IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващият Bugatti Veyron

Ще бъде по-голям, по-мощен и по-бърз. Идва през 2016 г.

Следващият Bugatti Veyron

През 2005 година Bugatti пусна на пазара хиперколата Veyron, която преобърна представите за спортен автомобил както с възможностите си, така и с цената си. Моделът се превърна в най-бързата кола на планетата и в една от най-скъпите. А следващото му поколение ще продължи тази традиция, като ще бъде по-добро във всяко едно отношение, пише CarBuzz.
Следващият Bugatti Veyron
Неофициално изображение на следващото поколение Bugatti Veyron. Снимка: CarBuzz

Според информацията на изданието, която е придобита от приближени до компанията, следващият Veyron ще бъде по-широк, по-дълъг, по-агресивен и по-мощен. Промени ще има в дизайна, за които се очаква да бъдат радикални. Посочва се, че задната част ще бъде напълно нова, а отпред ще бъде заложено на по-динамични форми.

Изданието разпространи и изображения, които предлагат първи, макар и неофициален поглед към следващото поколение Veyron.

Що се отнася до задвижването, то ще бъде поверено на познатия 8.0-литров W16 двигател. Той обаче ще бъде подложен на сериозни оптимизации, благодарение на които мощността му ще бъде увеличена с около 300 к.с.

Новото поколение Bugatti Veyron трябва да бъде представено през 2016 година. Преди това - през 2015 г., ще видим финална версия на настоящата генерация. Тя ще разполага с 1500 к.с., ще бъде по-лека, а цената й ще достига 5.8 млн. долара.

Тагове: Bugatti Veyron
0 от 500
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какво стана с 9,6 с 1600 коня?
  • #15
    9 rate up comment 4 rate down comment
    K2 ( преди 12 години )
    Този преди мен здраво е копирал *** лозунги от времето на бай Тодор. Боже, прости му!
  • #14
    7 rate up comment 5 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Не съм писал че Ауди са измислили дизеловия хибрид, изобщо нищо такова не съм писал, със сигурност знам, че са правели дизелов хибрид години преди Тойота да имат хибрид. Което също не е по темата която съм писал. Просто ти написах, че от една и съща кубатура при бензиновия двигател се изваждат повече к.с. отколкото от дизелов,също така ти написах, че е по-сложно и трудно да направиш спортна дизелова кола отколкото бензинова. Ама както казах трябва и акъл, за да разбираш какво четеш.
  • #13
    8 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Edno goliamo bravo za Audi,koito sazdadoha nai-velikata kola pravena niakoga:Veyron
  • #12
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Slav78 ( преди 12 години )
    Audi 80 карах преди много години и си го купих сам. И сега си ги купувам аз, ама нови.
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Груди Дошев ( преди 12 години )
    Ей тва ще ми е следващата кола!! Опсс - кви ги говоря и аз: за да го имам май освен хондичката църцивик и цялото село трябва да продам...и пак за 2 гуми парите няма да ми стигнат...Мъка-мъкааа!Ама па плюването тук е без париии!!)))
  • #10
    7 rate up comment 6 rate down comment
    баравеца ( преди 12 години )
    Ле ле, тоя анонимния откри топлата вода с детонациите и компресиите. Тук няма ли филтър за ***?
  • #9
    8 rate up comment 6 rate down comment
    до Slav78 ( преди 12 години )
    Още ли си представяш, че бащината ти ауди 80-ка е Ауди А7...:))) Кажи, бе *** гейче,..:)))
  • #8
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еми естествено че регламента е различен за бензинови и дизелови коли. Само ти ли не си разбрал че от бензинови двигатели се вадят повече коне. Да оставим беглите ти познания за коли и да погледнем от друг ъгъл. Защо тогава японците не разработиха дизелов двигател хибрид? Щото инженерите им нямат акъл. Да разработиш дизелов двигател е много по-сложно от бензинов и двигателя, агрегата изисква по голяма здравина от там и тегло, заради двойно по-мощните детонации съотвено и двойно по-висока компресия в цилиндъра, трансмисията трябва да се справи с двойно по-големи нютонметри натоварване, заради по-големия въртящ момент. Това състезание не е правено за дизелови коли, но инженерите на Ауди го направиха да изглежда такова. Само че трябва и акъл, за да го разбереш.
  • #7
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Slav78 ( преди 12 години )
    Дошо отиди да работиш, че да си купиш кола. Не се рови само във форума и да даваш някви смешни коментари копнати от някъде другаде.