IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus IS F ще бъде с нов атмосферен двигател

Настоящият 5.0-литров V8 не може да посрещне нормите на Евро 6

Lexus IS F ще бъде с нов атмосферен двигател

Новото поколение на Lexus IS вече стъпи на пазара, като към момента се предлага с няколко двигателя, най-мощният от които генерира 220 к.с. Разбира се, в гамата ще бъдат включени още двигатели, сред които и такъв с мощност над 400 к.с. Той ще се поставя под капака на спортната версия IS F, за която се появиха нови подробности.
Lexus IS F ще бъде с нов атмосферен двигател
Lexus IS 300h. Снимка: Lexus

Спортната версия на третото поколение Lexus IS ще получи чисто нов двигател, заяви пред The Motor Report Джуничи Фуруяма, главен инженер на модела. Той уточни, че това се налага, тъй като 5.0-литровия V8 двигател, който задвижва настоящото поколение на колата, не може да посрещне екологичните стандартни.

"Настоящият V8 мотор е чудесен, но ще бъде трудно да се преработи, за да посрещне нормите на Евро 6. Вероятно ще разработим чисто нов агрегат за новия IS F", каза Фуруяма.

Той не пожела да влезе в конкретни подробности, но все пак уточни, че двигателят ще бъде атмосферен, а не с турбо. Причината е, че атмосферните двигатели разгръщат мощността си по-равномерно и са много по-приятни за управление, заяви Джуничи Фуруяма.

По този начин японското возило ще остане един от малкото спортни седани с атмосферен мотор. Припомняме, че новото поколение BMW M3, с което IS F ще се конкурира, ще бъде оборудвано с турбо двигател V6.

Главният инженер на Lexus IS също така отрече слуховете, че спортната версия може да получи хибриден агрегат - "Хибриден двигател за Lexus IS F ще има, но вероятно ще го видим при следващата генерация на модела".

Премиерата на новото поколение Lexus IS F ще състои през 2015 година.

Тагове: Lexus IS Lexus IS F
0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 12 години )
    При Лексус всичко е ново, в съответствие на годината, при тях няма както при конглокентите- "платформа от преди 3г.", двигателя да е от преди 6, но по-мощен чрез 1-2 турбини, компресори и по-"дебели" чипове, а за мита за "премиум-а"-скъпо дърво по арматурата.
  • #22
    2 rate up comment 9 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Добре, че тая извънземна машина я снимат само отзад, че отпред е способна да уплаши някой с по-слабо сърце в тъмното. Такава грозна кола не се е появявала скоро. Всички конглокенти вече се отфръпнаха от електриката, Тойота и тя не остава назад. Амин!
  • #21
    9 rate up comment 1 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 12 години )
    Не виждам какъв е проблема за турбото.Понеже съм фен на всичко японско (най-вече Нисан) + Мерцедес съм имал много различни коли. Да често ги сменям защото искам да опитам от всичко НО, ако трябва да си говорим за това кой мотор е по-добър атмосферния или този с принудителното пълнене си е меко казано глупаво. И двата двигателя си имат плюсове и минуси за това карайте си т'ва което ви кефи и не се занимавайте с глупости!И между другото....оставете го тоя хейт между немско и японско бе хора !!!
  • #20
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Груди Дошев ( преди 12 години )
    Сус бре! В твойта кратуна има много личности - в мойта е само една, което не пречи да пиша от колко си искам профила! Ей така - калабалък да става! Ха ха ха!
  • #19
    9 rate up comment 14 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Там е работата че други няма, това че в твоята глава живеят много личности си е твой проблем. Относно отговора ти, за пореден път се убедих, че не разбираш когато четеш нещо, но пък бързаш да отговаряш "капацитетно". Аз ти пиша, че продажбите на Лексус са смехотворни на фона на БМВ а ти ми пишеш, че Лексус биел с пръчка БМВ, Ауди и Мерцедес. Дори в САЩ БМВ пердаши с пръчката Лексус, който си броеше САЩ за собствена територия. Стига си писал смешки, Лексус е на опашката и на пътя и в продажби
  • #18
    6 rate up comment 16 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    И нови мижави продажби за поредната комедия на Лексус. Не знам каква поддръжка има М3 ама определено М3 се продава повече от цялата гама на Lexus IS. А какви наблюдения имаш за обслужването на спортния Lexus IS нямам представа, едва ли има и 20-30 бройки от модела в цяла Европа. Когато хвалиш Лексус си задавай следните въпроси, кога е създаден Лексус? Защо е създаден Лексус? Защо има модели в тези класове? Защо има двигатели с такива коне в този класове? Отговора на всички е БМВ,Ауди,Мерцедес.
  • #17
    7 rate up comment 2 rate down comment
    няма ( преди 12 години )
    Аеродек 170 коня.
  • #16
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Varna > plovdiv ( преди 12 години )
    Страхотен дизайн има колата. Вчера във Варна видях новият IS, чуден е.
  • #15
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    дааааааааааааа ясно...
  • #14
    3 rate up comment 14 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    "до вагена отдолуАаа колега те ВАГенистите и БМВистите когато ги опънат на светофара пък друга песен запяват:- Е да ама то това не е най-важното.Една кола не е само ускорение.....бла, бла, бла.Когато стане дума за комфорт и екстри пък се започва:-Е да ама Голфа върви повече...... "-моля ви ,даите ги един път тия вървящи коли да се дръпнем бе хора.стига приказвахте.даите малко риалити-все се дърпате по светофари,от мотори разбирате.аиде даите я тая вървяща хонда.без лоши чувства.