IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi R8 остава с атмосферни мотори

Германският производител спира проекта за конкурент на McLaren P1, Ferrari LaFerrari и Porsche 918 Spyder

Audi R8 остава с атмосферни мотори

Audi планира да обнови гамата двигатели за новото поколение на спортното R8. Според изданието AutoExpress, моделът ще получи преработени атмосферни V8 и V10 агрегати вместо очакваните турбо-мотори. Всички двигатели ще получат система за деактивация на цилиндрите.
Следващото Audi R8 ще е с атмосферни мотори
Освен това инженерите на компанията работят активно по снижаване масата на автомобила. В зависимост от версията, теглото на новото R8 ще бъде с между 150 и 200 кг. по-ниско от това на сегашното поколение.

В същото време друго издание – Car and Driver, обяви, че Audi спира проекта си за създаване на дизелов хибрид, който досега бе известен под кодовото име Scorpion. Тази суперкола трябваше да бъде на базата на R18 e-tron, който спечели „24 часа на Льо Ман”. И да се конкурира с McLaren P1, Ferrari LaFerrari и Porsche 918 Spyder.
Следващото Audi R8 ще е с атмосферни мотори
Планираше се купето да получи карбонов монокок, алуминиево шаси и  маховик, който да събира кинетичната енергия и да я предава на силовия агрегат.

В състава на хибрида се очакваше да влязат 6-цилиндров дизелов двигател с обем 3.7 литра и мощност около 600 к.с., електромотор, даващ още 100 к.с. и 7-степенна роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление. Дизеловият агрегат трябваше да задвижва задната ос, а електромоторът – предната.

Предвижданията бяха хибридът да излезе на пазара през 2016-2017 г., като цената му да бъде около $1 млн.

Изображения: Car and Driver

Тагове: Audi R8 scorpion
0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ! ( преди 12 години )
    Още едно "ЩЕ" падна!!!
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Лошото в твоя случай е ,че приемаш за истина само твоята гледна точка и смяташ всички други за ***. За теб само тойота е хубава кола или някоя друга японка....лошо няма до момента в който не тръгваш да си налагаш мнението и да отричаш всичко останало....светът не започва и свършва с колите.Успокой се!
  • #20
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Рено се представяли добре във формула 1 ....това някакаъв виц ли е ? Написах ти го и в другата тема ти явно си много озлобен а това е отклонение в психичнотом здраве.Карай си японската кола/със здраве/ и спри да насаждаш омраза.Защото хора които насаждат омраза имат нужда от лечение.Те го приемат за нормално ,но не е....не е нормално в 4.30 да се прибереш и да почнеш да плюеш от компа.Явно те е дърпало да си изкараш насъбраната омраза.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какво пък има общо между дизеловия двигател, направен да издържи едно състезание с много пари и качествени материали, със масовите дизели, които трябва да навъртят 200 000км поне? Въобще вие нормални ли сте, като се говори колко са кръгли портокалите, да излизате с доводи от рода на ама краставицата е по-дълга! Рено като се представят добре във Ф1 ще ви нкара да си купите такава кола, а не нещо гермаско или японско ако имате избор?
  • #18
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Дошо логиката ти е както във вица имаш ли куче -не, е значи си гей. Как може да философстваш по 15 мин за фирмата която първа спечели 24 те часа на Льо Ман с дизел, че не можели да направят спортна кола с дизел...как ? Я кажи сега тази това дизеловото ауди което спечели Льо Ман какво е.....сигурно ще го изкараш баничарка.
  • #17
    8 rate up comment 2 rate down comment
    ??? ( преди 12 години )
    He знам защто като излезне някоя статия за кола трябва да се плуе по колата.
  • #16
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 12 години )
    Най-добре да му сложат едно Прословуто ТДИ и да се спират всякакви инсинуации за хибридни версии, турбота, без турбота и.т.н, че скоро ще правят Железния чиляк 5, няма за кога да отлагат!През това време вероятно Тойота ще продаде още няколко милиона хибридни Приуса 5 та генерация.....
  • #15
    5 rate up comment 9 rate down comment
    fan ( преди 12 години )
    По- голяма глупост от това долу не бях чел.Единственият премиум японски двигател напоследък има 2 турбини. Всичко друго е ширпотреба.
  • #14
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е що атмосферки бе?Нали с по няколко турбини било по-добре?Ще дойдете най-накрая на акъла на японците,че е по-добре един добре изпипан и балансиран атмосферен двигател,отколкото да накачиш няколко турбини,които да ти гърмят,като пиратки.То не само,че ще са по-сложни и по-ненадеждни,ами и натоварването на агрегата се увеличава,теглото също,баланса между осите се променя и центъра на тежестта отива по-нагоре.Слагаш турбо и вместо да подобриш,влошаваш нещата.При повечето случай е така.
  • #13
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Каквото и да пишете и да се пените, че са много големи ауди, каквито и простотии да говорите фактите сами по себе си ви оборват. АУДИ обявяват проект, който ще е уникален и го спират след 2 години. Реклама и лъжа това е. Така или иначе никога не са можели да конглокират най-големите - ферари, макларън и т.н. Във всеки един клас има по-добро предложение за по-малко пари, така че скъпите *** не ми ги рекламирайте.