бързо развиващата се икономика в света. Лаптопът, на който пишем този текст, е сглобен именно там, смартфонът в джоба ви проихожда също от Китай, както и голяма част от всички устройства и дрехи в дома ви. Да не говорим за запалката, която всеки ден използвате. Но какво се случва с китайските коли и защо е по-лесно да се доверим на китайски Rolex, отколкото на китайски автомобил? Каква част от съображенията ни за китайските коли е основана на здрава логика, и до каква степен инерцията в отношението ни влияе при избора?
Пълен с противоречия
Много е просто. Часовникът не може да ви убие. Още повече, че няколко часа от ежедневието ви неминуемо са запазени за колата - внимание, за което диванът вкъщи може само да мечтае. Срещнахме се с Great Wall Hover H6, което е и първият ни досег с автомобил на компанията, която изнесе малка част от производството си в Ловеч. Точно защото никога не сме карали техни коли, можем да кажем, че влязохме в интериора по-чисти от сълзата на светец. Само за да установим, че вътре има екстри, които въобще не сме очаквали. Тестовият автомобил бе оборудван с всичко, което компанията предлага. В това число кожен салон, електрически предни седалки, автоматичен климатик, сензор за дъжд, цветна камера за обратно виждане, стъклен шибедах с електрическо управление, 7-инчов сензорен дисплей в централната конзола, кожен волан, кожена топка на скоростния лост, USB и AUX входове и тн. 

Доста добре, а дори не сме запалили.

Излизаме да огледаме и отвън. Първото нещо, което фокусираме са гумите. Очаквахме китайски гуми, а се оказа, че Hover H6 пристига с американски. Дребен факт, но не е без значение дали караш с пластмасово колело или с истинска гума от средния клас. Доста симпатичен дизайн, който напълно отговаря на последните тенденции в областта. Купето е масивно и вдъхва увереност, багажникът е огромен (808 литра) и се предлага с твърда хоризонтална преграда, която позволява превозването на пирони и детски памперси, без да се притеснявате от евентуална "комуникация" между двете.
Пълен с противоречия
Най-накрая палим и тръгваме. Двигателят е 2.0-литров дизел с мощност 143 к.с. и 310 Нм. Работи тихо, в купето си говорим съвсем спокойно, въпреки високата магистрална скорост. Средният разход по каталог е 6.8 л/100 км, но ние регистрирахме около 1 литър по-висок. Въпреки това ни се струва абсолютно в реда на нещата кросоувър с клиренс 185 мм да среща аеродинамични трудности и да харчи 8 на сто. 

И тук отново сме принудени да се върнем на разсъжденията си за китайските продукти. Проблемът е, че Hover H6 може да бъде сравнен с нашумелите китайски телефони, които имат две сим карти, TV тунер, голям сензорен дисплей и куп други екстри, но сякаш са забравили какво е да си телефон.

Истината е, че най-големият стимул в бюджетния сегмент, е цената. Иначе той нямаше да бъде бюджетен. И като компания, която се опитва да се наложи на пазара, е малко странно как базовата цена на H6 е 38 000 лв. Съгласни сме, че за парите си получаваме много функционалности, които конкурентите не предлагат, но тук идва въпросът доколко те работят и правят живота ти по-лесен.
Пълен с противоречия
Електрическите седалки са чудесни и адски удобни. Но защо скърцат при регулиране на позицията? Страхотно е да имаш голям тъчскрийн, но той винаги подсказва наличието на навигация. С каквато H6 не разполата. USB входът е абсолютно наложителна екстра в епохата на смартфоните, които постоянно страдат от изтощена батерия. Но защо USB-то на H6 не предлага достатъчно ток за зареждането й? Същото важи и за музиката. Тестовият автомобил така и не успя да се свърже със стандартен iPhone 4 и да възпроизведе музика от него. Да, можеш да качиш песните си на флашка и вероятно няма да имаш проблем, но нужно ли е?

Управлението и спирачките могат да бъдат определени като посредствени. Те няма да застрашат сигурността ти по никакъв начин, но няма и да те накарат да се чувстваш сигурен. А не беше ли това един от основните козове на кросоувърите? Защото е ясно, че няма да тръгнеш да изследваш девствените планински поляни с Hover H6. Където нито ще ти трябва USB, нито сензорен дисплей, нито кожена седалка.
Пълен с противоречия
Какво излиза?

