IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus ще си лъска имиджа

До юли японците изостават от BMW в САЩ и от Mercedes в Япония

Lexus ще си лъска имиджа

В идните години Lexus всячески ще се опита да подобри имиджа си на премиум марка, пише Bloomberg.
Lexus ще си лъска имиджа
В момента компанията изостава от BMW на американския пазар, а Mercedes-Benz пласира повече коли в родната й Япония. В опит да неутрализират лошата тенденция, маркетинг специалистите на Toyota са решили да отворят верига луксозни магазини за аксесоари, в които клиентите ще могат да намерят всякакви глезотии - от чаши за кафе, изработени от вулканично стъкло (обсидиан), до италиански кожени чанти.


"Успешният дебют на Lexus в Щатите не се мултиплицира и на другите пазари. Трябва да се поработи по имиджа на компанията, за разлика от BMW и останалите германски марки от луксозния сегмент," коментира Такаки Наканиши, основател на изследователския институт Nakanishi. "Не можеш да очакваш ръст в продажбите си, отваряйки кафене, но със сигурност е по-добре ако имаш такова."

На най-големия си пазар - този в САЩ - Lexus отбелязва ръст от 12%  за първите седем месеца на годината, с което подобри скока в графиките на BMW и Mercedes за същия период, съобщават анализаторите от Autodata Corp. Половината от общите си продажби Lexus реализира именно в Щатите.

В Япония Lexus е пласирала 27 074 автомобила до края на юли, с което изостава, макар и с малко, от постижението на Mercedes - 27 828 продадени единици. Данните са на Японската асоциация на автомобилните вносители.

Снимка: Reuters

0 от 500
  • #55
    12 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    флксваген А8 може да се противопостави на Тойта Камри LS 600h с много неща...например доставя удоволствие при шофиране..за разлика от Камри 600h...според Американското Bloomberg
  • #54
    13 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Първо, дизайнът Лексус изглежда странно, разхвърляно и някак си не на място. На някой *** може да се хареса това, но не и на практичния човек. Второ, не знам за какъв напредък при техниката се говори тук. Напредъкът е главно при Мерцедес и БМВ. Справка, последната S-класа. С какво може да се противопостави Тойота? С нищо. А, забравих, с кафенета. Ако направят и пъбове, може и да потръгне.
  • #53
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    От 25г. но на пазара в САЩ и никъде другаде по света. И да се пръснеш от яд все тая. Статията е показателна, от Лексус признават че са зад немците и трябва да запрятат ръкави, иначе изчезват от пазара. Сега какво мисли по въпроса бай ***, едната гънка от село Горно надолнище, който мечтае един ден да отиде в града и да си купи 30 годишен Сивик изобщо не вълнува никого. Продажбите в цял свят са красноречиви, разбрали са го и от Лексус, хората имат достатъчно експерти.
  • #52
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Sheldon ( преди 12 години )
    Дизайнът наистина е субективно възприеман, но това не означава, че е страшно важен. Особено при премиум автомобилите, особено при клиентите, които искат да демонстрират благосъстояние и престиж. Съжалявам, но Lexus може да е луксозен, модерен, технологичен и надежден, но не е синоним на престиж. И по тази причина винаги ще четем, как Лексус изкарват конкypeнт на Мерцедес, но никога няма да прочетеш, че Мерцедес изкарват конкypeнт на Лексус. В друга лига са, колкото и да не им се иска.
  • #51
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Sheldon ( преди 12 години )
    И в никакъв случай не казвам, че Lexus са лоши автомобили - дори напротив. Но никога няма да успеят да преборят немските първосъздатели на премиум-автомобилите, ако ще и двигател със студен синтез да изобретят.
  • #50
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Sheldon ( преди 12 години )
    Нямат ги традициите (то и няма как да ги имат, при все че марката e на 24 год.), няма я онази частичка, която като от далеч като видиш автомобила и да си кажеш "Лексус". BMW и Mercedes обаче го имат това нещо. Едно от най-важните неща при премиум марките е идентичността - нещо, което японците трудно разбират. Всеки нов модел е с коренно различен дизайн, а като цяло премиум клиентите са консервативни.
  • #49
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "Лексус никъде не признават,че са зад немците"Извикай си преводач да ти преведе статията. Че едната ти гънка не може да разбере какво е написано. ""В идните години Lexus всячески ще се опита да подобри имиджа си на премиум марка"" ""Трябва да се поработи по имиджа на компанията, за разлика от BMW и останалите германски марки от луксозния сегмент," коментира Такаки Наканиши"" "Не можеш да очакваш ръст в продажбите си, отваряйки кафене, но със сигурност е по-добре ако имаш такова."
  • #48
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Лексус лъска имидж, Дошо блъска глава.
  • #47
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    xa xaxaa ""В идните години Lexus всячески ще се опита да подобри имиджа си на премиум марка"" ""Mercedes-Benz пласира повече коли в родната й Япония"" ха ха хаа ""Трябва да се поработи по имиджа на компанията, за разлика от BMW и останалите германски марки от луксозния сегмент," коментира Такаки Наканиши"" ха ха ха и японците го разбраха само дощо още не проумява. пак е единствениа в света
  • #46
    10 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Когато в Германия са карали автомобили в Япония са карали рикшита...и говоря за турбо по-принцип може и дизел , все ще е по-добре от Хондомъката...