IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейската версия на Corolla

Премиерата се състоя в Турция, където ще се произвежда новото поколение на най-продаваната кола

Европейската версия на Corolla

След като през миналата седмица видяхме новото поколение на американската версия на Corolla, японската автомобилна компания Toyota разкри и модификацията за Европа. Премиерата се състоя в Истанбул, Турция, което не е случайно, тъй като новата Corolla ще се произвежда именно в южната ни съседка, сочи информацията на Carscoops.
Европейската версия на Corolla
Сравнен с американската модификация, моделът за Европа се различава най-вече по дизайна на екстериора. Външните форми изглеждат по-изискани, което обаче е за сметка на агресивността, която демонстрира американската Corolla. Разликите се откриват най-вече в предната и задната части, където виждаме различно оформени светлини, решетка на радиатора и брони.

Интериорите на двата модела са почти аналогични, като напомнят силно на тези при новите поколение на Auris и RAV4. Все пак има малки разлики и те се изразяват в леко изменената централна конзола - най-вече в горната й част, и управлението на климатичната система.
Европейската версия на Corolla
За момента липсва информация за цените и двигателите на 11-тото поколение Toyota Corolla. Спекулациите обаче сочат, че промяна в цените няма да има, а гамата от двигатели ще включва преработени версии на настоящите дизелови и бензинови агрегати. Очаква се и хибридна версия.

Европейската модификация на новото поколение Toyota Corolla ще се произвежда във фабриката на компанията в Турция, където вече се произвежда Verso.

Очаквайте скоро подробна информация

Снимки: Toyota

Тагове: Toyota Corolla
0 от 500
  • #62
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Хипостаз Чъкмаков ( преди 11 години )
    Тука някакво жалко БГ дилърче на тойота е решило да се хареса на шефа и драска ли драска глупости ! евала за мненията на професора това се казва компетентно мнение
  • #61
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Трифорса и *** професорче май са един и същ балък, който се опитва да ни убеди, че старите немски трошки са по-добри от високотехнологичните нови японски автомобили.Това трябва да си наистина голям *** и селянин, за да си го помислиш, а какво оставада го ннапишеш.Те хората са го казали, че като се родиш глупав е обикновено за цял живот.Та така е с трифорса и останалите като него професори, мислители и дървени философи.
  • #60
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Килийно
  • #59
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо не се забранят коментарите на анонимните професори по тротоарно право с колийно образование? Защо?
  • #58
    5 rate up comment 5 rate down comment
    проф. Цюндап ( преди 11 години )
    Защо не се забранят коментарите на анонимни потребители ?
  • #57
    6 rate up comment 3 rate down comment
    проф Шундап ( преди 11 години )
    проф. Цюндап - смятай какъв промит мозък трябва да си, че да обясняваш на хората как китайска кола, полята с асфалт е върха на технологията, а японска машина бъкана с електроника била "стара"?!!?!?!?
  • #56
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    баш.... професоре. Искаш динамика и си взимаш мерцедес с дизел от рено. Мерсаж за скъпоценните ти съвети.
  • #55
    3 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Triforceto e "golyama rabota" !Kara kola na 400 000 km i se gordee s tova!Ne se butai pri nas, fenovete na novi yaponski avtomobili,zashtoto si mnogo smeshen!
  • #54
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Последният коментар е доста интересен! Може ли малко инфо за Нисан, че ми стана интересно! С БМВ и Мерцедес съм запознат до моделите до 2010-та година.
  • #53
    6 rate up comment 8 rate down comment
    проф. Цюндап ( преди 11 години )
    Факт е също така, че съвременните високо ефективни дизелови и бензинови двигатели, с принудително пълнене са по иконимични, и по мощни от това което тойота предлага, също така конглокентните марки с многораменни окачвания предлагат по добър комфорт на возене, по добро чувство за динамика и по голямо удоволствие от шофирането, разбира се това има своята цена. Всичко е компромис искаш надеждност взимаш тойота ( стара техника в нова опаковка ) искаш удоволствие и динамика взимаш БМВ/Мерцедес/Нисан/