Hover H6 е класи над предишния Hover H5. Първото и най-важното е, че китайците са загърбили остарялата концепция с купе върху шаси и вече използват модерна самоносеща конструкция. Благодарение и на нея, задните седалки предлагат безумно пространство и комфорт. Облегалките им се регулират, а посредата има огромен подлакътник. Екстериорният дизайн е чудесен, а за парите си получаваш скандално много екстри. Лошото е, че и да искаш не можеш да се отървеш от тях и да заложиш на орязана, но евтина версия. Каквито други производители предлагат.

Харесва ни, но засега предпочитаме да се возим отзад и да слушаме музиката си през китайските слушалки на китайския си телефон. Трябва да дадем шанс на Great Wall. В бъдеще може и да ни убедят, че предните седалки са също толкова привлекателни.

 
Тагове: great wall hover h6
0 от 500
  • #13
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Веселяк ( преди 10 години )
    Аутомедиа, разбираме, че за вас китайските часовници и пластмасовите запалки са върхът на гъзарият. Напълно споделям прозремието ви, че това е валидно за основна част от клиентите на джиБове, но все пак не пишете така категорично. Някои хора имаме вкус, стил или както искате го наречете и не носим китайски часовници, нито ползваме пластмасови запалки еднодневки.
  • #12
    4 rate up comment 12 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    E, моята проста Nokia пък пуска музика през блутута на Фиестата . Къде сте вие, къде съм аз :PЕкстрите винаги са нужни, стига да работят отлично както при Форд. Инача за какво са ни?
  • #11
    4 rate up comment 8 rate down comment
    aguri ( преди 10 години )
    Такива глупости в коментари отдавна не бях чел.Когато има ласкателства що има ласкателства, когато е критична статията що е критична.Май и на вас не може да се угоди.Афона се зарежда от всичко с USB,купете си и пробвайте.Включително и от телевизор!
  • #10
    26 rate up comment 2 rate down comment
    до mirkogb ( преди 10 години )
    При 90% от така наречения "тест-драйв" от *** има снимки от каталозите на производителя,явно техният iPhone 4 е специален модел без камера:)
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Off road ( преди 10 години )
    праих тест драйв и на Хувар 6 и на Хувар 5 .Еми преимуществата са огромни в полза на хувар 6 . От предишната машина не бях много впечатлен ама тази наистина е добра . Аутомедиа си дрънкат глупости.Пробвайте го ,пробвайте и на друг производител никой не е казал че тази машина е единствената . Лично на мен много ми допадна.
  • #8
    26 rate up comment 1 rate down comment
    mirkogb ( преди 10 години )
    Защо като сте го карали няма нито една ваша снимка, а всияките са рекламни на GW. Невярвам изобщо да сте го карали и защото до сега винаги сте писали до къде сте ходили и от къде сте минали. Явно има някакъв конфлит между вас и Литекс или някой от конглокенцията е платил за тази статия.
  • #7
    29 rate up comment 2 rate down comment
    !??!?!? ( преди 10 години )
    Значи когато тези екстри (които се предлагат от всички марки в този клас)при Хувър са ненужни ,но ако са при Тойота Ландкруизър, Нисан Патрол и др. щяха да са от първа необходимост и в помощ на водача. Или не е така?!??! Жалки сте!
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 10 години )
    Добър е този модел,по показатели, по наличие на екстри, само му е излишна незаслужената критика.
  • #5
    47 rate up comment 5 rate down comment
    Gog ( преди 10 години )
    Аутомедия, доста критична статия сте постнали!? Нещо, което рядко правите.Нкога не съм карал китайски джип и не бих си купил, но ми се струва, че му намерихте твърде много кусури. Да не би Литекс да не исак да си плаща за реклама в скромната ви медия?
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 10 години )
    mehЕ ти нищо не каза с това твърдение за политиката на Епъл...единственият път когато си сменят жака е при Йфон 5, преди една година. Преди това от първият Ипод тъч до Йфон 4с жака е един и същ!