IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото Audi TT

Първа официална снимка на модела се появи в британско издание

Това е новото Audi TT

Първа официална снимка на новото поколение Audi TT бе публикувана от изданието Auto Express. От информацията става ясно, че автомобилът е станал по-лек, по-мощен и по-забавен за управление, а инженерите, работещи върху него, са се постарали да съкратят максимално разликата с намиращия се по-високо в йерархията Boxster.
Това е новото Audi TT
За да се справят с всичко това, специалистите от Audi отново залагат на трите основни принципа на компанията – репутация, стил и премиум-качество. Първото, което е трябвало да направят, е да намалят теглото на машината, за да се окаже положително въздействие върху динамиката, разхода на гориво и мощността.

За платформа на новото TT е използвана новата разработка на Volkswagen – MQB. Каросерията на автомобила е от алуминий, което ще позволи сваляне на 60 кг от теглото. Очаква се Audi TT да тежи около 1200 кг, което е само с 35 кг повече от дребосъка А1 с 1.6-литров TDI мотор.

Едно от основните предимства на платформата MQB, че предната ос е изместена още по-напред в сравнение с предишния модел. Двигателят остава на същото място, като така инженерите постигат по-добро разпределение на тежестта и подобрено пътно поведение.

Дизайнът на ТТ e заимстван от модела Audi e-tron и неговата версия Spyder, които бяха показани на изложенията в Детройт и Париж през 2010. Стеснените фарове и новата решетка на радиатора придават по-агресивна визия на предницата, а LED светлините подчертават мускулестия вид на автомобила. Въпреки че на снимката е TT във версия купе, от Audi признават, че ще има и роудстър с мек покрив.

Под капака на модела ще се окажат 4-цилиндрови мотори с обем 1.8 и 2.0 литра, чиято мощност ще бъде съответно 180 и 220 к.с. Ще има и дизелова версия с 2.0-литров TDI агрегат, чиято мощност засега не се разкрива.

Германците няма да пропуснат и спортните версии. Audi TT-S ще получи 2.0-литров турбо мотор, развиващ 275 к.с. и 380 Нм. топ модификацията – TT-RS, ще разчита на напълно преработен 2.5-литров, 5-цилиндров двигател, предлагащ 375 к.с.

Снимка: Auto Express

Тагове: tt
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Ano ( преди 12 години )
    Пак красиво бе, не сплескано като дръгливата z4-ка.
  • #13
    24 rate up comment 9 rate down comment
    Жермани the Conquer ( преди 12 години )
    Ми той умрял ***! Същото като старото.
  • #12
    17 rate up comment 9 rate down comment
    RoadRunner ( преди 12 години )
    Да кажат дали са оправили проблема с разтягащата се кожа още първата година. А не да сменят фаровете само:)
  • #11
    8 rate up comment 17 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Xaxaxaxa indiiski jeep.Kole6ke viarva6 li naistina,4e sam 4ak tolkova bogat,4e da dam nad 100 bona za ne6to prizvedeno v India.Oba4e vie si kupuvate 6 ta raka turski toyoti.Evala vi praim,hitri ste i to mnooogooo
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до bmw e60 ( преди 12 години )
    а я сега виж пък бмв като кого правят.
  • #9
    10 rate up comment 8 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    1. ne sum fan na audi, ama izob6to!2. ima dosta sa6testvena razlika mejdu 1vata i 2rata generaciq na TT, spravka v google...3. gornite 2 to4ki ne mi pre4at da komentiram positivno design, kogato me kefi...
  • #8
    16 rate up comment 9 rate down comment
    bmw e60 ( преди 12 години )
    Ауди измества предната ос по-напред. Ауди слагат спортен диференциал за пренасяне на повече въртящ момент на задните колела. Ауди гонят разпределение на тежеста 50-50... еми като гледам опитват се да правят това което БМВ правят от години.
  • #7
    17 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Традиции и консервативен дизайн - това са неща, които няма как да се разберат от японските производители, както и от почитателите им. Браво на Ауди за пореден път, заслужават си +18%(справка - съседната статия).
  • #6
    19 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Естествено че линията ще е същата все пак това е модела ТТ. Все едно да се чудиш защо модела Карера на Порше има една и съща форма или Голф и т.н. Промени се правят в предница задница, трансмисии, интериор,двигатели.. но линията на купето си остава като запазена марка на модела.
  • #5
    28 rate up comment 6 rate down comment
    ghost ( преди 12 години )
    до :DПреди да започнеш да определяш кой е умен и кой - ***, трябва да се научиш да пишеш правилно. Феновете на немските автомобили били жалки? Това Audi феновете ли са го разработили? Значи освен да се научиш да пишеш правилно, трябва да се научиш и да мислиш. Нищо лично, аз също не съм почитател на Audi, но все си мисля, че интернет-доставчиците трябва да извършват IQ тест, преди да предоставят услугатa.