IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi се отказа от R8 e-tron

Електрическият суперавтомобил няма да се произвежда серийно, обявиха от компанията

Audi се отказа от R8 e-tron

След дълги месеци на постоянни съмнения, Audi най-накрая обяви официално, че няма да произвежда серийно електрическия суперавтомобил R8 e-tron.
Audi се отказа от R8 e-tron
Припомняме, че германците произведоха 10 бройки от иновативния модел, като нито една от тях няма да бъде продадена. Вместо това колите ще бъдат използвани за оптимизиране на технологията за задвижване и зареждане.

Именно тя е в основата на решението R8 e-tron да не бъде качен на конвейера, съобщават от Audi. Според хора от високите етажи в Инголщад, разработката на системата е отнела повече време от необходимото, което е направило проекта нерентабилен. От Audi продължават да са недоволни от твърде дългото време, необходимо за зареждането на батериите, както и от ограничения максимален пробег.

Технически подробности четете в материала ни за R8 e-tron от септември

Снимка: Audi

Тагове: e-tron
0 от 500
  • #17
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Наблюдател ( преди 12 години )
    Пропуснах да отбележа, за офазените германски фенчета, както е писал някой по-долу, че Тойота пуска първия си хибрид през далечната 1997г и вече са на 5-то поколение, а гермаските фенчета се хвалят, че през 2006г, Ауди адаптирали японската ЛЕД технология така, че да направят колите им да изглеждат като коледна елха! Бравос, поклон пред непостижимите висоти на германската инжинерна мисъл!
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Наблюдател ( преди 12 години )
    За опушения Анонимник:In 2011, Toyota expanded the Prius family to include the Prius v, an extended hatchback wagon, and the Prius c, a subcompact hatchback. The production version of the Prius plug-in hybrid was released in 2012. The Prius family reached global cumulative sales of 3.67 million units through March 2012, representing 71.6% of Toyota hybrid sales of 5.12 million Lexus and Toyota units sold worldwide since 1997.[4]А милионите хибриди не ги виждаш, защото живееш в чалгарска БГ!
  • #15
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Ти хубаво си чел ама си купи очила и чети по-внимателно да Тесла продали 5000 бройки за първото тримесечие, малко повече от продажбите на А8, 7-сер и S-клас в САЩ. Много важна подробност обаче е че това е в САЩ. И докато САЩ поглъща цялата продукция на Тесла то САЩ е един от стотиците пазари където се продават А8,7-сер. и S-клас, тоест да Тесла продават малко повече от скъпите немски лимузини в САЩ, но в световен мащаб са много,много зад тях по продажби.
  • #14
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** ти е на теб *** от 24-часово клечане пред компютъра. Другия път като пишеш как другите марки продавали милиони такива коли е хубво да споменеш поименно поне една или две марки. Доколкото съм чел едва ли има повече от 100-200 хиляди ел. коли по пътищата а от типа на Р8 не знам ни една. Чудно кои са тези други марки, които продавали милиони такива коли и по-важния въпрос е къде отиват тези коли че нещо не ги виждаме по улиците.
  • #13
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Олеее, тези пак се хващат с неща които не са им по силите. Искат да се мерят с големите, но им миришат краката.
  • #12
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Поредния "***" и "офазен" фен на Ауди под мен! :)Цялата им работа на Ауди е такава, като стане въпрос за нещо различно от тракащи дизели и ЛЕД коледни окраски, а именно в бъдеще време, на скици, във филми и клипчета и евентуално някой прототип!През това време, сериозните компании продавад милиони бройки и реализират печлаби, не от продажбата на билетчета за фантастични филми и реклама!
  • #11
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Прочетохте ли защо проекта отпада? Прочетете го. къс пробег и бавно зареждане, това е основния проблем на всички ел коли. А това не е Нисан Лайф с пробег 120км. който става да джиткаш из града, това е R8 това е спортна кола, кола която трябва да се кара по писти, магистрали, аутобани... Трябва много да върви и да изминава големи разстояния, все неща които за момента не успяват да постигнат ел.колите, освен Тесла може би, но и там никой не е постигнал заводския пробег 270км. трудно достигат 200
  • #10
    11 rate up comment 2 rate down comment
    ! ( преди 12 години )
    Ще-тата на ВАГ едно по едно отпадат! И не знам хората какъв потенциал виждат в тази марка при положение, че реално тя не съществува от десетилетия като самостоятелна фирма?
  • #9
    17 rate up comment 1 rate down comment
    kleine trotro ( преди 12 години )
    Какво чудно има, немците са пълни дупки в силовата електроника. За сравнение: Японският скоростен влак Шинкансен тръгна през 1964-та. На немците им трябваха 27 години за да догонят технологично японците - успяха чак през 91-ва. Дори французите ги изпревариха с 10 години - TGV тръгна през 81-ва. Примерът е идеален да се види кой къде е в технологично отношение.
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Якоооо!