IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche разграби наградите за "Най-спортните автомобили на 2013"

BMW и Mercedes си поделят второто място с по три награди

Porsche разграби наградите за

Германското списание Sport Auto обяви победителите в класацията си за „Най-спортни автомобили на 2013“. Жури, съставено от читатели на изданието, е връчило титли на 25 автомобила в различни категории, разделени по цена и класове.

Германските журналисти припомнят, че класацията е ежегодна, като първото й издание е било през 1980 г. През тази година редакторите на Sport Auto са отчели рекорден читателски интерес, като в оценяването са се включили 15 353 участници.

От всички 25 категории в конкурса 15 са тези, предназначени за серийни автомобили, а останалите са запазени за тунинг машините.
Porsche разграби наградите за
Сред най-успешните марки в класацията се нареждат Porsche, Mercedes и BMW. Безспорен рекордьор е Porsche, който прибира общо шест награди: Porsche Boxster в категорията на кабриолетите до 50 000 евро, Boxster S (кабриолети до 100 000 евро), 911 Carrera S Cabrio (кабриолети до 150 000 евро), Cayman S (купе модели до 100 000 евро), 911 GT3 (купе модели до 150 000 евро) и 918 Spyder в класа на суперспортните автомобили.

Mercedes и BMW си поделят второто място всяка с по три титли с моделите A45 AMG, C63 AMG, SLS AMG GT, M550d xDrive, 335i и 335i Coupe.

С по една победа от конкурса си тръгват модели на Volkswagen, Audi и Ferrari.

При тунинг автомобилите триумфират MTM Audi A1 Nardo Edition, G-Power BMW M5 и Manthey Porsche M570. Останалите класове бяха оглавени от Sportec BMW M135i, AC Schnitzer BMW 330d, Gassner-Mitsubishi hg500R, Wendland Porsche Boxster, Techart Porsche GT Street R, Hohenester Audi TT RS, Mansory Lamborghini Carbonado.

Снимка: Wired

 

Тагове: sport auto
0 от 500
  • #9
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тоя пък Ауди Клатро! Спечелиха една титла във ВРЦ, дойдоха Ланчиите и го наритаха в ъгъла! Къде го сравняваш със Селика?
  • #8
    12 rate up comment 12 rate down comment
    .. ( преди 12 години )
    стига с тия тойоти бе като погледна интериора на някоя тойотка и ми става зле От 2000 - 2010г интериора ***.ти кокала.Ама били здрави с по 100000000 сервизни акции.Германците били зле 1990г . Мерцедес има коли като Sl e500 чучоне , бмв е30 850CSI, порше 911 класика. А тойота селика със 100 к.с и ПЛАСТМАСА
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    qvno avtorite na automedia razbirat nemski i sledqt tamo6nata presa...stranno e otsastvieto na GT86...a tva na snimkata ima djanti kato tigan tefal...thermospot!!! qvno tva im sa hybrid-ite na VAG!
  • #6
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "Говоря за легендарната Селика, която разцепваше в рали шампионата" dokato ne doidoha "germanchetata" s quattro-to nali milichuk?
  • #5
    26 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ToЙота няма в моделната си гама автомобили от този клас и не претендира да има каквото и да е участие. Марката си има други клиенти, които сели да удволетвори и това че е номер едно го доказва! Колкото до спортни автомобили, Тойота е доказала отдавна, че може да прави такива, и то когато германчетата само седяха и гледаха отстрани! Говоря за легендарната Селика, която разцепваше в рали шампионата , а за Супра мисля че всякакви коментари са излишни....
  • #4
    13 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Напълно нормално е отцъствието на Тойота. Тойота и спорт все едно да се каже, че бабата на Дошо е космически пират.
  • #3
    12 rate up comment 9 rate down comment
    до бавареца ( преди 12 години )
    То още преди една година е разпродадено.
  • #2
    21 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    само не разбрах в коя категоряия 918 печели ???? до колкото знам то още не се продава, за разлика от макларън Р1 и Ла Ферари ... или аз бъркам нещо
  • #1
    30 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е немско списание. Нормално какво да очакваме от класацията освен немските марки да са в нея. Ако ще и най-зле да са, немците винаги ще викат, че тяхното е най-добро. По-големи шовинисти и заблудено стадо са може би само Французите, ама според мене германците бият от всякъде в това отношение. А за марките и класацията се гледат разни независими организации предимно тествали технологиите, а не изразяващи нечии виждания на журналисти.