IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus ще си лъска имиджа

До юли японците изостават от BMW в САЩ и от Mercedes в Япония

Lexus ще си лъска имиджа

В идните години Lexus всячески ще се опита да подобри имиджа си на премиум марка, пише Bloomberg.
Lexus ще си лъска имиджа
В момента компанията изостава от BMW на американския пазар, а Mercedes-Benz пласира повече коли в родната й Япония. В опит да неутрализират лошата тенденция, маркетинг специалистите на Toyota са решили да отворят верига луксозни магазини за аксесоари, в които клиентите ще могат да намерят всякакви глезотии - от чаши за кафе, изработени от вулканично стъкло (обсидиан), до италиански кожени чанти.


"Успешният дебют на Lexus в Щатите не се мултиплицира и на другите пазари. Трябва да се поработи по имиджа на компанията, за разлика от BMW и останалите германски марки от луксозния сегмент," коментира Такаки Наканиши, основател на изследователския институт Nakanishi. "Не можеш да очакваш ръст в продажбите си, отваряйки кафене, но със сигурност е по-добре ако имаш такова."

На най-големия си пазар - този в САЩ - Lexus отбелязва ръст от 12%  за първите седем месеца на годината, с което подобри скока в графиките на BMW и Mercedes за същия период, съобщават анализаторите от Autodata Corp. Половината от общите си продажби Lexus реализира именно в Щатите.

В Япония Lexus е пласирала 27 074 автомобила до края на юли, с което изостава, макар и с малко, от постижението на Mercedes - 27 828 продадени единици. Данните са на Японската асоциация на автомобилните вносители.

Снимка: Reuters

0 от 500
  • #25
    7 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    И за ваше съжаление евтиния Лексус с многото екстри не се купува на никъде вече...
  • #24
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Няма Как Немците да копрат Лексус по няколко причини, Лексус е от дестина години на пазара. Немските премиуми от столетие. Немците са измислили, Двигателя, хибрида, автомобила, дизеловия автомобил. Турбо дизела е от Франция, както и скоростната кутия дори и в момента при колите със задно се използва системата на французите с карданен вал. САЩ Фарове,Климатик,стартер, запалване. Италианците вкарват Барабанни спирачки, независимо окачване и самоносещо купе...Японците само копират останалите марки
  • #23
    9 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Страхотен морал има при Японеца..трепат се в парламента и избиват делфините по-крайбрежието за кеф..това са травестити..и явно овцете харесващи Ауди се увеличават че като гледам статистиката в съседната статия , Ауди е най-отпред в Европа..
  • #22
    6 rate up comment 8 rate down comment
    SLJ ( преди 12 години )
    При японците има чест и морал, неща, които в Германия няма. Японеца, изкарва статистиката такава каквато е, и нескрито прави реверанс към марка като Мерцедес в случая, която има и за какво да бъде уважавана.Който иска - нека си купува Мерц. Тук в Германия хората със собствено мнение и почерг карат Ягуар, Алфа, Инфинити, Лексус, Мазерати, карат съвременни класики като NSX и Supra, XJS и не се тикат като овце пред шоурума на Ауди, само защото съседа Herr Schmidt си е взел А6, тад а не е по-назад.
  • #21
    10 rate up comment 0 rate down comment
    !!! ( преди 12 години )
    Ама кажи ми технолгиите които са внедрили...какво ми говориш общи приказки......
  • #20
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дори хибрида на Рейндж Роувър в съседната статия е по-добър от РХ-450 във всеки един аспект като се започне от динамика и се стигне до офроуд качества, лукс и имидж. Лексус е една марка която Тойота направи, за да отхапе парче от баницата на немските премиуми. Обаче успя да се наложи само в САЩ, но и там е изпреварена, както и в Япония а в останалата част на света изобщо не я броят за премиум. именно това казват и от Лекус,успеха в САЩ не се мултиплицирал на другите пазари. Фактите сами говорят
  • #19
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не е нужно някой да е карал Лексус. В случая става въпрос, че семите производители от Лексус са стигнали до този извод, че не стават да се борят с немците и че трябва да си излъскат имиджа. Когато производителя го признава, какво ни интересува мнението на някой дали е карал или не Лексус. Сигурно са много добри коли, но немските премиум са по-добри. Това става ясно. А най-ми е смешно как сами не си вярват че ще успеят. Знаели че с магазин за кафе нямало да стане, но по-добре да го имали. ха ха
  • #18
    12 rate up comment 1 rate down comment
    !!! ( преди 12 години )
    Дошо ли си какъв там незнам..кажи ми технологии...които Лексус са внедрили в колите си и след това са ги копирали...моля искам да знам?Не се заяждам...просто искам да знам????След като провериш в батко ти гугъл...виж немските каляски какво са внедрили....!
  • #17
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Немските марки винаги имат голяма гама от двигатели. Това е и при масовките и при премиум сегмента. При Тойота и Лексус е два двигателя и готово. До скоро и дизели не предлагаха дори. От скоро започнаха да копират и в това отношение немците. Именно за това сега ще лъскат имидж, защото винаги японците са се стремели да подражават и да черпят идеи от немците. Хората за това избират немците, защото предпочитат оригинала, вместо имитацията.
  • #16
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Наистина, едва ли някой от форума има Лексус и нчма как да знае от личен опит дали правят най-добрите коли. Но това важи за критиците. Те също нямат личен опит и няма как да знаят дали Лексус е ***.