IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващият Bugatti Veyron

Ще бъде по-голям, по-мощен и по-бърз. Идва през 2016 г.

Следващият Bugatti Veyron

През 2005 година Bugatti пусна на пазара хиперколата Veyron, която преобърна представите за спортен автомобил както с възможностите си, така и с цената си. Моделът се превърна в най-бързата кола на планетата и в една от най-скъпите. А следващото му поколение ще продължи тази традиция, като ще бъде по-добро във всяко едно отношение, пише CarBuzz.
Следващият Bugatti Veyron
Неофициално изображение на следващото поколение Bugatti Veyron. Снимка: CarBuzz

Според информацията на изданието, която е придобита от приближени до компанията, следващият Veyron ще бъде по-широк, по-дълъг, по-агресивен и по-мощен. Промени ще има в дизайна, за които се очаква да бъдат радикални. Посочва се, че задната част ще бъде напълно нова, а отпред ще бъде заложено на по-динамични форми.

Изданието разпространи и изображения, които предлагат първи, макар и неофициален поглед към следващото поколение Veyron.

Що се отнася до задвижването, то ще бъде поверено на познатия 8.0-литров W16 двигател. Той обаче ще бъде подложен на сериозни оптимизации, благодарение на които мощността му ще бъде увеличена с около 300 к.с.

Новото поколение Bugatti Veyron трябва да бъде представено през 2016 година. Преди това - през 2015 г., ще видим финална версия на настоящата генерация. Тя ще разполага с 1500 к.с., ще бъде по-лека, а цената й ще достига 5.8 млн. долара.

Тагове: Bugatti Veyron
0 от 500
  • #26
    8 rate up comment 0 rate down comment
    raptor ( преди 12 години )
    Abe kriticite! Neka ima takiva izvrateni koli! Ako nqma6e hiperkari sveta 6te6e da e po sku4en... Samo cenata ot 5,6 miliona evro za kola e grozno. Umrqha pandite v kitai!
  • #25
    13 rate up comment 6 rate down comment
    до Auto Maniac ( преди 12 години )
    Който може, го прави! Който не може учи другите. Другия път като пишеш за света на другите виж първо твоя. Свинар седнал да учи царя как да царува. Когато не си излизал от *** и друго освен спъната каруца не си виждал, не дей да обясняваш на хората които целия свят глуда и уважава какво трябва да правят.
  • #24
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Проекта Вейрон е чисто немски. Проекта е назначен от тогавашния шеф на ФВ и главен акционер в Порше Фердинант Пиех/внук на създателя на Порше, Фердинант Порше на когото е и кръстен самия Фердинант Пиех/, проекта е поет от шеф дизайнера на ФВ по това време Хартмут Варкус и той изработва дизайна на Бугати Вейрон какъвто го познаваме . Двигателя е построен от инженерите от ФВ-груп и сертифициран от ТЮФ. Колата е подготвяна и тествана единствено на пистата на VW Group"Ehra-Lessien".. не бил немски
  • #23
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Auto Maniac ( преди 12 години )
    Вейрон модел 2023 с колосалните 3000 к.с , от 0 до 100 има няма време, максимална скорост един Бог знае, защото няма къде да се пробва...... цена $ 20 млн. $Тези от Бугати живеят в един собствен свят....
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    car expert ( преди 12 години )
    Кое бе, гайдо? Новите коли на Slav78 ли? Ха, ха, ха, обещавам, да. Новите коли на казанлъшкия ***, цял паркинг бяха... може, когато Слънцето изгрее от запад.
  • #21
    9 rate up comment 10 rate down comment
    !!! ( преди 12 години )
    Това момче с дизеловите хибриди нещо не си пие хапчетата редовно :)! Вземи се събуди бе пич! Нито Вейрон е немски проект, нито алуди са правили нещо уникално някога! Това е просто един бранд, и определено немците са назад с хибриди и ел.автомобили. С дизелите горе долу ги достигат нещата на двойна цена. А пък този дето писал как Тойотата скърцала направо е уникат. Тойота продава най-много автомобили в целия свят обаче на Бай *** му скърца! Малееееее
  • #20
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По-голям, по-мощен, по-бърз и все така грозен.
  • #19
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе къде сравнявате Toyota с VAG?! Имах НЕЩАСТИЕТО да си купя нов Авенсис преди години - е НЯМА по-голям ***. След първата зима се появиха петна от ръжда по купето, некачествена и скърцаща пластмаса, копчетата се изтриват, много некачествена кожа, тази кола на 80 000 км. изглеждаше на 500 000. А дизелите на Тойота са в 18 век, в сравнение с тези на VAG. Че тойота има Ленд Круз-ъри от 2008, които се предлагат, забележете, с КАСЕТОФОН. Никога повече японския ***!!!
  • #18
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е аз какво съм ти написал? Защо Тойота не са направили дизелов хибрид като Ауди а са тръгнали по друг път? .Отг. Защото не умеят! И как Ауди да не са създали дизелов хибрид, ясно ти го написах, създали са го още преди Тойота даже да знае какво означава думата хибрид. Именно Тойота вземат идеята за хибрид от хибридите на Ауди. Иначе всеки прави това което може, всеки знае че петтактовите двигатели се правят само за хибриди и одавна се знае че имат по високо КПД от четиритактовите, това означава че са по-добри, въпреки че са имали някакви недостатъци преди 20г.но Американците отдавна са разбрали как да се премахнат всички пречки, този двигател да разгърне потенциала си, така че от него има много повече плюсове отколкото минуси за хибрида на Тойота. Тоест Тойота са излезли с възможно най-доброто и пак Ауди ги затварят с обиколка. Което означава само едно. Отново поклон за инженерите от инголщад.
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до Slav78 ( преди 12 години )
    ...сега си ги купувам аз, ама нови.... ДА, А ЕДИН МАРМОТ ЗАВИВАШЕ ШОКОЛАД.