IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus ще си лъска имиджа

До юли японците изостават от BMW в САЩ и от Mercedes в Япония

Lexus ще си лъска имиджа

В идните години Lexus всячески ще се опита да подобри имиджа си на премиум марка, пише Bloomberg.
Lexus ще си лъска имиджа
В момента компанията изостава от BMW на американския пазар, а Mercedes-Benz пласира повече коли в родната й Япония. В опит да неутрализират лошата тенденция, маркетинг специалистите на Toyota са решили да отворят верига луксозни магазини за аксесоари, в които клиентите ще могат да намерят всякакви глезотии - от чаши за кафе, изработени от вулканично стъкло (обсидиан), до италиански кожени чанти.


"Успешният дебют на Lexus в Щатите не се мултиплицира и на другите пазари. Трябва да се поработи по имиджа на компанията, за разлика от BMW и останалите германски марки от луксозния сегмент," коментира Такаки Наканиши, основател на изследователския институт Nakanishi. "Не можеш да очакваш ръст в продажбите си, отваряйки кафене, но със сигурност е по-добре ако имаш такова."

На най-големия си пазар - този в САЩ - Lexus отбелязва ръст от 12%  за първите седем месеца на годината, с което подобри скока в графиките на BMW и Mercedes за същия период, съобщават анализаторите от Autodata Corp. Половината от общите си продажби Lexus реализира именно в Щатите.

В Япония Lexus е пласирала 27 074 автомобила до края на юли, с което изостава, макар и с малко, от постижението на Mercedes - 27 828 продадени единици. Данните са на Японската асоциация на автомобилните вносители.

Снимка: Reuters

0 от 500
  • #45
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    От 25г. но на пазара в САЩ и никъде другаде по света. И да се пръснеш от яд все тая. Статията е показателна, от Лексус признават че са зад немците и трябва да запрятат ръкави, иначе изчезват от пазара. Сега какво мисли по въпроса бай ***, едната гънка от село Горно надолнище, който мечтае един ден да отиде в града и да си купи 30 годишен Сивик изобщо не вълнува никого. Продажбите в цял свят са красноречиви, разбрали са го и от Лексус, хората имат достатъчно експерти.
  • #44
    5 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Особено Европа...меката на автомобилостроенето...ментета
  • #43
    7 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Абе вие коли карали ли сте...за какво ми е това развъртане след 5000 оборота..кое му е хубавото на тая мъка..Аудито с турбото отдавна е заминало..Хондата още е на 2500 оборота и набира..набира ли набира
  • #42
    7 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    SL-ГЕЙ , айде да не говориме за опитите на Японците върху хора в лагер 571..че лазарина ще ти се види спасение...а това с режимите го пиши на Американците..и не забравяй че Тойда е ширпотреба за бедните държави
  • #41
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    До всички автомобилни експерти - Колко от Вас, които изразяват мнение са собственици на Lexus? Колко от Вас са били оставяни на пътя от "новите" им 10 годишни премиум европейски автомобили? Колко от Вас са виждали в сервиза "до блока" Lexus и колко от Вас губят по седмица в месеца, за да обикалят и търсят супер офертата за поредната част, която трябва да се смени, за да кажат, че карат премиум немски автомобил?
  • #40
    6 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Турбинката е решението...това се доказа навсякъде..сега защо японските инжинери не са стигнали до този извод не знам..требе и акъл малко...че горките Хонди с тяхното развъртане след 5000 оборота не стават за никъде..
  • #39
    4 rate up comment 6 rate down comment
    SLJ ( преди 12 години )
    Seedfart, много си ми умничък, ама айде да не казваме, какво правят немците. Нека само да споменем, че продават военна техника и оръжие на подтискаши режими и диктатурни управления и да спрем до там. А в историята назад да не се връщаме, че става лошо, зарин, газови камери и пр.А къде са Ауди там където 80% от хората си дават парите за автомобили? Целия VAG с 13 марки не може да смогне на Toyota, така че ходи си направи една хубава снимка и й се радвай.
  • #38
    5 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Денсо твърдял че това е първия комън реил дизел за камион...щом Денсо казва..лошото е че при автомобила не са чували за дизел камоли за комън реил..Италианците имат първия работещ на автомобил комън реил...то и Порше е измислил хибрида..
  • #37
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Подкрепям мнението ( преди 12 години )
    От 25г. но на пазара в САЩ и никъде другаде по света. И да се пръснеш от яд все тая. Статията е показателна, от Лексус признават че са зад немците и трябва да запрятат ръкави, иначе изчезват от пазара. Сега какво мисли по въпроса бай ***, едната гънка от село Горно надолнище, който мечтае един ден да отиде в града и да си купи 30 годишен Сивик изобщо не вълнува никого. Продажбите в цял свят са красноречиви, разбрали са го и от Лексус, хората имат достатъчно експерти.
  • #36
    5 rate up comment 4 rate down comment
    speedart ( преди 12 години )
    Това не е LED , а лумицентни лампички..то и Порше е измислил хибрида но..японеца го въведе..понеже не могат да направят икономични двигатели...дизел