IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първото произведено BMW X5 замина за Източна Европа

Машината с кодово означение F15 слезе от завода в Южна Каролина, САЩ

Първото произведено BMW X5 замина за Източна Европа

Първият автомобил от новото поколение на BMW X5 слезе от конвейера в Спартанбург (Южна Каролина), съобщиха от централата на баварците.
Първото BMW X5 от ново поколение е за Източна Европа
Моделът е от модификацията X5 M50d, изпълнен е в  бял цвят - Mineral White, и има кожен салон Exclusive Nappa Mocha. Любопитното е, че точно този автомобил е бил поръчан от дилър на баварците в Източна Европа. Той разчита на 3.0-литров 6-цилиндров двигател с 3 турбини. Мощността на мотора е 371 к.с., а максималният въртящ момент достига 740 Нм.

Тази версия на X5 ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.3 секунди, като максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Средният разход на гориво при BMW X5 M50d е 6.7 л/100 км, а нивото на вредни емисии СО2 не надвишава 177 г/км.
Кросоувърът се предлага и с още два двигателя - 3.0-литров дизел с мощност 258 к.с. и бензинов 4.4-литров, развиващ 450 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Последният ускорява от 0 до 100 км/ч за 5 секунди.

Преди това от конвейера на предприятието слезе последният X5 от предишното поколение. Той е във версия с цвят Titanium Silver Metallic и V8 мотор. Автомобилът ще попадне в колекцията на BMW от исторически автомобили. Втората генерация на X5 стартира производство през 2006 г., като от нея са продадени 728 107 бройки. Общо от модела, който се появи през 1999 г., са пласирани 1.3 млн. единици.

Снимка: BMW
 

Тагове: BMW X5
0 от 500
  • #13
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много красив автомобил.
  • #12
    15 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 12 години )
    "емплема. това казва всичко." скрипта на страницата променя сама някои букви ;) ... а преди да остроумничиш, вземи напиши нещо смислено, или поне забавно ...
  • #11
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    емплема. това казва всичко.
  • #10
    46 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 12 години )
    България не е стереотип за типичните шофьори на даден тип возила .... по-скоро е изключение. Пример: Класическият А6, А8, С класа, Е класа, 7 серия, 5 серия шофьор не е бръснат, с множество татуировки, с телосложение на тежкоатлет, а е олегнал човек около 40-50 години с професия, която отговаря на автомобила и доходите му. Всякакъв тип тунинг в стил "тъмен аквариум" (т.е. всички стъкла затъмнени), "емплеми АМГ, РС и М", карбоново фолие, и т.н. са изключени.
  • #9
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Zlatka ( преди 12 години )
    Kade se namira isto4na Evropa , nie li sme Izto4na Evropa ?
  • #8
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Badi ( преди 12 години )
    Източна Европа - абе кажете си ,че в БГ е отишло :D
  • #7
    23 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    мун_чо ти голф в последен стадии на живота ли караш, че не си губи от стойността? Всички хора които си купуват нови коли знаят, че тази кола ще загуби от стойността си.
  • #6
    23 rate up comment 15 rate down comment
    мун_чо ( преди 12 години )
    Тия СУФ-ове и МУФ-ове ги карат само американски кифли и балкански псевдо-мафиоти. Човек с акъл и поне малко финансова култура не би си купил нещо, което след 5 години ще е загубило 90% от стойността си и ще яде за поддръжка повече от цяла *** махала.
  • #5
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е да де ама как иначе един фар ще е една торба пари. Та тук фара е половин квадрат, но си има и своите приимущества купуваш 2-а фара и предна броня и си готов с челния удър
  • #4
    13 rate up comment 8 rate down comment
    до: nikito_blend ( преди 12 години )
    Приготви се, приятел, тия дизайнерски решения ще ги гледаш все по-често по родните улици. То първите с тръгнали вече насам. Ужас, както е казал колегата под мен...