IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi R8 остава с атмосферни мотори

Германският производител спира проекта за конкурент на McLaren P1, Ferrari LaFerrari и Porsche 918 Spyder

Audi R8 остава с атмосферни мотори

Audi планира да обнови гамата двигатели за новото поколение на спортното R8. Според изданието AutoExpress, моделът ще получи преработени атмосферни V8 и V10 агрегати вместо очакваните турбо-мотори. Всички двигатели ще получат система за деактивация на цилиндрите.
Следващото Audi R8 ще е с атмосферни мотори
Освен това инженерите на компанията работят активно по снижаване масата на автомобила. В зависимост от версията, теглото на новото R8 ще бъде с между 150 и 200 кг. по-ниско от това на сегашното поколение.

В същото време друго издание – Car and Driver, обяви, че Audi спира проекта си за създаване на дизелов хибрид, който досега бе известен под кодовото име Scorpion. Тази суперкола трябваше да бъде на базата на R18 e-tron, който спечели „24 часа на Льо Ман”. И да се конкурира с McLaren P1, Ferrari LaFerrari и Porsche 918 Spyder.
Следващото Audi R8 ще е с атмосферни мотори
Планираше се купето да получи карбонов монокок, алуминиево шаси и  маховик, който да събира кинетичната енергия и да я предава на силовия агрегат.

В състава на хибрида се очакваше да влязат 6-цилиндров дизелов двигател с обем 3.7 литра и мощност около 600 к.с., електромотор, даващ още 100 к.с. и 7-степенна роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление. Дизеловият агрегат трябваше да задвижва задната ос, а електромоторът – предната.

Предвижданията бяха хибридът да излезе на пазара през 2016-2017 г., като цената му да бъде около $1 млн.

Изображения: Car and Driver

Тагове: Audi R8 scorpion
0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Triforce. И като ги карат какво? това значи, че са високотехнологични или какво от това което написах не е вярно? Тва е като вица с гоуфаджията до пича с бентлито -> как е върви ли бентлито? ДА що? Ми щото не ги карат много гледам. Ти явно си от тези индивиди, които не различават масовия *** от качественото. Само не обиждай други с намерение да оправдаеш глупостта си, защото така само потвърждаваш колко плиткоумен си.
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Как фалиралата Ауди е собственик на фалиралата Ламборгини?Хайде обясни ВАГиналче да разберем как стават тези неща!Кажи сега за врътките в концерна и как Винтенкорн и сие перат парички като прехвърлят собствености и т.н.Кажи нещо от кухнята де не се срамувай!
  • #10
    5 rate up comment 8 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Ne se zanimavaite s do6ovcite,tai kato e postaveno lice
  • #9
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Що трябва да крадът от Ламборгини или Порше, първо Ауди е собственик на Ламборгини, така че дори да ползва нещо от тях това първо е двупосочно и второ е все едно да си бръкнеш от единия джоб в другия, това не е кражба защото и двата джоба са си твои. Същото е и за Порше, Порше е най-големия акционер във ФВ АД а шефа на ФВ АД е собственика на Порше така че същата работа. По твоята логика Лексус са откраднали хибридите си от Тойота. Що за проста глава си Дошо? Мнооого си *** евала!п.п. между другото ауди дори няма нужда да взема нещо от Порше и Ламбо, защото те имат хибридния дизелов двигател, не четеш ли статиите? Ясно пише, че идеята е била Аудито да е на базата на шампионския дизелов хибрид R18 e-tron, който Тойота много добре познават, по-точно добре познават задницата му, защото само това са успели да видят на състезанието в Льо Ман докато се е отдалечавал пред тях и след това като ги е затварял с обиколка.
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 12 години )
    Най-после да ми хареса дизайн на Ауди-много промени има, шефовете са разрешили повече свобода на дизайнерите си.
  • #7
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Може би Ауди не искат да унижават още Тойота, след като ги направиха за Посмешище в сериите Льо Ман както и на 24 часа на Льо Ман и след като на световния драг тест Р8 направи за смях ЛФА. Може би са се смилили и са решили да не вадят двигателя От Льо Ман и да го слагат на Ауди, защото "суперкара" на Тойота щеше да прилича на лагерна количка ха ха. Дошо пиши един благодарствен мейл на Ауди, че не вадят нож на умрялото куче Тойота.
  • #6
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Първото ми Ауди бе А6 4А, това е модела с дизайна на А100 2,5 ТДИ 140к.с. та той си беше Коман реал, После си взех следващия модел и то фейстлифта от 2002г. пак 2,5ТДИ 163к.с. пак си беше Коман Реал, сега съм с 3.0ТДИ и пак е Коман реал! Как стигна до извода, че Ауди от 5 годзини са на Коман Реал нямам никаква представа, още по-малко знам, как може, когато нямаш абсолютно никаква представа за двигатели и марки, да ги коментираш и то така "компетентно"? Ааа да бе Дошо винаги нищо не знае, но пък много обича да го показва. Момче, ти си най-големия ***, за който някога съм чувал.
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    на дошо зет му ( преди 12 години )
    А Ер8 остава фантазия, съобщиха от дойче веле.
  • #4
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Абе човек, какви факти бе? Преди 2 години на магистралата от Щутгарт към Хановер, над 40% от автомобилите бяха Ауди. И все комбита. Вярно, трудно се различава А4 и А6 при скорост от 180 км/ч, но това е положението. Хората ги карат, разбери го - карат ги! И не ги интересува за глупавото ти мнение за марката и за това, че си фен на великата марка Тойота. Колко още пъти да ти го напиша не знам, понеже явно не вдяваш. Да ти обясня ли от къде идва "вдяваш" или ще се сетиш, че е от игла и конец?
  • #3
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    КОментара ти е тотално ***. Говорим за капацитет на концерна, както виждаме той липсва. А ако си мислиш, че сам човек прави двигатели и автомобили си в голяма грешка и това само показва колко плиткоумно ти е мисленето. Нямат един завършен проект, който да са обещали, това Е ФАКТ, колкото и да ви е болно, че любимата ви селска марка е на дъното по качество, технологии и т.н. ЖАЛКО НО ФАКТ ! Когато фактите говорят, заблудените могат само да слагат минуси, айде давайте, истината боли!