IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus IS F ще бъде с нов атмосферен двигател

Настоящият 5.0-литров V8 не може да посрещне нормите на Евро 6

Lexus IS F ще бъде с нов атмосферен двигател

Новото поколение на Lexus IS вече стъпи на пазара, като към момента се предлага с няколко двигателя, най-мощният от които генерира 220 к.с. Разбира се, в гамата ще бъдат включени още двигатели, сред които и такъв с мощност над 400 к.с. Той ще се поставя под капака на спортната версия IS F, за която се появиха нови подробности.
Lexus IS F ще бъде с нов атмосферен двигател
Lexus IS 300h. Снимка: Lexus

Спортната версия на третото поколение Lexus IS ще получи чисто нов двигател, заяви пред The Motor Report Джуничи Фуруяма, главен инженер на модела. Той уточни, че това се налага, тъй като 5.0-литровия V8 двигател, който задвижва настоящото поколение на колата, не може да посрещне екологичните стандартни.

"Настоящият V8 мотор е чудесен, но ще бъде трудно да се преработи, за да посрещне нормите на Евро 6. Вероятно ще разработим чисто нов агрегат за новия IS F", каза Фуруяма.

Той не пожела да влезе в конкретни подробности, но все пак уточни, че двигателят ще бъде атмосферен, а не с турбо. Причината е, че атмосферните двигатели разгръщат мощността си по-равномерно и са много по-приятни за управление, заяви Джуничи Фуруяма.

По този начин японското возило ще остане един от малкото спортни седани с атмосферен мотор. Припомняме, че новото поколение BMW M3, с което IS F ще се конкурира, ще бъде оборудвано с турбо двигател V6.

Главният инженер на Lexus IS също така отрече слуховете, че спортната версия може да получи хибриден агрегат - "Хибриден двигател за Lexus IS F ще има, но вероятно ще го видим при следващата генерация на модела".

Премиерата на новото поколение Lexus IS F ще състои през 2015 година.

Тагове: Lexus IS Lexus IS F
0 от 500
  • #13
    15 rate up comment 5 rate down comment
    до долния ( преди 12 години )
    "но аз ако искам БМВ М3.. М4 няма как да си кажа "Абе и Лексус IS-f не е зле" - бро - ти май се размечта нещо хахахаха!!! В събота се качих в новия Лексус ИСФ - вътре си като в летяща чиния - направо е извънземен, а като бонус не се поддтържа като М3 ( провери някаде за какво става въпрос с подръжка на М3 - жокер - доста солено излиза.)
  • #12
    7 rate up comment 18 rate down comment
    fan ( преди 12 години )
    Нямам нищо против Лексус, но плямпат все, че щяло да бъде конглокент на М3 / М4 де/ . Това просто няма как да се случи. Такава кола се избира със сърце а не с разум и сърцето винаги казва едно и също- Имаш ли парите си вземи най-доброто а за останалите остава да карат IS-F или каквото си искат там. Та да си ги продават тия колички, но аз ако искам БМВ М3.. М4 няма как да си кажа "Абе и Лексус IS-f не е зле" - това е просто несеиозно.
  • #11
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Дошо, че какво не и е истинското? Нали е Хонда? И е атмосферка, 170 коня! И не ми харесва как върви, ама никак! И не виждам какво ви пречи турбото. Ако имаш 50 бона за нов автомобил и той е с турбо, което ще дефектира най-рано на 200 000 километра, не виждам проблем. Като ти се развали турбото на хубавата и прилична вече 10 годишна кола, както стана с нашето БМВ, отиваш, сменяш и караш още 200! Ама колата си е твоя, пазена и излъскана! С ТУРБО!!!
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до вагена отдолу ( преди 12 години )
    Като си толко отворен ходи се дърпай с ГТР АМС със 1700 коня - на квото искаш се хващам на бас че ти като си с 80 ония ще е със 380 хахахахааха
  • #9
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Аз нямам Хонда! Последно карах Аеродек 2004-та година, 170 коня. Това нещо под 4000 оборота стои на едно място и няма никаква тяга! На около 5000 започва да се усеща движението. Аз мисля, че турбините не са лошо нещо, но всеки си знае! Разбира се, не е оферта да имаш 2.0 мотор 500 коня! Но явно е въпрос на виждане. Аз харесвам турбините заради динамиката в ниските обороти.
  • #8
    4 rate up comment 16 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    И пак ще е последен на светофара.
  • #7
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Do triforce ( преди 12 години )
    Не зная от коя година ти е Хондата, но моята е 6-так с 5-степенен автоматик и съвсем не трябва да я вкарвам в 4000 об за да се изтреля. При 2400 оборота е със 130км/ч. Наистина като вкл. V-TEC-a e жестоко. Определено съм за атмосверките...
  • #6
    9 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Поредната "спортна" пародия от Лексус
  • #5
    11 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе карайте си ги тия архаични атмосферки , все едно всеки ден пътувате на дълго, изцеждате ги на 8000 оборота и поддържате средна скорост от 160к/ч.Новите турбиинирани бензинки са далеч по-приятни за ежедневието.
  • #4
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хондата си е хонда. Там където другите забиват муцуните и се включва ограничителя, Хондата тогава започва изстрелването. Могат го още Тойота, Нисан, Мазда, Митсубиши и 2-3 супербранда